Parts recents a Manresa

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Ire1987
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

Parts recents a Manresa

EntradaAutor: Ire1987 » dl. des. 12, 2016 2:25 pm

Hola busco noies que hagin tingut el part a Manresa perquè em donguin la seva opinio. Tinc mutua i no se que fer amb el part. Si anar a la clínica o a Sant Joan de Deu. Els post que he trobat són antics. A veure si algú em pot ajudar. Encara en queden uns mesos, pero vull començar a mirar-ho.
Gràcies.
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé
Avatar de l’usuari
Riu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

Re: Parts recents a Manresa

EntradaAutor: Riu » dl. des. 12, 2016 8:57 pm

Hola Ire1987. Jo fa poc vaig tenir el meu segon fill a Sant Joan de Deu i et puc dir que el tracte va ser molt correcte com la primera vegada que vaig parir, llavors era la part vella.
Les dos vegades he tingut parts naturals i aquest cop vaig poder gaudir de la sala sque ten preparada per aquests casos i que està molt ben equipada.
Lo unic que vaig trobar, no se si va ser perque se-l's va girar feina, es que em donaven preses quan en un part natural s'ha de deixar fer. Vaig arribar amb la bossa trencada a les 22:30 i a les 4:00 em deien de que potser podiem donar una empenteta amb oxitocina. Portava 8 h amb la bossa trencada. No se ben bé quin és el protocol (6h des de que trenques aigües... jo creia que eren12h) però a mi m'havia passat el temps molt ràpid i aquelles 8h no em semblaven tant. Finalment no va caldre i 3h després neixia el meu petitó. I a planta tot molt bé. Vam estar molt tranquils i el tracte del personal super correcte.
Si tens qualsevol altre dubte estic aquí. Desitjo que vagis on vagis, et vagi molt bé.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Avatar de l’usuari
Ire1987
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

Re: Parts recents a Manresa

EntradaAutor: Ire1987 » dt. des. 13, 2016 10:59 am

Bon dia boniques,
Moltissimes gràcies a les 2 per explicar-me les vostres experiències, per mi són molt importants. Seguiré pensant que faig. Ja us explicaré. Espero que vosaltres i els petits estigueu bé .
Una abraçada a les 2
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé
Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Re: Parts recents a Manresa

EntradaAutor: Niss » ds. des. 17, 2016 8:02 pm

Jo vaig tenir a la meva filla a Sant Joan de Déu ara fa dos anys.
L'experiència general va ser bona, però hi va haver algunes coses que no em van agradar...
Jo anava amb la intenció de part natural, però després de moltes hores de contraccions i molt poca dilatació em vaig acabar posant l'epidural, no podia més, estava esgotada, portava dues nits sense dormir i necessitava descansar. El fet és que un cop em vaig saltar el meu propi pla de part demanant l'epidural, sembla que els vaig donar permís per saltar-se'l en tota la resta... Oxitocina, rotura de bossa, etc. Quan vaig manifestar que no hi estava d'acord em van dir que un cop em posava l'epidural, "acceptava tot el paquet", i aquest comentari no em va agradar. A part d'això també hagués agraït que m'expliquessin en cada moment què estava passant i en quin moment del part ens trovabem i costava molt que ens expliquéssin quan demanavem...
Aquí tens la crònica del part, per si vols més detalls: https://mamadetres.cat/el-nostre-primer-part/
Un cop a planta, en general bé (tot i que com t'han dit les habitacions són compartides) tot i que ens vam topar amb alguna infermera poc delicada que si considerava que a les 7 del matí s'havien de pujar les persianes, ho feia i punt. I això em va semblar una falta de respecte.
Quan la pediatra va venir a revisar la nena ens va dir que se l'havia d'endur perquè tenien tenien el necessari a la sala de prematurs, però no podiem anar amb ella. Ens hi vam negar. Venia sola. Hagués pogut ser qualsevol i endur-se la nostra filla. Sembla que es va ofendre perquè no va tornar a passar... L'endemà va venir a revisar al nadó del costat i en cap moment va treure el cap pel nostre cantó...
De fet, ara que ho recordo tot, l'experiència no va ser gaire positiva... Ara torno a estar embarassada i també tinc mútua i l'opció d'anar a Sant Josep, però vull tornar a provar l'hospital... L'opció de la sala de parts naturals m'atrau molt. Però pel que he llegit et donen presses... Ni jo mateixa ho tinc clar ara mateix!!! Jajaja!
Niss l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2019 9:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Ire1987
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

Re: Parts recents a Manresa

EntradaAutor: Ire1987 » dl. des. 19, 2016 4:53 pm

Gràcies Niss per la teva explicació, a veure jo et diré que no tinc el tema del part clar.. en realitat lo únic que tinc clar es que m'agradaria que fos vaginal i sobre el tema de part natural si aguanto el dolor i es pot perfecte, si no lo únic que vull es que el nen vingui bé. El que si que tinc cla que vull es el contacte pell amb pell. Demà tinc visita amb el gine i parlaré amb ell sobre el tema. Tot i que encara dubto el meu gine m'agrada molt i suposo que acabaré a la clínica, però abans de prendre la decisió final vull anar a veure els 2 llocs i veure els procediments.
Una abraçada
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::