Massatge perineal, que tal us va anar?

Experiències i pors del moment més desitjat.

numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: numa1982 » dc. des. 14, 2016 12:11 pm

Hola!

M'infiltro un altre cop.

Emfer: a mi la llevadora que vaig tenir al primer embaràs em va dir que qualsevol oli anava bé, ells fins i tot recomanava el d'oliva. El que ens deia és que fos el més natural possible, és a dir, que si el volíem agafar d'ametlla, que n'agaféssim un de farmàcia, no un del mercadona per entendre'ns. I jo després de l'estrip de grau 2 que vaig tenir amb el part de na Júlia vaig trobar una crema específica per abans i després del part que es diu Carelle. Jo me la posava per a intentar recuperar la flexibilitat després de tots aquells punts, ara veurem si funciona!

Ah! I no sé si creure'm-ho o no, però la gine dilluns em va dir que ara no calia que fes res perquè el segon sempre té el lloc fet. Jo crec que, per si de cas, em compraré oli o cremeta i ho provaré. I també us volia comentar que crec en el meu cas l'estrip no hagués estat tan bèstia sense epidural o amb una dosi més fluixeta: em van dir empeny amb totes les teves forces i la nena va sortir sencera, la gine va haver de llençar les tisores a terra per a que no caigués a terra! Així que aquest cop, si en Roc es col·loca bé (de moment a les 27+4 està en cefàlica), provaré de contenir-me i no demanar l'epidural.
Imatge

ImatgeImatge
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: emfer » dc. des. 14, 2016 12:32 pm

numa1982 ha escrit:Hola!

M'infiltro un altre cop.

Emfer: a mi la llevadora que vaig tenir al primer embaràs em va dir que qualsevol oli anava bé, ells fins i tot recomanava el d'oliva. El que ens deia és que fos el més natural possible, és a dir, que si el volíem agafar d'ametlla, que n'agaféssim un de farmàcia, no un del mercadona per entendre'ns. I jo després de l'estrip de grau 2 que vaig tenir amb el part de na Júlia vaig trobar una crema específica per abans i després del part que es diu Carelle. Jo me la posava per a intentar recuperar la flexibilitat després de tots aquells punts, ara veurem si funciona!

Ah! I no sé si creure'm-ho o no, però la gine dilluns em va dir que ara no calia que fes res perquè el segon sempre té el lloc fet. Jo crec que, per si de cas, em compraré oli o cremeta i ho provaré. I també us volia comentar que crec en el meu cas l'estrip no hagués estat tan bèstia sense epidural o amb una dosi més fluixeta: em van dir empeny amb totes les teves forces i la nena va sortir sencera, la gine va haver de llençar les tisores a terra per a que no caigués a terra! Així que aquest cop, si en Roc es col·loca bé (de moment a les 27+4 està en cefàlica), provaré de contenir-me i no demanar l'epidural.


Gràcies Numa1982!
si si, jo res de Mercadona, tinc l'oli 100% natural d'herboristeria, en aquestes coses no val la pena estalviar, oi?
i oops la teva experiència amb el part, vas empenyer a tope, eh??
jo en principi vaig amb la idea de part natural, fa cosa d'un mes que he començat les classes de preparació al part natural (també faré les alternatives de la SS) que fa la meva sogra (una mica obligada m'hi veig, però hi vaig amb ganes!).
Al final serà lo que hagi de ser, però que no sigui per no anar mentalitzada i físicament preparada :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: capseta » dc. des. 14, 2016 1:39 pm

Ostres!! Doncs jo de normal tinc moooolt bon olfacte, un suplici absolut!! Però des que estic prenyada que estic amb mocs i nas tapat i és estrany el moment en que aconsegueixo olorar res, fins i tot tinc el gust una mica afectat.... quina ràbia!! Tant difícil és trobar l'equilibri?? :-o00m
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: emfer » dc. des. 14, 2016 5:46 pm

capseta ha escrit:Ostres!! Doncs jo de normal tinc moooolt bon olfacte, un suplici absolut!! Però des que estic prenyada que estic amb mocs i nas tapat i és estrany el moment en que aconsegueixo olorar res, fins i tot tinc el gust una mica afectat.... quina ràbia!! Tant difícil és trobar l'equilibri?? :-o00m


Uff doncs no sé si tenir-te una mica d'enveja, eh!!
Perquè a mi em molesten totes les olors bones: colònies, desodorants, cremes, locions d'afaitar... i hi ha moments que em crea malestar de veritat!!
Ara, amb les olors del menjar no em passa :love: :love:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: Náyade » dl. des. 19, 2016 7:51 pm

Estic una mica mig-mig amb aquest tema. Segons amb qui parlis es imprescindible si no vols un estrip o episiotomia, o no val per a res. Tinc entès que es bastant molest fer-ho, si ho fas bé, i que és a partir d la setmana 34 (encara que hi han altres llevadores/gines que diuen abans).

Encara no he começat... ens van donar una mostra de Carelle per fer-ho. Crec que ho provaré però si veig que es un suplici, crec que passo... La meva llevadora en concret va dir "que no hi havia evidències reals de que fos efectiu". O sigui, no està de més fer-ho, però no et garantitza res tampoc!! Es com tot a l'embaràs. Ni embadurnar-te de cremes antiestries et garantitza que no en tinguis, ni els exercicis de Kegel que tinguis pèrdues, ni el massatge que no acabis amb estrip. Tot depèn del nen, de la teva flexibilitat, en fi... de coses que tampoc es poden controlar al 100%.

Tema olors... jo FATAL. Ni de menjars ni de productes (penseu que dutxar-me era un suplici, no aguantava cap gel ni xampú, per no parlar dels desodorants!! HORRIBLE). Recordo plorar pq no podia estar a la meva pròpia casa. Vaig treure tots els ambientadors i encara i així ho olorava tot. Així que us entenc... jo provaré la mostreta de Carelle i després lubricant (ens van dir que es podien fer servir sense problema).

Petonets!!!
Imatge Imatge
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: emfer » dj. des. 22, 2016 7:38 am

Hola Náyade,
totalment d'acord amb el que dius, jo també he anat llegint que no hi ha evidència sobre que el massatge perineal eviti l'episiotomia, però mira, arribat el moment ho provaré i si l'evito (pel que sigui) doncs millor, i sinó doncs haurem d'aguantar-ho també!
tema olors, lo teu encara és més fort! jo crec que poc a poc vaig sent menys sensible ja, encara em molesten els desodorants, colònies, ambientadors, etc, però ja no em senten tan malament :-o00m
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 22, 2016 10:51 am

emfer ha escrit:Hola Náyade,
totalment d'acord amb el que dius, jo també he anat llegint que no hi ha evidència sobre que el massatge perineal eviti l'episiotomia, però mira, arribat el moment ho provaré i si l'evito (pel que sigui) doncs millor, i sinó doncs haurem d'aguantar-ho també!
tema olors, lo teu encara és més fort! jo crec que poc a poc vaig sent menys sensible ja, encara em molesten els desodorants, colònies, ambientadors, etc, però ja no em senten tan malament :-o00m

Sisi, per sort es va reduint, jo ara puc fer vida normal ja, sense lo de les olors... si que les sento més fortes però ja no m'ofenen tant!!!!

Petons!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: dabru » dt. feb. 14, 2017 5:03 pm

Jo amb el primer embaraç el vaig fer i em va tocar episio igualment. Supuso que depen molt de l' elasticitat de cadaú. A mes, tampoc tinc clar si el vaig fer realment bé, crec que hauria d' haver forçat mes. Utilitzava olí d'ametlles.
I ara amb el segon embaraç només l' he fet 4-5 vegades, no he sigut gens constant, a veure com va...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: capseta » dt. feb. 14, 2017 7:30 pm

M'agrada que algú hagi reactivat el post, ja que ahir el profe de ioga em va dir que si ja havia començat amb el massatge perineal (19 setmanes!) i jo en plan: no es al final?
I em va dir que faci el que vulgui, però que si realment vull tenir la zona preparada que comenci quan abans millor.
Ell em va passat unes fotocòpies de com fer-ho però miraré alguns vídeos i m'hi posaré aviat, ni que sigui un cop o dos per setmana.
Per cert, em va recomanar oli de calèndula.

Ja us aniré explicant si m'hi poso i si veig canvis. :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: shyla » dt. feb. 14, 2017 10:19 pm

Jo no se.si va be o no ja que he tingut 2 cessarees, pero al curs de preparación al part que vam fer amb les llevadores de Neixer a Casa ens van dir que el millor massatge perineal que hi havia es practicar sexe amb penetració. La veritat es que el massatget es fa bastant incomode... Molt millor el sexe jeje :-D
Imatge Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::