Part respetat Hospital General de Catalunya

Experiències i pors del moment més desitjat.

Midian
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. març 02, 2011 4:37 pm

Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Midian » dc. març 02, 2011 4:46 pm

Hola a todas!! Soy nueva en este foro y he estado leyendo un montón de mensajes, pero sigo con una duda, a ver si me podeis ayudar.
Bien, estoy embarazada de mi segundo hijo, el primero fue cesárea y ahora estoy interesada en hacer un parto respetado. No tengo claro si podré llegar al final sin epidural y todo eso, pero me gustaría poder hacer una dilatación en el hospital general de Catalunya en las salas de parto natural, pudiendo moverme a mi antojo y con las ayudas pertinentes. Si se puede llegar al final bien y si no, no pasa nada.
Sabeis si esta opción te la dejan hacer en el HGC? Mi ginecólogo es el Dr. Xiberta, todavía no le conozco. Alguan opinión sobre el?

Muchas gracias a todas!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 03, 2011 6:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà
Atc
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dg. set. 12, 2010 4:04 pm

Re: Parto respetado Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Atc » dc. març 02, 2011 7:30 pm

Yo he tenido hace dos meses a mi segundo hijo, el primero fue cesarea por nalgas y en esta ocasion fue vaginal. No di a luz en el h gral, pero te dire que aunque en principio te digan que te respetaran tu deseo de parto natural, etc, has de tener las cosas muy claras para conseguirlo realmente; por mi experiencia y por la de mas compañeras, los gines a la minima no se "arriesgan" y alizan otra cesarea. En mi caso me puse la epidural a los 8 cm, por presion de los gines, ya que yo aguantaba bastante bien sin ella, fue ponermela y se paro completamente la dilatacion, luego me dijeron que si en dos empujones no salia el niño me tenian que hacer cesarea.. En fin, te comento mi experienci para que estes muy al tanto de lo que te puede suceder una vez estas ya en el proceso de parto, para que realmente consigas tu parto respetado, ya que realmente vale la pena...
Por cierto cuanto tiempo tiene tu primer hijo? Me dijeron en mi hospital que solo podian intentar Pvdc si por lo menos habia una diferencia de 28 meses entre los dos partos...
Suerte
Midian
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. març 02, 2011 4:37 pm

Re: Parto respetado Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Midian » dc. març 02, 2011 9:07 pm

Gracias atc!
Tendré al bebé en noviembre, así que casi tendrá cuatro años mi primer hijo.
Creo que podría tener un parto vaginal, aunque no lo sé. Pero lo que me preocupa es que me nieguen la oportunidad de tener una dilatación en condiciones, que me hagan estar tumbada y no poder moverme como creo que es natural, entre otras cosas. Creo que la dilatación es una de las partes más importantes para tener un parto natural. Pero como te digo, no me obsesiona conseguirlo pero si poder intentarlo y no acabar monotorizada por todos lados como si me fueran a operar a corazón abierto.
No se, todavía me queda tiempo para investigar, jajaja.... :miko:
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Ítaca » dj. març 03, 2011 9:01 am

Midian, tot els dubtes que tens li has de preguntar al teu gine i ell te'ls ha d'aclarir. Jo sí q vaig tenir la meva nena a l'HGC, però jo volia un part "sense dolor" (vaia, amb epidural) per tant no et puc ajudar... suposo q sí q tindran sales amb pilotes i tot això (jo no les vaig veure). Per això et dic, q qui et aclarir tots els dubtes és el metge mateix...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: llumer » dj. març 03, 2011 9:07 am

jo et confirmo que si que tenen sales amb pilotes, pero em sembla que lo del part respectat depen basicament del teu gine...
Midian
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. març 02, 2011 4:37 pm

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Midian » dj. març 03, 2011 10:42 am

Moltes gràcies companyes!
Parlaré amb el meu ginecòleg a veure que em diu.

I perdó per haver posat el títol en castellà!!! Ja he vist que l'he editat, ok!
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: terrassa5 » dj. març 03, 2011 11:01 am

Yo vaig tenir la meva filla al HGC fa 2'5 anys. El meu gine no treballava allà, el van trucar perquè hi anés, però per si no arribava a temps em van presentar al de guàrdia. Mentre encara no havien localitzat el meu gine no vaig parlar amb cap altre gine, només amb les llevadores i infermeres, i no vaig veure el gine fins que al final em van dur al paritori, així que el tema dilatació crec que depèn més de les llevadores que del gine.

És clar que si el teu gine no vol arriscar-se amb el part vaginal i directament diu cesària, no faràs dilatació ni res, però si accepta el part vaginal en el moment de la dilatació has de parlar amb les llevadores de com ho vols fer.

Les sales de dilatació son individuals i pots demanar una pilota. A mi em van posar l'oxitocina des del primer moment, però igualment podia aixecar-me per seure a la pilota. No tenia molta llibertat de moviments perquè estava "lligada" al gotero, però posant la pilota al costat del llit podia passar d'un a l'altre.

Si et posen l'epidural ja no et pots aixecar del llit perquè podries caure.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Ítaca » dj. març 03, 2011 12:07 pm

sí, sí, això és cert... al moment q entres a l'hospital tractes amb les llevadores. En el meu cas sí q vaig anar veient el metge pq anava programada i ell de tant en tan venia a veure'm.
Però suposo q el plantejament (protocol) del part, l'ha de deixar el teu gine a la teva fitxa, q és el q les llevadores tindran. Si no dius res abans (al gine), ells entenen directament un part medicalitzat...
Ítaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 03, 2011 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
annap
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dc. set. 17, 2008 4:30 pm

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: annap » dj. març 03, 2011 1:27 pm

Hola, et comento el meu cas.

Tinc bessons de 3 anys 6m va néixer el met tercer fill al general de Catalunya tots 2 parts.
el primer per cesaria, ja que la posició dels nens no era la adequada.
el segon varem provar part natural, em varen deixar mourem x tot l'hospital, tot molt bé, però el nen no s'encaixava fins que les contraccions eren cada minut, havia trencat aigües i no podia mes, van provar amb les mans de col·locar-lo, però no va ser possible, així que cesarià.
Pero t'he de dir que vaig anar al hospital a les 10 del mati amb contraccions cada 4minuts i finalment e les 16:30 em varen dir de cesarià, es a dir que vam fer el possible per respectar-me, inclús no tenen banyeres per a part natural i em varen donar l'habitació abans perquè proves de banyar-me amb aigua calenta a veure si les contraccions i el nen anava a millor...

per cert el meu gine es el Xiberta, encare que el dia del part no em va atendre ell perquè estava de vacances.

La primera cesarià me la va fe ell i molt be :)

qualsevol coseta enviam un privat ja que no disposo de massa temps i entro molt de tant en tant ;)
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Xop » dj. gen. 09, 2014 11:56 am

Hola noies,

He trobat aquest post antic pel google, perquè estic buscant on fan parts respectats i l'HGC el tinc relativament aprop.
Alguna em pot explicar la seva experiència?

Gràcies!
Imatge
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: donadaigua » ds. gen. 11, 2014 7:28 am

Ostres sí! Alguna experiència recent?! I recomanació de ginecòleg? :)
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: donadaigua » dv. abr. 25, 2014 9:50 pm

Xop! T'has decidit per algún hospital ja? o per algun ginecòleg?
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Xop » dv. abr. 25, 2014 10:16 pm

donadaigua ha escrit:Xop! T'has decidit per algún hospital ja? o per algun ginecòleg?


Sí i no, els protocols dels hospitals no em deixen fer un pla de part al meu gust, per tant, si tot va bé, pariré a casa, amb una llevadora per mi soleta :-())
Imatge
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: donadaigua » dv. abr. 25, 2014 10:39 pm

Ostres Xop! Tan debó tot vagi bé i ho puguis fer així, com tu vols! :) :ok:
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. jul. 16, 2014 9:58 am

Això! recomanació de gincòlogues, si us plau!!!! :love:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Syl05/05/02
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:23 am

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. set. 04, 2014 11:05 am

princesa_ballarina ha escrit:Això! recomanació de gincòlogues, si us plau!!!! :love:

a mi m'han recomanat a la Dra. Susana Tovar de l'Hospital General de Catalunya. He demanat cita amb ella i demà mateix la coneixeré.
Ja us aniré informant.....
Avatar de l’usuari
Sanmi_guel
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 10, 2015 12:44 pm

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Sanmi_guel » dt. març 10, 2015 12:53 pm

Hola!!

Jo m'estic fent un plan de de naixement i demà tinc hora amb la llevadora a l'Hospital General de Catalunya, parlaré del tema amb ella, a veure què em diu.

La meva ginecòloga és la Margarita Gómez del Valle, encara no he parlat amb ella del plan de naixement, però he vist a la pàgina de l'hospital que la ginecòloga per excel·lència dels parts respectats és la Laura Rodellar. A aquesta la conec d'un curs de prepart online que estic fent que està molt bé i que l'han organitzat ella juntament amb altres facultatives, també vaig tractar amb ella quan vaig acompanyar a una amiga a la primera visita de l'embaras i em va agradar molt, penso que pel proper embaràs demanaré amb ella.

Jo vull un part respectat natural, a veure què tal en aquest hospital...

Salutacions i perdoneu l'ortografia, soc castellano-parlant i no domino massa el català.

Elena
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: mel29 » dt. abr. 14, 2015 9:39 am

Bones!

a mi em porta la Laura Rodellar al HGC i estic encantada.
Estic de 34s.
A veure com va el part, i si hi pot ser ella!!
mamasofia
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 30, 2015 11:00 pm

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: mamasofia » dt. abr. 19, 2016 10:04 am

Hola, volia sapiguer que tal la experiencia amb Laura rodellar. Jo em visito amb Sandra Gomez que és del mateix equip però no sé qui m'atendrà perquè em toca per la primera de setembre o sigui que pot ser a l'agost i que estigui de vacances..
Les comadrones que tal? Com es diuen?
Gràcies
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: Part respetat Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: mel29 » dt. abr. 19, 2016 12:59 pm

Ep, t'he respost per privat.
A mi al final em va atendre la Cristina Madaula i un 10!!! Molt calmada, positiva... Em.va fer sentir molt còmoda i tranquila.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::