Sant Joan de Déu i part respectat

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Amal » ds. maig 11, 2013 12:10 pm

maria30 ha escrit:Hola!
Estic embarassada de 29 setmanes i em toca parir a la Clinica Sagrada Familia amb el ginecòleg que em porta l'embaraç. He estat llegint opinions i experiències des de fa temps i la veritat és que llegeixo coses que no m'agraden gens, a mi m'agradaria un part respectat, no se si natural, ja que segurament no aguantaré el dolor, però si el menys intervingut possible, així que estic valorant parir a SJD.
Ara bé, jo sóc de DKV-Mufade i m'he informat i aquest és un dels hospitals que m'entren. Ara no sé que he de fer. M'he de seguir visitant amb el meu ginecòleg de sempre i el dia del part me'n vaig a Sant Joan de Deu? He de demanar hora amb un ginecòleg d'allà per tal que em porti l'embaraç ell a partir d'ara? Algú em podria orientar una mica? vaig molt perduda i és un tema que em preocupa força...
Moltes gràcies per endavant!



Maria, jo també sóc de DKV-Muface i també pariré a St. Joan de Déu (estic de 40+1 així que espero que sigui ja!!!). T'explico el que he fet jo: vaig trucar i em van dir que havia d'enviar un fax a l'hospital amb totes les meves dades de DKV i Muface, indicant de quantes setmanes estava i explicant que volia parir allà pel tema del part natural. Així ho vaig fer i a la setmana vaig trucar i ja m'havien programat visita per les 34 setmanes. Em van agafar historial i em van fer tornar a les 39 per monitors. Ara he de tornar dilluns si és que no m'he posat de part abans. Fins la setmana 39 he seguint anant a la meva gine, que em feia controls cada 15 dies.
Que vagi molt bé!!!
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: izascun79 » dl. maig 13, 2013 10:03 am

Amal ha escrit:Maria, jo també sóc de DKV-Muface i també pariré a St. Joan de Déu (estic de 40+1 així que espero que sigui ja!!!).


Ains, Amal, q aquest Illya no vol sortiiir!!!!
Estarem pendents de tu i de la crònica del teu part, preciosa!!!!
Una horeta curta! :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Amal » dj. maig 16, 2013 11:35 am

izascun79 ha escrit:
Amal ha escrit:Maria, jo també sóc de DKV-Muface i també pariré a St. Joan de Déu (estic de 40+1 així que espero que sigui ja!!!).


Ains, Amal, q aquest Illya no vol sortiiir!!!!
Estarem pendents de tu i de la crònica del teu part, preciosa!!!!
Una horeta curta! :-()-) :-()-)


De moment segueixo esperant i demà ja faig les 41!
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: izascun79 » dj. maig 16, 2013 3:58 pm

ains! A veure si coincideix amb el cumple del meu Pau!!!! Ja posats, espera't a diumenge!!!! :content: :content: :content:
Molts ànims, que els últims dies són durs...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
migibotxan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 581
Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: migibotxan » dv. maig 17, 2013 1:09 pm

Quin post més interesant, moltes gràcies per les experiències explicades!!!

Cada cop tinc més clar q m'agarda molt el tema del part natural i respectat.

Jo de moment vaig per mútua a la delfos; i per SS em toca a VH, però tinc clar q vull demanar canvi a SJDD. Ara al juny tinc visita amb la llevadora i li vull demanar la petició de canvi, però no sé si per mútua (sóc d'assisa) m'entra.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
maria30
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: maria30 » dt. maig 21, 2013 9:38 am

Gràcies per la resposta Amal! Suposo que ja deus haver tingut al teu petit i espero que tot hagi anat molt bé, m'agradaria saber la teva experiència a SJDD o la d'alguna mami que l'hagi tingut fa poquet.
Jo aquesta setmana trucaré per veure com ho he de fer, però per el que expliques suposo que no hi haurà problema.
Avatar de l’usuari
nadia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 468
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 2:57 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: nadia » dt. maig 21, 2013 9:33 pm

Hola!

Jo vaig tenir la meva segona filla el passat febrer i l'experiència va ser excel·lent.
Ja en el meu primer embaras em vaig informar per tenir un part natural o si més no, respectat, però vaig decidir tenir la meva primera filla a un centre privat i el part va ser totalment medicalitzat i de respecte, ben poc.
Per això quan em vaig quedar novament embarassada vaig buscar un hospital més en línia al que jo desitjava i finalment em vaig decidir per Sant Joan de Déu. Prèviament havia assisitit a la xerrada informativa que organitzen per preguntar tots els dubtes que tenia i vaig veure que encaixava amb el que buscava.

Em vaig visitar fins a la setmana 36 amb el meu ginecòleg de la mútua i ja el vaig informar que no m'atendria ell el part sinó que el tindria a SJDD. Una amiga que hi treballa em va ajudar amb els tràmits pel tema de la derivació. Vaig fer una visita amb un ginecòleg d'allà per portar-li l'historial i amb la llevadora per fer el pla de part i les sensacions que vaig tenir en tot moment van ser molt bones, ja que al contrari del que em va passar en el meu primer embaras, algú es va molestar en preguntar-me què i com volia el meu part.

Hi ha coses que són innegociables, com el fet que t'han de posar una via sí o sí i que l'expulsiu no el permeten dins de la banyera, però tota la resta es pot parlar. La sala de part natural és una passada, súper gran i còmoda. La banyera no la vaig fer servir perquè no em va venir de gust però tenen pilota, cadira de parts, coltxonetes al terra, un fular penjat del sostre (per fer força amb els braços), etc.
Vull dir que les instal.lacions són immillorables i no només les de la sala de part, sinó també les habitacions de planta, que són individuals i tenen tot el necessari per fer les cures del nadó, sense que se l'emportin en cap moment.

Però si les instal·lacions són excel·lents, la resta també ho va ser almenys en el meu cas. Vaig ingressar un dissabte a les 18.00 i vaig tenir la meva filla a les 21.45h. La llevadora del torn de tarda va ser força atenta però la del torn de nit... buff un 10. Es deia Iris i li estic súper agraïda. Es va passar més de dues hores asseguda al terra (vaig parir de genolls recolzant els braços a una cadira), vigilant que tot anés bé, donant-me ànims, fent-me massatges a les lumbars, suggerint-me posicions, posant-me tovalloles als genolls perquè no em fes mal... Va saber acompanyar-me en tot moment, ella i l'Alba (que no sé si era infermera o llevadora en pràctiques). Gràcies a elles tinc un record preciós del part, tant que no em vaig puguer estar d'enviar a l'hospital una carta d'agraïment.

A planta les infermeres força bé, però em va encantar que no es van endur la meva filla en CAP moment, tots els controls pediàtrics es van fer davant nostre. En el meu cas, vaig demanar l'alta precoç (pots demanar-la a les 24h en cas de part natural) i l'endemà d'estar a casa em van trucar de l'hospital per preguntar-me com estava, si tenia algun dubte, etc. Dos dies més tard vam tornar per fer-li a la nena la prova del taló i donar-nos l'alta oficial.

En fi, que m'ha quedat una resposta molt llarga... però en definitiva volia dir que evidentment hi ha sempre el factor sort tant en el desenvolupament del part com en el personal que t'atengui però es nota que l'hospital fa un esforç per respectar les nostres decisions i per fomentar la no separació mare-nadó.
Jo no crec que tingui un tercer fill, però si el tingués repetiria sense cap mena de dubte!!
Que tingueu molta sort!
Avatar de l’usuari
migibotxan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 581
Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: migibotxan » dc. maig 22, 2013 7:50 am

NADIA: moltíssimes gràcies per la teva explicació. M'ha encantat, ja em veia a mi allí parint... cada cop ho tinc més clar, això es el que jo vull. El dia 6 de juny vaig a la llevadora i li demanaré per fer la derivació a SJDD. El q m'ha agradat més i no savia és q les habitacions son individuals. Al juny q agafo la baixa trucaré a SJDD per informar-me i anar a una xerrada informativa.

Moltes gràcies!!!!
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
maria30
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: maria30 » dc. maig 22, 2013 12:20 pm

Hola! Nadia m'ha agradat molt llegir la teva experiencia, gràcies per compartir-la.
Jo avui he trucat a Sant Joan de Deu, he parlat amb una llevadora que m'ha semblat molt agradable i la setmana que vé he d'anar a una xerrada informativa. Jo ara estic de 31 setmanes i em seguiré visitant amb el meu ginecòleg fins al final, la llevadora m'ha comentat que després de la xerrada he d'agafar hora suposo que perquè em vegi un ginecòleg i fer el pla de part. Les que heu fet part natural a SJDD, suposo que si durant el part necessites anestèssia te la posen oi? es que la meva intenció és part natural però com que és el meu primer fill em fa una mica de por no aguantar el dolor i que no ja no me la puguin posar... suposo q això queda definit en el pla de part oi? Gràcies!
Avatar de l’usuari
mes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 26, 2012 7:44 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: mes » dc. maig 22, 2013 2:26 pm

Hola noies,

A veure si alguna em pot ajudar. Jo sóc de DKV-Muface i fins ara m'he visitat a la Quiron, però cada dia em fa més por tenir un part massa instrumentalitzat i m'agradaria poder anar-hi a Sant Joan de Déu.

He preguntat a DKV i només em cobreixen el part, abans de sortir de la clínica m'han dit que algun familiar hauria d'anar a recollir l'autorització a les oficines i portar-la a l'hospital. Hauria d'entrar per urgències...

Alguna de vosaltres ho ha fet? Què heu fet, portar l'historial? No heu tingut cap visita prèvia? Entrant per urgències es pot demanar part natural?... Tinc un munt de dubtes! Gràcies!
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
maria30
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: maria30 » dj. maig 23, 2013 11:24 am

Hola mes,

Jo també sóc de dkv-muface i també porto l'embaraç en un centre privat, com que vull un part natural m'he decidit a fer-ho a SJDD i vaig trucar a dkv, ho vaig demanar i no em van dir res d'això, només que si que m'entrava i podia parir allà. Si que es veritat que jo no deixaré d'anar al meu gine privat, ahir quan vaig trucar a SJDD em van dir que havia de demanar hora per asistir a una xerrada informativa sobre part natural i que després em donarien hora per gine i llevadora per fer pla de part i portar historial mèdic. Per altres noies que han tingut als seus peques a SJDD (sent de mútua) sé que fins a la semana 32 no et donen visita.Ara per això ja dubto, trucaré a dkv a veure que em diuen i si m'assavento d'alguna cosa nova ja et diré!
maria30
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: maria30 » dj. maig 23, 2013 11:44 am

Hola de nou!
Mes: Acabo de trucar a dkv-muface i m'han dit que SJDD és un centre concertat i que entra per tant podem anar a parir allà i no es necessita cap autorització ni entrar per urgències ni res d'això.
Primer he trucar al tfn d'info general i m'ha dit una noia que ara no entrava que fins desembre havia entrat però ara no li sortia en el quadre metge i m'ha dit que truqués a la sucursal de bcn on allà m'ho sabrien respondre millor. He trucat (Al 93 214 00 00, per si ho vols confirmar tu també) i m'han dit que si que entra, que és un centre que té concert amb dkv-muface que no necessito cap autorització, però que si me la demanaven a SJDD me la farien sense problema. Espero haver-te ajudat!
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Amal » dj. maig 23, 2013 11:46 am

Ostres, jo vaig parir divendres I no m'han demanat res! Vaig entrar d'urgencies i el meu home va entregar la targeta i dni i prou. Espero que ara no ens reclamin res!
Ja explicare amb calma però tot va anar genial!
Avatar de l’usuari
mes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 26, 2012 7:44 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: mes » dj. maig 23, 2013 2:13 pm

Hola,

Doncs jo ahir em vaig personar a les oficines de DKV Barcelona i em van dir que hauria d'entrar per urgències. Que les consultes ginecològiques no entren i, que per tant, no tindrien el meu expedient. Abans de sortir hauria de demanar autorització.

Després vaig trucar per telèfon a l'hospital i em van passar amb 5 persones abans que algú em sabés contestar, i em van dir que són un centre de gestió privada amb concert públic... Vaig flipar, no en tenia ni idea. I que el que podrien fer era llogar les instarl·lacions i ginecòleg a partir de la setmana 34, però que el preu era elevat... I que entrar per urgències no era ètic, sobretot si no estava de viatge... Res de bo.

Finalment vaig trucar també a DKV autoritzacions, -el telèfon que hi ha a la targeta- i em van dir que efectivament les consultes no entren però sí qualsevol tipus d'hospitalització, per aconseguir l'autorització havia de:
- Demanar un informe mèdic al meu metge on constés el motiu pel qual demanem anar a Sant Joan de Déu.
- Enviar-ho per fax i ja rebria una resposta.
- Enviar l'autorització a l'hospital, de fet a la seva pàgina web he trobat això:

Si el pacient està afiliat a una companyia asseguradora, necessitem la sol·licitud del seu metge i la autorització de la seva companyia.
Pot dirigir-ho al fax 93 203 39 59 a l’atenció de programació de visites, o bé fer l’enviament per correu ordinari o electrònic [ infovisidoc@hsjdbcn.org ]

No sé, estic de 38 setmanes... Creieu que tinc temps de fer tanta paperassa? Per què ens diuen coses diferents a cadascuna? Buffff
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
maria30
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: maria30 » dj. maig 23, 2013 4:07 pm

Caram doncs si que ens ho posen difícil Mes. Jo demà tinc hora amb el meu metge i li demanaré que em faci informe però potser no me'l vol fer ja que afortunadament no tinc un embaraç de risc ni res d'això, l'únic motiu és que no m'agrada la Clínica on fa ell els parts, de tots els hospitals que surten en el quadre mèdic de dkv (Sagrada familia, Delfos, Quirón...) no n'hi ha cap que tingui protocol de part natural i respectat. No sé si això seria motiu suficient, alegar que volem derivació a SJDD per fer un part natural i poc intervingut... Cada vegada tinc més clar que això de ser de Muface i mútua només porta mal de caps, em sembla que al gener em faré de la Seguretat Social!
Per cert cherrie gràcies per la teva resposta de fa dies que fins ara no l'havia llegit!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: cositina » dj. oct. 17, 2013 8:45 am

Les que vau fer seguiment de l'embaras per mutua o SS a un altre lloc i vau demanar derivacio a st joan de deu, a totes us les van acceptar?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: crissie » dv. oct. 18, 2013 10:06 am

A mi si, vaig anar al cap cap a la setmana 28 vaig dir que volia fer el programa MARE i cap problema :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: izascun79 » dl. oct. 21, 2013 8:37 am

Jo tb, cositina. Vaig fer com la crissie. Vaig començar a visitar-me amb la llevadora del meu CAP cap a la setmana 25 o 26 i cap a la setmana 32 o així em van fer la derivació que van acceptar-me sense problemes. Tb he de dir que a la sol·licitud al·legàvem que volia part natural. No sé si l'haurien acceptat igual si no ho haguéssim posat.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: cositina » dl. nov. 11, 2013 11:59 am

Pujo el post aviam si alguna més té experiències recents
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: cositina » ds. gen. 18, 2014 11:22 pm

Aquesta setmana he anat a la xerrada informativa de st joan d deu (esplugues) i ens ha agradat molt. Alguna nova experiencis recent?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::