Ginecorts-SANITAS CIMA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Ginecorts-SANITAS CIMA

EntradaAutor: neith » dj. nov. 17, 2016 5:00 pm

Hola noies,
Si tot va bé la Carme Guasch serà la gine del meu embaràs. Estic de 5+6 i voldria opinions sobre visites i parts de Ginecorts a la CIMA. No he trobat moltes referències en aquesta clínica, ja que també atén parts a la Corachán. A veure si tinc sort.
Merci
:-()-)
Marciana
Entrades: 3
Membre des de: dg. des. 31, 2017 3:29 pm

Re: Ginecorts-SANITAS CIMA

EntradaAutor: Marciana » dg. des. 31, 2017 3:35 pm

Hola Neith,

Estic de poquetes setmanes i m'han recomanat a la Carme Guasch per a fer un part natural. Tinc una cesària i molt mala experiència a la Maternitat de Barcelona, i no vull tornar a patir allò.
Què tal va anar tot? M'han dit que hi han llevadores a Cima tmb molt respectuoses.

Salutacions i bon any!!!
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: Ginecorts-SANITAS CIMA

EntradaAutor: aliena55 » dl. gen. 01, 2018 7:45 pm

Hola!
El proper dia 20 farà una y que vaig tenir el meu petit a la CIMA i només tinc bones paraules. No vaig tenir la mateixa gine, però t'asseguro que les llevadores són fantàstiques i intenten que tinguis el part que tu vols al màxim.
L'habitació és una passada... si he de posar alguna pega, és que alguna infermera de dia era una mica antipàtica... la resta d'infermeres súper bé i em van ajudar molt amb el pit...

Desitjo que et vagi tot molt bé! Si tens alguna pregunta...

Ah! Quan ja estava de bastant vam fer una ruta un dia per l'hospital: t'ensenyen tot!
Marciana
Entrades: 3
Membre des de: dg. des. 31, 2017 3:29 pm

Re: Ginecorts-SANITAS CIMA

EntradaAutor: Marciana » dg. gen. 07, 2018 8:56 am

Moltes gràcies Aliena55! Vas poder/voler fer part natural? O et van demanar quin tipus de part volies? Per fer la ruta suposo que trukes a Cima directament? O a central de Sanitas?

Merciii
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: Ginecorts-SANITAS CIMA

EntradaAutor: aliena55 » dg. gen. 07, 2018 9:52 am

Sisi, vaig fer pla de part, i vam parlar molt la meva gine i jo de què volia. Vaig tenir una part natural i molt respectat, i vaig anar marcant jo les meves necessitats (però amb seny a la meva salut i a la del meu fill)

Per la visita vaig parlar amb els de la cima directament.

Si necessites res m'ho dius!
Marciana
Entrades: 3
Membre des de: dg. des. 31, 2017 3:29 pm

Re: Ginecorts-SANITAS CIMA

EntradaAutor: Marciana » dg. gen. 07, 2018 11:12 pm

Què bé!!! Gràcies pq m'anima molt!!! A veure si podré explicar el mateix en uns mesos!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::