Que tal el part a la Vall d'Hebron ?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Galaxia
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 9:36 am

Que tal el part a la Vall d'Hebron ?

EntradaAutor: Galaxia » dt. nov. 08, 2016 1:52 pm

Hola noies !

Les que heu parit a la Vall d'Hebron recentment , com us ha anat ? Esteu satisfetes amb el tracte rebut ? Us han respectat el pla de part ?

Com esta muntada la sala de parts , es fa la dilatacio , part i pell amb pell a la mateixa sala o cal anar canviant de lloc ?

Les habitacions son individuals o compartides ?

Gracies guapes !!! :***:
ninguins
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. abr. 01, 2014 12:57 pm

Re: Que tal el part a la Vall d'Hebron ?

EntradaAutor: ninguins » dt. nov. 08, 2016 4:34 pm

Hola!

Jo de la Vall d'Hebron només en puc dir coses bones. Vaig tenir un dels meus fills allà ara farà un any i tot de conya. La sala de dilatació i part és la mateixa. El llit súper còmode. Tot l'equip súper respectuós, les gines i les llevadores. Tenen moltes llevadores (i llevadors!) i elles et porten bastant i es compenetren molt bé amb els gines. Em van respectar molt el pla de part. Són molt hàbils, a més. Tenia el nen mal col·locat i ja pensava que em passaria com amb el primer (va acabar amb cesària) i que va. Amb paciència, i habilitat!, van aconseguir que es girés i es posés bé. El vaig tenir per part vaginal i no em van fer cap punt! Ni episiotomia ni res. Genial, vaja.

Jo vaig compartir habitació després perquè estava molt ple, però tot just em van dir que estaven començant a transformar les habitacions dobles en habitacions individuals. Així que pregunta-ho. Potser ara ja totes les habitacions són indviduals.

Tenen matrones súper prolactància materna. Boníssimes. Em van ajudar molt amb això, tot i que aquest aspecte el tenia força dominat perquè ja havia donat el pit anteriorment durant dos anys.

No sé, jo tinc una experiència pèsima amb la clínica on vaig tenir el meu primer fill, la clínica del Remei. I la Vall d'Hebron em va semblar una meravella potser per contrast. Vaig acabar allà perquè el meu segon embaràs va acabar en ILE per una malformació molt greu. He de dir que la ILE també va ser súper respectada i em vaig sentir tan ben tractada que amb el meu tercer fill vaig voler que em portessin directament allà. Hi vaig fer tot el seguiment, a alt risc primer i el part a l'hospital. Un 10.
annixa
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. nov. 20, 2016 8:55 pm

Re: Que tal el part a la Vall d'Hebron ?

EntradaAutor: annixa » dg. feb. 05, 2017 5:08 pm

Hola!! Jo treballo a la vall hebron. Els parts deixan que siguin el menys instrumentalitzats...s'intenta per tots els mitjans que sigui part vaginal i sino tens la tranquilitat que es un hospital preparat per parts complicats.. Fa un any aproximadament van iniciar un protocol de part que si tot va bé i no hi ha riscos tens habitació individual amb alta precoç (24 hores). Qualsevol dubte i et puc ajudar...
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Que tal el part a la Vall d'Hebron ?

EntradaAutor: beren » dj. jul. 27, 2017 11:35 am

Hola,

una pregunta d'organització per les que ja heu parit a Vall d'Hebron? Quan aneu de part, el tema cotxe com l'organitzeu? El teu home pot aparcar un moment a urgències, fer els papers i després anar al parking? o no es pot deixar el cotxe ni un moment?

Gràcies

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::