Equip Garcia Valdecasas, Teknon

Experiències i pors del moment més desitjat.

Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: Minta » dl. nov. 16, 2015 5:31 pm

Hola boniques!
M'agradaria coneixer experiències de mares que els hi hagin portat l'embaraç i part l'equip Valdecasas de la clinica Teknon.
He vist molts foros en relació a la clínica, pero en trovo molt poca gent q pugui dir-me la seva experiència amb aquest equip en concret.
Moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
Gala81
Entrades: 4
Membre des de: dg. gen. 03, 2016 8:05 pm

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: Gala81 » dl. gen. 04, 2016 5:02 pm

Hola Minta!!
Jo només et puc explicar 4 coses de l'equip, no he parit amb ells però les meves revisions si les he fet aqui. El tracte molt molt bé, et donen molta confiança, el lloc una mica petit, i el temps d'espera una mica llarg, però crec que això és el més normal amb els gines mes sol·licitats. I per posar un però, hi ha alguna gent una mica estirada, però és la Teknon ... Igual és la meva impressió. Ara per ara és el meu gine de confiança, però dubto en canviar a Ginex perquè és d'on més experiències conec (de gent coneguda).
Un petonet.
Imatge
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: Minta » dj. gen. 07, 2016 3:38 pm

Moltisimes gracies Gala81! Que be trobar a algú que es visiti en aquest equip.
De moment tinc visita pel dilluns vinent amb la dra. Elena castellanos. A veure q tal va!!
Avatar de l’usuari
Gala81
Entrades: 4
Membre des de: dg. gen. 03, 2016 8:05 pm

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: Gala81 » dl. gen. 11, 2016 4:53 pm

Hola Minta!!
Que tal la visita amb la gine? T´ha agradat? Espero que tots els teus dubtes s´hagin resolt avui...
:-()-)
Imatge
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: Minta » dc. gen. 13, 2016 12:09 am

Hola gala81!

Doncs la veritat q em va agradar molt l'atenció de la dra. Elena Castellanos!.

Vaig esperar tres quarts d'hora per que m'atenguessin (això es lo q menys em va agradar :-o00m ), pero ja vaig veure que tenen moltíssima feina i q al estar tan sol·licitats es normal.

De tota manera, amb la bona atenció i el bon saber fer de la doctora, ja supleix el temps d'espera, jejeje. :***:

La veritat es q estic encantada i molt contenta de l'elecció feta. D'aquí a unes tres setmanes torno a anar per comentar uns resultats d'uns anàlisis hormonals q m'he de fer.

Moltíssimes gràcies x la teva recomanació!! xxkiss::
Avatar de l’usuari
picara79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: picara79 » dt. març 22, 2016 1:34 pm

Bones !

jo la meva filla al 2014 la vaig tenir a la teknon i sempre ha estat l'equip vladecasas el qui m'ha portat ginecologicament.

Les visites durant el part has de pasar pels 3 o 4 metges que te l'equip : el sr. Valdecasa, la Carlota q es la seva neboda, el Dimas i Helena. Fas dues visites o tres en cadasu d'ells perque el dia del part no saps qui hi haura de guardia.

Jo vaig tenir un part de 18 hores i al final cesarea i durant tot el part va estar el Dimas amb mi. M'encanta sempre que puc demano per ell pero aixo ja es una cosa personal perque vem fer molta amistat.

DEspres de parir tambe era ell el que s'interesava per mi i per la nena ja tenia pediatres alli que l'evaluen i miren que estigui super be.

Jo sempre els recomano a tohom que puc. aixo si les revisions de vegades les esperes es fan eternes pero et tracten com una reina .
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: RedBerry » dj. set. 15, 2016 9:39 am

Hola guapa!
Estic interesada també en visitarme en aquest gine, concretamen amb dra castellanos. Vas anar mes cops? Tens mes experincies? Tots els fils que trobu son massa antics, y mágrada trobar gent com tu, de fa poquet. Yo aniria a fer una revisio ginecologica i dir que volem començar a cercar, y que ella ens portes tot el procès de la panxu i el part, etc.

Graciès!
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: Minta » dc. set. 21, 2016 11:26 am

Hola RedBerry!
Si! De fet estic embarassada i em porta principalment ella l'embaraç.
A l'equip Valdecasas n'hi han 4 gines. Durant l'embaraç faras la gran majoria de visites amb el teu/teva ginecoleg/a, pero igualment faras visites amb els altres per tal de coneixels, ja que a l'hora del part et pot tocar qualsevol d'ells (en funció de qui faci la guardia aquell dia).
Jo n'estic molt contenta. Es fan visites cada mes aprox, i tots els gines i ajudants son molt agradables.
Per lo q fa al part a teknon no et puc ajudar per q encara no he donat a llum, pero les experiencies q he llegit son bones la gran majoria, encara q n'hi ha de tot!
Un petó!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: RedBerry » dc. set. 28, 2016 9:18 am

Hola minta!
Ja he anat a la primera visita prepanxu a fer-me la revisio. Al final per tema horari vaig agafar hora amb la dra Carlota Valdecasas, perque si o si volia una dona.
Va resultar que estava a una cesarea d'urgencia, i el dr Manuel Valdecasas estava fent les seves visites; i clar em vaig visitar amb ell revisio inclosa! Tan planejar una dona i a la primera consulta s'espatlla. He de dir que la experiencia igualment be, les infermeres eran molt agradables. Si tenim en compte, que faltava la doctora, nomès vaig esperar 30 minuts. Es notava que anaven per feina per aixo. Van recetar l'àcid folic, van manar que em fes uns analisis de sang, i que el resultat de la citologia, t'ho envien a casa.
Et volia preguntar, m'han dit que cuan arribin els resultats, torni a demanar hora, per que els vegi la ginecologa y aixi la conec. Tu t'has tingut alguna visita amb la dra Carlota, no se si per el proxim cop demanar amb Elena castellanos.
De quan estas?
Moltes gracies bonica!
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: Minta » dv. oct. 07, 2016 1:00 am

Perdona Redberry! No havia llegit el teu missatge!
Jo ara mateix estic de 34 setmanes. Vaig fer la visita de les 20 setmanes amb la dra. Carlota garcia-valdecasas. Aquesta eco es una de les mes importants, ja q es la q li diuen "eco morfologica". Durant la visita em va semblar q es va pendre el seu temps en mirar q estigues tot be, crec q es una noia molt professional pero pot ser no tant "calida" com la dra Castellanos.
De tota manera pensa q tots els doctors i doctores d'allà van per feina, no es recreen gaire en explicacions, et diuen la informació necessaria i ja.
Et recomano que tots els dubtes q tinguis els hi preguntis, q no et faci vergonya de preguntar! Jo sempre vaig amb una petita llista al movil i li bombardejo a preguntes, jejeje.
Qualsevol cosa em dius!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Equip Garcia Valdecasas, Teknon

EntradaAutor: RedBerry » dj. oct. 20, 2016 8:43 am

Minta ha escrit:Perdona Redberry! No havia llegit el teu missatge!
Jo ara mateix estic de 34 setmanes. Vaig fer la visita de les 20 setmanes amb la dra. Carlota garcia-valdecasas. Aquesta eco es una de les mes importants, ja q es la q li diuen "eco morfologica". Durant la visita em va semblar q es va pendre el seu temps en mirar q estigues tot be, crec q es una noia molt professional pero pot ser no tant "calida" com la dra Castellanos.
De tota manera pensa q tots els doctors i doctores d'allà van per feina, no es recreen gaire en explicacions, et diuen la informació necessaria i ja.
Et recomano que tots els dubtes q tinguis els hi preguntis, q no et faci vergonya de preguntar! Jo sempre vaig amb una petita llista al movil i li bombardejo a preguntes, jejeje.
Qualsevol cosa em dius!


Hola bonica!
Moltes graciès per compartir la teva experiencia. La veritat es que dubto si quan tingi que demanar hora pero portar el resultat, demanar amb la carlota o la helena. La veritat es que m'agradaria que fos calida com la descrius, pero al final el que compta es la profesionalitat i totes dues ho son. Volia preguntarte tambe, a tu també et costa un munt que t'agafin el telefon?
Petonets! Ja no et deu quedar gairabe res!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::