Parir a Lleida

Experiències i pors del moment més desitjat.

airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Parir a Lleida

EntradaAutor: airuni » dg. des. 18, 2016 5:22 pm

Hola!

Encara no estic embarassada, de fet començarem la cerca la propera privamera i en sestem plantejant el tema mútua, per això m'agradaria que m'expliquessiu els vostres parts tant en clíniques privades com al Huav. En el cas de decirme per una de les cliniques privades està clar que hauriem de fer-no la mutua aviat pel tema de les carències i en el cas de voler la ss potser surt més a compte portar tot l'embaràs per la ss i en cas de voler una eco extra pagar-la i ja està.
Jo vaig parir al arnau i no estic gaire contenta, però fa molts anys, per això també m'agradaria conèixer experiències perquè m'imagino que haurà canviat bastant. M'agradaria un part el més respectat possible, tinc molt mal record del primer, vaig estar un munt d'hores amb oxitocina sense moure'm, sense cap explicació, vaig saber que m'havien posat oxitocina al veure el paper de l'alta i el pitjor que em nego a que em torni a passar desprès de nèixer el meu fill me'l van deixar 5 minuts i deseguida se'l van emportar, a mi un cop em van cosir em van portar 2 hores a la sala de reanimació i fisn que no vaig arribar a la habitació vam estar separats.

Moltes gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Parir a Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dt. des. 20, 2016 5:47 pm

Bones,
jo sóc de l'Aliança des de que vaig néixer, m'ho paguen els meus pares i es una qüestió familiar, així que vaig decidir aprofitar-ho. com a gine titular tenia i segueixo tenint la dra. Canals, que és un amor, pero et fan passar per tot l'equip perquè quan vagis de part t'atendrà qui estigui de guàrdia. en el meu cas va ser la dra. Molinero, que també es fantàstica. hi ha una doctora nova que no conec, pero que hi va ma mare (cobria les pacients de la canals perque estava de baixa maternal i s'hi ha quedat per no fer tan canvi) i tabé n'està encantada. El part l'atén la gine amb col·laboració de la llevadora de guardia. Les llevadores doncs hi ha una mica de tot, alguna es més brusca pero son totes molt amables. Ah! i el pediatra que em va atendre a l'habitació és pro LA total, no en recordo el nom perquè ma fill va a la sanitat pública, i menys mal perquè jo volia intentar LM i el tio em va enxufar un "tu no donaries de menjar al teu fill en tres dies?" perquè em va costar de pujar la llet i jo era primerissa... La llevadora que fa les classes pre-part és la Vero i també es molt maja. L'habitació té un sofà que es converteix en llit per l'acompanyant. La cosa més negativa és que no hi ha incubadora, si no ho tinc entès malament tampoc n'hi ha a la Perpétuo ni a la Montserrat, per tant si el bebè te algun problema se l'emporten a l'Arnau.
Si vols fer-te de mútua, ara que vas amb temps pregunta el tema de la permanència i si t'hi entra tot amb la quota que paguis. En el cas d'embaràs no ho sé, però jo m'he trobat a l'Aliança persones que paguen quota però que no el hi entren segons quines proves, tipus TAC, ho sigui que amb calma t'ho mires bé de totes les mútues!
Bona sort amb la búsqueda, tant de mútua com de l'embaràs, i ja contaràs!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Parir a Lleida

EntradaAutor: emfer » dl. gen. 02, 2017 1:25 pm

Hola,
jo en primera persona no puc ajudar-te perquè estic embarassada però encara no em toca parir...
el que si que tinc clar és que aniré a l'Arnau. Tinc unes quantes companyes de feina que hi han parit durant els últims anys i es veu que han millorat molt amb el tema del part respectat. Està clar que és un centre públic i que per tant no van sobrats de personal, la banyera per exemple no pots utilitzar-la perquè no hi ha prou llevadores a cada torn, però per la resta me n'han parlat molt bé.
Les habitacions ja fa uns 7 anys que són individuals i el part doncs te l'atén qui estigui treballant, no hi ha la personalització que puguis tenir en un privat, però jo crec que ja me'ls conec tots...
Tot això t'ho dic sent de mútua, jo faig el seguiment a la SS i també a la Perpètua Socorro amb el Dr. Andrés Hernaiz, però ja li vaig dir que me n'anava a parir a l'Arnau. A més, conec alguns casos que s'han hagut d'endur el nen/-a al Huav per algun problema i la mare es queda ingressada a la clínica.

No sé, crec que és una elecció molt personal i està clar que haver tingut una mala experiència anterior no ajuda, igual que la meva parrafada, no??? :-o00m
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Parir a Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dl. gen. 02, 2017 3:48 pm

Hola, jo et recomano la clínica Montserrat amb els ulls tancats!!!!
Tenen i protocol de part natural que a mi m'agrada molt i la sala de parts es molt xula amb banyera amb un fulard penjat, monitors inhalambrics, etc...
Jo vaig tenir una cesària programada pq la nena venia de natges i el papa de la petita va estar amb mi en tot moment, fins i tot a quiròfan, va néixer la nena i li van donar al meu home que la dugués a l'habitació a fer pell s pell i a mi em van acabar de cosir i ja em van baixar cap a l'habitació, diria que no vaig estar separada de la petita ni 20minutd.
Les llevadores totes súper pro lactància, a mi em van ensenyar varies postures "compatibles" amb la cesària i vaig marxar d'alli amb la pujada de la llet feta. Un 20 sobre 10!!!!
Ah i a la Montserrat crec que si que tenen incubadores normals (UCI's no) i atenen parts des-de la setmana 36 crec, però això millor que vagis un dia a fer una visita i t'ho explicaran!
Jo les experiències a l'Arnau que conec de gent propera, de parts fàcils molt bé, però a la que es complica una mica, un 0 i tema lactància bastant malament tambe, però suposo que això es com una loteria...

Espero haver-te ajudat!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Parir a Lleida

EntradaAutor: airuni » dl. gen. 02, 2017 8:24 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes. Un inconvenient de la privada es el tema incubadora i si ho tinc entés correctament si hi ha qualsevol problema el bebé el porten al Huav i a la mare se la queden a la clínica, pero suposo que ho van millorant.
Mimi quan parles de la montserrat es la clínica de tota la vida o aquesta altra nova que es diu vithas? Em sembla que es de la montserrat.
Crec que em faré la mutua i serà qüestió de parlar amb el gine i llevadora de la ss i de la mutua y a veure qui em dona mes confiança.
Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Parir a Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dl. gen. 02, 2017 9:45 pm

Airuni, la clínica Montserrat i el Vithas son el mateix però el Vithas (el que hi ha a la llotja) només son consultes i el part i tot es a la Montserrat de tota la vida però la planta de ginecologia/pediatria es nova de no fa massa.
Teniu raó amb lo de que si el nadó te problemes se l'endúen a l'arnau però jo personalment penso que no te pq passa res si el part no es de risc (evidentment si fos embaràs múltiple o prematurs de pet a l'arnau), i si se L'acaben emporta t pel que sigui sempre pots demanar alta voluntària o trasllat, jo penso que en el cas que el problema sigui greu també se l'enduen cap a Barcelona...
No se, es una cosa a tenir en compte suposo però jo personalment quan torni a estar embarassada me'n tornaré de cap a la Montserrat, ja que per mi va ser una estança perfecta.
Fes-te de la mútua i així tindràs mes opcións per triar.
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: Parir a Lleida

EntradaAutor: Luciria » dt. jul. 04, 2017 1:06 pm

Jo fa 6 anys, vaig parir a l'arnau de vilanova i super be.
Ara estic de 37 setmanes i anire un altre cop a aquest hospital amb l'unica pena que aquest cop seguramente es cesaria i al ser un hospital public no deixaran passar al meu home i hem sap molt de greu. Alguna ha tingut cesaria a l'Arnau?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Parir a Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dj. jul. 06, 2017 9:32 am

Bones,
primer de tot felicitats per l'embaràs!
Doncs jo vaig parir a l'Aliança, i no conec cap cas al meu voltant de cesàrea a l'Arnau. Jo pel que he vist, en tota l'atenció durant els parts que m'han explicat depèn de qui et tocarà quan hi vagis. De totes maneres, jo aniria a l'atenció al pacient (em sembla que hi ha una sala on hi és, ara no sé si ho he somiat, ho vaig veure un dia molt ràpid...) i m'intentaria assessorar bé.
Què vagi molt bé!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::