Inducció:prostaglandina o trencament de bossa?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Inducció:prostaglandina o trencament de bossa?

EntradaAutor: laneta » dl. juny 06, 2016 8:49 am

Hola guapes!

Avui estic de 41+5 i tot i que porto un parell de dies amb contraccions i ja 2cm de dilatació, el nen encara està molt alt, el part no arranca i demà me'l provoquen. Sé que encara tinc un dia de marge, però em plantejo què és millor, la pastilla vaginal de prostaglandina o trencar la bossa? En principi al meu hospital (Mutua de Terrassa, per la SS) i en el meu cas, que vull intentar part natural, em deixarien triar com començar.

La llevadora em diu que és més "natural" trencar bossa però sincerament crec que millor les prostaglandines per intentar que es desencadenin les contraccions de forma més regular, no? En el meu primer part per "accelerar-ho" em van trencar la bossa i vaig acabar amb occitocina i epidural... No tinc bon record però vaja, potser és pel cas concret...

Alguna experiència?

Gràcies boniques!!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Inducció:prostaglandina o trencament de bossa?

EntradaAutor: shyla » dl. juny 06, 2016 9:03 am

Bon día i si portes diez de prodroms perqué no esperar a que arrenqui de forma natural? Ho fara en breu... Sera menys agressiu les prostaglandines que intentar arrencar un part trencant la bossa.
Imatge Imatge
nina_85
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 29, 2015 11:50 am

Re: Inducció:prostaglandina o trencament de bossa?

EntradaAutor: nina_85 » dl. juny 06, 2016 10:43 am

Jo he passat recentment (abril) per un part induït pel mateix motiu que tu... va ser amb prostaglandines i puc dir-te que després de la segona dosi i sobretot després de la tercera ja se'm van desencadenar moltes contraccions que van ser molt dolores i molt seguides (1 contracció d'1 minut-1 minut de descans), pel que no vaig dubtar en demanar la peridural i realment llavors vaig començar a "disfrutar". Si finalment és així, que te l'indueixen amb prostaglandines pensa que ja s'haurà fet una intervenció famacològica amb el que segons la meva opinió el part natural i passar pel dolor que s'ha de passar, perd sentit. Gaudeix tan com puguis del part sigui induït o no i sigui amb peridural o no. Aquesta és la meva opinió.
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Inducció:prostaglandina o trencament de bossa?

EntradaAutor: ELE » dl. juny 06, 2016 1:16 pm

A mi en induccio van decidir trencarme la bossa pq les condicions eren molt favorables. T'he d dir q en questio de deu minuts tenia contraccions cada 3minuts, molt intenses. Passes d res a tot. No m van posar occitocina pq no calia! Molt diferent del 1r part on finalment vaig parir el dia abans de la induccio...jaja,que llavors tot es mes progressiu! Igualment jo he parit amb epidural els dos cops,amb movilitat cames conservades I sentint la pressio, he ajudat a treure les nenes...no sé...jo no.li veig el problema a parir sense dolor.
Bé, al grano, el q t vull dir es q a la induccio, si et trenquen labossa, potser et sembla mes natural, pero q l'aparicio de les contraccions es forta I rapida. Ho dic pq et mentalitzis...q d progressiu...poc. I si la dinamica es bona, potser ni occitocina. A mi em van fer induccio, pero a part d trencarm la bossa...poca cosa res van fer I en una hora la tenia entre els meus braços!

Sort I exposa les teves expectatives I que timguis el part que desitges!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Inducció:prostaglandina o trencament de bossa?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. juny 06, 2016 3:04 pm

El meu part va ser una inducció, primer amb les postglandines i després el trencament de bossa... Avui dia, jo no deixaria que em trenquessin la bossa... Portva dies de contraccions, suaus-intenses... Amb les postglandines és cert que no em feien gaire res... Però al trencar-me la bossa va ser, com ja t'han dit, de res a tot: intenses, molt doloroses... El meucos no estava preparat pel canvi tan brutal que van ser les contraccions.
Sort que a la clínica tenien banyera, ja que amb aigua les vaig poder pssar millor... Això si, en un moment vaig passar de 3/4cm a 7/8...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Inducció:prostaglandina o trencament de bossa?

EntradaAutor: laneta » dc. juny 08, 2016 9:43 am

Boniques, gràcies a totes per les vostres respostes!

Al final em vaig posar de part la tarda abans, un part natural súper ràpid, al vespre ja tenía el meu petit en braços!!!!

Petoooons!
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Inducció:prostaglandina o trencament de bossa?

EntradaAutor: arwen81 » ds. jul. 02, 2016 10:01 am

Ostres que bé!!!! enhorabona!!!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::