Clínica del Pilar 2013

Experiències i pors del moment més desitjat.

Preparada77
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 17, 2013 3:58 pm

Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: Preparada77 » dc. jul. 17, 2013 4:13 pm

Hola,

ja sé que aquest és un tema que ja s'ha tractat altres vegades, però els post que he trobat són una mica antics i m'agradaria tenir una opinió més actualitzada.
Estic de 35 setmanes i he de tenir el bebé a la Clínica del Pilar, ja que el meu ginecòleg atén els parts allí. He llegit tot tipus d'opinions sobre la Clínica, moltes d'elles dolentes i de fet, la meva germana va tenir el seu primer fill allà i no li va anar gaire be (d'això fa 10 anys). He intentat pensar que cada part és diferent, i que els professionals saben el que es fan, però com més s'apropa la data més dubtes em surten, i m'agradaria anar-hi un xic més segura.
Algú podria relatar-me una experiència més recent?
EL metge que m'atendrà és el Dr. Caral Pons i la comadrona crec que és diu Mª Antonia.

Si no, m'estava plantejant anar a la Maternitat per la Seguretat Social, la gent me'n ha parlat força be.

Moltes gràcies

ptons i sort
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: catalanna » dc. jul. 17, 2013 9:56 pm

z2:-)
catalanna l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 08, 2015 12:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2439
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: ALNU » dj. jul. 18, 2013 7:53 am

Hola!!

Doncs jo una mica com la catalanna. El meu nen va neixer al Pilar al maig de l'any passat, perquè el meu gine privat atenia els parts allà. El part molt bé. Les infermeres i infermers, anestesista i tot el presonal molt bé, tret de la llevadora que tothom m'en deia maravelles i a mi no em va agradar gens (una tal Pastora).

Després del part tret d'alguna infermera agradable, la resta unes bordes que entraven per lo just i si les trucaves per alguna cosa semblava que les molestessis. El pediatra no ens va venir a dir res fins l'andemà per la tarda. No sabiem ni que havia mesurat ni pesat el nostre fill fins al cap d'un dia i mitg!

Amb el tema pit, no em va ajudar ningú, ens ho vam haver de manegar la meva parella i jo perquè d'ajuda cap ni una. Al cap de 3 o 4 dies el meu nen es va posar groc i vaig trucar a la nursery per comentar-ho i em van dir que tranquila que l'andemà quan el vinguessin a buscar per rentar-lo ja s'ho mirarien :ufs:

Jo, si en tinc un altre, no crec que repeteixi clinica.
Imatge
Nuriati
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 2:50 pm

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: Nuriati » dj. jul. 18, 2013 3:09 pm

Hola!
Os voy a contar mi experiencia, tuve a mi bebe hace 14 días, el 5 de julio en la clínica del pilar.
Mi gine el atiende allí los partos y a pesar q tenía muy claro hacer el seguimiento del embarazo con él, la clínica no me convencía nada, yo nací allí hace 35 años y las instalaciones siguen igual....me parecía una clínica ya muy antigua que no me daba tanta confianza.
Después de darle muchas vueltas me convencí y decidí que tendría a mi niño n el Pilar.
El parto fue súper rápido, llegué dilatada de 5 cm y directa la epidural, la anestesista y su ayudante muy buenas y muy atentas, estuve una hora n la sala de dilatación y ya estaba lista , estuve n todo momento acompañada de mi marido, mi médico, mi comadrona y una auxiliar, en cuanto nació mi pequeño me lo pusieron encima, luego lo pesaron, vistieron y me lo volvieron a poner.
Cuando subimos a planta el pediatra se llevó el bebe directamente, estuvo unos 20 minutos más o menos, luego me lo trajeron a la habitación y al cabo de poco rato pasó la pediatra para hablarme sobre el reconocimiento.
La atención de todo el personal de la clínica fue muy buena, desde auxiliares, enfermeras y personal de limpieza, súper amables, no tengo ninguna queja.
Desde luego ha cambiado para mejor mi opinión sobre esta clínica, sin duda repetiría.
Un saludo
Nuriati l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 21, 2013 11:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: Ayrs » dj. jul. 18, 2013 3:33 pm

Aquí tens també unes quantes experiències:
https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... terstr0=CLÍNICA%20PILAR%20SANT%20JORDI%20Barcelona&sortcolid=-1&sortasc=true&rowsperpage=250

Si en voleu afegir més, podeu omplir aquest qüestionari: https://docs.google.com/forms/d/1kTj6Ch ... 0/viewform
Ayrs l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 19, 2013 12:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: Eri84 » dj. jul. 18, 2013 8:30 pm

Hola, jo vaig tenir la meva nena el 10 de juny d'aquest any. T'explicare la meva experiencia. Vaig arribar a la nit (soc de vic) a la clinica amb molts dolors, em va atendre una infermera molt simpatica.. despres de força estona va arribar la llevadora.. i be em van haber de ingresar perque no dilataba tot que tenia dolors com si ho fes ( anaven aumentant) un cop a planta les infermeres nocturnes (que les van camviant) eren molt simpatiques.. be cap alla a la matinada sobre les 2. vaig picar el timbre perque ja no aguantaba els dolors, una infermera es va adonar de que tenia febre.. em van portar a la sala de dilatacio on, em va aumentar la febre. La llevadora despres de veure que no dilataba i els dolors els tenia com si estigues ja dilatada de 7.. em va posar antibiotic i al cap de una estona va fer venir l'anestasista per que em poses l'epidural.. tots molt simpatics .. be despres em va trencar la bossa que va sortir les aigues brutes a la poca estona ja tenia la meva gine alla i be resum al final vaig aconseguir dilatar i tal.. pero arrel de les aigues aixi vaig haber d'estar ingresada tota la setmana.. i be a la meva filla li van haber de fer moltes proves tb per lu de les aigues. Durant la setmana, vaig estar en general be.. pero com a tot arreu hi han infermeres que valdria mes que es dediquesin un altre cosa.. ho dic perque a la tarda del mateix dia que vaig parir, van venir dos infermeres per acompanyarme anar al bany ja que amb l epidural no et pots moure gaire i em vaig marejar i una de les infermeres em volia ajudar anar fins el llit i l altre va comentar " que dices?! tu vas a poder con esta!? i si te cae??" despres ella em va posar alcohol i be poc a poc em va anar passant.. despres un altre cosa que no em va agradar va ser.. als dos primers dies em portaven la nena a l'habitacio perque mames i despres se l'enduien ja que li feien proves pero el dimecres d aquella setmana al mati, van decidir sense consultarme res ni explicarme el perque ni res de res que anes jo a la nurseria a donarli de mamar... quan jo casibe ni podia ni caminar per anar al bany que era alla mateix volien que anes a l'altre banda de la planta... al meu home va aconseguir una cadira de rodes cutre.. que per cert no podia seure pels dolors dels punts i hemorroides que surte etc... imagineu el panorama.. despres tambe segons la pediatra de dia o de nit deixava que alguna infermera me la portes una estona a l habitacio o no.. un dels dies el meu home habia d anar a fer gestions i habans de marxar va voler anar a veure la petitona donçs les infermeres d alla no el deixaven passar quan els pares tenen tot el dret de veure els seus fills quan volen. Un altre dia va venir mon pare a veure'm (ell treballa de nit i clar dorm de dia) i va quedarse sense dormir aquell dia per venir a coneixe la seva neta.. prou esforça ja va ser per mon pare venir fins a bcn.. i despres no li deixaven veure ja que la nena estaba a la nurseria .. li vaig preguntar alguna infermera si la deixerien sortir una micona perque mon pare la veigues ella em va dir que la pediatra deia k no.. vaig aprofitar que estaba a la nurseria donant de mamar per comentarli a la pediatra cosa que ella em va dir que qui manaba era les infermeres... total jo enprenyada.. i al final aquesta va parlar amb un altre infermera que era força simpatica i ella em va dir que vingues mon pare a la nurseria i li treuria la nena a l entrada de la nurseria perque la pogues veure.. Be en resum, la majoria de les infermeres son bellissimes persones hi ha algunes que be ehem.. i hi han coses que... pero vaig estar força be deixant a banda l ho comentat. Per cert els apets et porte un paparet amb dos menus i tu tries els plats que vols xDD
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
miriytania
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 08, 2010 8:59 am

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: miriytania » dj. jul. 25, 2013 2:40 pm

Hola, yo tuve a mi niña en la clínica del pilar en Octubre de 2009, con el Dr. Caral asi que al menos puedo asegurarte que estas en buenas manos : ) , el parto la verdad es que muy bien y Maria Antonia es atenta y dulce. Es verdad que las instalaciones son antiguas, pero para mi lo que de verdad importa es la confianza que tengas en quien te lleva el parto. El mio fue muy rápido, llegué a la 13h (porque había quedado con Maria Antonia para conocerla, no porque estuviera de parto...o al menos eso pensaba yo...ya que estaba de 36+6 y no sentía contracciones) y a las 17h tenia a mi niña en mis brazos, nada mas nacer me la pusieron encima. En cuanto al trato en planta si que es verdad que no sali tan contenta, las enfermeras que me tocaron eran bastante "pasotas" y no me ayudaron nada con la lactancia materna : ( pero bueno, tengo entendido que la cosa ha cambiado ; ) yo estuve ingresada el mes pasado en la planta de maternidad de la clinica( no por parto) y la verdad es que esta vez eran muy atentas y simpáticas. Si te quedas mas tranquila llama a Maria Antonia y queda con ella, explicale lo que te preocupa,o sino habla directamente con el Dr. Caral, yo la verdad es que tengo mucha confianza en Él. Espero haberte servido de ayuda :)
Imatge
Mar79
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 7:05 pm

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: Mar79 » dl. nov. 24, 2014 2:12 pm

El 14 de agosto de 2013 a las 23h de la noche rompí aguas y lo primero que hice fue llamar a Pastora, mi comadrona aunque no la conocía. Me dijo que si las aguas era limpias que me fuera a dormir tranquila y que a las 8h fuera para la clínica. Pero a las 00'30h empezaron las contracciones y ya hacia las 3h eran muy repetidas y largas y llamé otra vez, me dijo que ok, que fuese para allí. Cuando la vi, me pasó enseguida a la sala de dilatación, me hizo un tacto y me dijo que estaba de 6. En aquél momento le dije que quería donar el cordón y me dice: pues a buenas horas... tu has firmado no se qué papel? Le digo que la ginecóloga me dijo que en el momento del parto y me contesta que así no se puede, que tendría que haber ido antes...Bufff, primer plantón!!!
Ella se fue y me dejó con mi marido mientras yo iba aguantando las contracciones, la mayor parte del tiempo en el lavabo. Al rato vino otra vez, me hizo otro tacto y me dijo que estaba más o menos igual. Me preguntó si quería ya la epidural y le dije que no. Entonces me dijo: Bueno, tu misma pero claro, entonces todo irá muy lento...Ah sí? respondí, en las clases de pre-parto me habían dicho que podía suceder lo contrario, que se podía ralentizar debido a la epidural...Pues vaya!!! No sé dónde habrás hecho las clases pero es todo lo contrario. Primer error por mi parte, confié en ella, y acto seguido me pusieron la epidural y se me frenaron las contracciones...que hizo doña Pastora? ponerme oxcitocina y decirme que romper aguas no era la mejor manera de ponerse de parto y quepor eso me tenían que poner oxcitocina!!!! Qué rabia!!!
Después de tener la epidural puesta y unos temblores muy fuertes me dijo que ya podíamos hacer los primeros pujos. El primero lo hice yo sola. Así no!!!! gritó de malas maneras, madre mía, tienes que aguantar el aire, no ves que se te va la fuerza por la boca...Buffff, qué mal lo estoy haciendo pensé....Al segundo me dijo que mejor pero que el niño estaba en el segundo piso y que eso serían palas. En ese momento llegó la ginecóloga que me preguntó cómo estaba y si Pastora me había hecho trabajar mucho, le dije que no, que sólo había pujado 2 veces... Entonces Pastora le dijo: -Tiene el niño en el segundo piso harán falta las palas...Para mi sorpresa Míriam la ginecóloga fue a buscarlas...yo alucinaba y dije, pero si no estoy cansada, puedo empujar más...No no, empujando no harás nada....Madre mía, fue poner las palas y Martí salió disparado y con un rasguño en la cabeza. Me lo pusieron encima y la ginecóloga empezó a coser el desastre. Me había hecho un desgarre de segundo grado...Yo en aquél entonces tenía el niño encima y ya no me acordaba de nada más, estaba muy emocionada.
Me lo dejaron 5 minutos en brazos y cuando lo iba a coger para vestirlo, le digo que no, que quiero hacer piel con piel...Ahí ya aluciné cuando su respuesta fue: Estas loca!!!!! Con el frio que hace...Jolin, pues quitar el aire acondicionado...No se puede, el niño te va a coger una pulmonía! Segundo error, dejarle al niño que estaba teniendo sus primeros instintos de succión...Lo vistieron, me lo pusieron encima y para la habitación, y al llegar me lo quería poner al pecho y medicen que se lo tienen que llevar 10 minutos. Me negué pero me dijeron que le tenían que hacer pruebas importantes, que serían 10 minutos...
A los quince minutos aun no me lo habían traído. Llamé a la nursery, pedí que lo trajeran, me dijeron que enseguida. 5 minutos más y volví a llamar, y otra y otra...Cuando pasó una hora le dije a mi marido que llamara y que lo fuera a buscar...Me dicen entonces que está en una hamaca caliente...Cómo?? Yo no estoy caliente para calentar a mi hijo??? Me enfurecí y pedí que me lo trajeran que yo asumiría las consecuencias...Todavía recuerdo que la enfermera que me lo trajo me dijo que me calmara, que ellas lo hacían por su bién ?¿¿¿¿
Martí llegó dormido sin ningún interés en comer, ya me habían fastidiado la lactancia y yo todavía no lo sabía...Mi hijo no comió en todo el día y nadie vino a preocuparse. Al día siguiente llamé a la nursery para pedir que me ayudaran. Vino una enfermera muy borde y me dijo: Con ese pezón qué quieres??? No sé si vas a poder. Me agarró el pecho de mala manera, empotró a mi hijo contra él y al ver que no se agarraba me trajo una pezonera. Martí se cogía pero muy poco rato. Seguimos así todo el día y al día siguiente nos trajeron un biberón porque había perdido mucho peso....Vaya profesionales!!!!!
Salí del hospital dándole biberón cada 3 horas, aunque yo había especificado que quería darle leche materna. Cuando llegué a casa decidí que no le iba a dar ninguno más...Me costó mucho esfuerzo, muchos lloros de Martí y también míos, pero como era lo que más deseaba en el mundo, con el apoyo de mi pareja y de una doula que vino a casa lo conseguí. Ahora mi hijo tiene 15 meses y todavía toma pecho.
También os tengo que decir que vuelvo a estar embarazada yhe decidido que iré a un hospital público y si todo va bién optaré por un parto natural... Espero que esa bruja de comadrona y ese hospital arcaico y anticuado acaben cerrando para que no dejen a más madres con un mal gusto el día más feliz de sus vidas, y también para que no dejen a más bebés sin leche materna, sólo porque son unas ineptas, estúpidas y poco profesionales.
Marta si necesitas mi apoyo para hacer una reclamación, denúncia, reunión o lo que sea no dudes en contactarme. Yo salí de allí con ganas de hacerlo y al final el tiempo me hizo olvidar, pero tu testimonio me ha tocado la moral y no hay derecho que se vulneren así nuestros derechos como madres y como mujeres.
Un abrazo fuerte
Mar79
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 7:05 pm

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: Mar79 » dl. nov. 24, 2014 2:13 pm

Perdón por el comentario que hago a Marta, estaba leyendo su historia en el pilar muy parecida a la mía y se me ha colado ese trozo que iba para ella...
Carmen sp
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 04, 2016 11:25 pm

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: Carmen sp » dt. oct. 18, 2016 5:43 pm

Wow... Jo estic decidint si public o privat, per q vull part NATURAL i en teoria la meva gine mha dit q cap problema pero la comadrona amb la que treballa es la Pastora Bemb. Buff després de llegir l'entrada anterior mho estic replantejant...
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Clínica del Pilar 2013

EntradaAutor: Laure » dv. gen. 13, 2017 7:42 pm

Hola,

alguna experiència més actual al Pilar? :miko: :miko:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::