Algu de part recent a l'hospital de terrassa?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Tarari
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. nov. 17, 2013 10:03 am

Algu de part recent a l'hospital de terrassa?

EntradaAutor: Tarari » dv. feb. 05, 2016 6:59 am

Algu ha anat de part recentment a l'hospital de Terrassa? Les habitacions encara son individuals? Que tal ha anat?
Winkye
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 05, 2015 11:40 pm

Re: Algu de part recent a l'hospital de terrassa?

EntradaAutor: Winkye » dv. feb. 05, 2016 12:21 pm

Hola Tarari!!
Jo he sigut mare per segon cop aquest desembre, al Hospital de Terrassa. Pel que fa a les habitacions, encara són individuals. El part... tot i que no vaig poder disfrutar del part tal i com m'hauria agradat (part induït a les 37 setmanes perquè tenia arritmies importants), et puc dir que va anar molt bé. Vaig estar super controlada i vigilada des del moment que vaig arribar al hospital amb l'ambulància, durant la dilatació, el part i els 2 dies que vaig estar ingresada desprès del part. Les llevadores em van atendre totes molt bé, pendents de mi en tot moment. També vaig tenir la gran sort que quan vaig parir, en aquell canvi de torn em va tocar la llevadora que em portava l'embaràs abans que em derivesins a alt risc (i que m'encanta, la Sandra Bertran). Ella sabia que m'hauria agradat un part natural, sense oxitocina, sense epidural, sense estar monitoritzada en tot moment (tenia monitorització fetal i cardíaca) i, tot i que no va ser possible, va fer que el moment del part fos únic!! Em va portar una pilota per la dilatació, em va deixar caminar una estona, a l'hora de l'expulsiu em va portar un mirall... En definitiva, tot i tenir un final d'embaràs complicat, guardo un molt bon record del part.
Si tens qualsevol dubte, mirare d'ajudar-te en el que pugui.
Avatar de l’usuari
Pruna82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:54 pm

Re: Algu de part recent a l'hospital de terrassa?

EntradaAutor: Pruna82 » dg. març 06, 2016 10:11 am

Gràcies per la informació. A mi em pertoca per zona i també tenia curiositat!
pirina
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 28, 2016 9:43 am

Re: Algu de part recent a l'hospital de terrassa?

EntradaAutor: pirina » dl. març 28, 2016 9:58 am

Hola!

Ja que hi ha aquest fil obert, l'aprofitaré. Jo estic embarassada de poquet, 10 setmanes, però ja ens comencem a plantejar com voldriem el part.

A mi el que més por em fa és tenir molt clar com ho volem i que un cop arribem a l'hospital no es respectin les nostres demandes. Evidentment si el part és de risc, que facin el que calgui. Però voldria saber com us ha anat aquest tema. Quan arribes et pregunten com ho vols? Si saps que en aquell moment hi ha X metge o X matrona que coneixes, pots demanar que vingui?

Sóc de Rubí i em toca l'hospital de Terrassa. Sabeu si es poden conèixer les matrones abans del part? Com que el meu CAP és a Rubí no coneixeré la matrona quan em toqui i això també em fa sentir insegura.

No ho sé, em venen moltes preguntes, hehehe. I les faré al metge, que per fi ja hi anem aquesta setmana, però voldria saber experiències i opinons de mares i pares que hi hagin passat fa poc.

Gràcies!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::