Part a la CIMA

Experiències i pors del moment més desitjat.

beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Part a la CIMA

EntradaAutor: beren » dj. jul. 20, 2017 12:51 pm

Hola,

Jo vaig parir a la CIMA ara farà dos anys. No va ser el part somiat però en el seu moment ho vaig relativitzar. Ara dos anys després, amb molta més informació i fent la preparació pel segon part, m'estic adonant de que hi han altres maneres de portar un part i que hi van haver moltes coses com a mínim millorables.
En cap moment es va parlar de pla de part, tinc la sensació de que el part el van instrumentar molt ràpid i amb presses quan no hi havia patiment fetal i jo no estava especialment cansada, l'anestesista no va controlar bé els temps d'administració de fàrmacs i els efectes tant de control de dolor com d'efectes secundaris ...
Un cop a planta, l'habitació un luxe però ens vam sentir bastant sols. Ningú va venir a comprovar que la nena s'agafés bé al pit ni ens van ajudar a col·locar-la en cap moment, vam haver de demanar que ens expliquessin com curar el cordó. Entraven a deixar la medicació i poc més.

Suposo que va ser un acúmul de mala sort: cap de setmana, agost, molts parts aquells dies i la sala de obstetrícia plena pel que vam acabar ingressats a una altra planta (cirurgia crec que era) ... El cas és que en el seu moment, era feliç amb la nena i no em vaig plantejar res més però ara quan hi penso no estic gaire contenta. De fet aquest segon no naixerà allà

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::