Parts recents a l'Hospital del Mar?

Experiències i pors del moment més desitjat.

0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Parts recents a l'Hospital del Mar?

EntradaAutor: 0blanca0 » dt. gen. 10, 2017 9:49 am

Bondia noies! Que tal?
Estic embarassada de 28 setmanes i em toca en teòria parir a l'hospital del Mar. El primer fill el vaig tenir a la Maternitat però ara amb el segon m'agradaria molt per logística poder parir més a prop de casa. M'han comentat que en els últims anys l'Hospital del Mar ha millorat moltíssimes i a més la llevadora m'ha comentat que al mars hauria d'obrir la nova àrea del hospital que serà molt xula i que evidentment inclou la nova ginecologia i obstetrícia.
Alguna ha parit recentment al Mar? Que tal us ha anat?
Moltes gràcies!!!
Imatge

Imatge
Nora2007
:: rateta
:: rateta
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

Re: Parts recents a l'Hospital del Mar?

EntradaAutor: Nora2007 » dt. gen. 10, 2017 9:19 pm

Hola bonica, felicitats per aquesta segona maternitat que guay!! Jo no he parit però he acompanyat a moltes famílies, com a Doula, en pospart que han parit allà hi han tingut, la gran majoria, bones experiències, etc. Està sent un hospital amb grans i professionals llevadores, molt respectuoses i afables
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Parts recents a l'Hospital del Mar?

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. gen. 12, 2017 1:41 pm

Hola Nora! Gracies per les teves paraules!! Petonets!!
Imatge

Imatge
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Parts recents a l'Hospital del Mar?

EntradaAutor: Beikost » dj. juny 22, 2017 11:59 am

Jo hi vaig parir l'any passat i el tracte molt bo, molt atent tot l'equip i molta tranquil·litat a la zona de dilatació, van adaptar-se al meu ritme sense problemes i en cap moment van pressionar per fer algo que jo no volgués. Al paritori, la llevadora, el meu marit, jo i música de Chopin! (Tenien un portàtil connectat a youtube i em van preguntar si volia posar alguna cosa en concret però en aquells moments, evidentment, tenia el cap a un altre lloc i no vaig saber què dir.)

Potser la pitjor part, el fet d'haver de compartir habitació després, a nosaltres ens va tocar amb una parella del Punjab que tenien el mòbil amb una alarma quan tocaven les pregàries, inclosa, sí, la de les 5 de la matinada...

A veure què tal la millora de les instal·lacions!
laiallf
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 17, 2018 1:36 am

Re: Parts recents a l'Hospital del Mar?

EntradaAutor: laiallf » dt. abr. 17, 2018 1:58 am

Hola,em dic laia i estic de 22setmanes del segon embaraç. Minteressa aquest tema!
El primer part va ser ala Maternitat, part natural, molt rapid i tot rodat. Tracte excelent, habitacio de part perfecte, habitacio durant els primers dies perfecte, totalment respectuosos amb lactancia...encantada!
Per canvi de domicili ara em pertoca hospital del mar. Tinc molts dubtes, sobretot perque no aconsgueixo trobar ni ala web ni a google els seus protocols de part, cosa que ja em neguiteja...per ara les diues ecos correctes, molt rapidsen atendre sense esperes, pero les explicacions poc "humanes" tant podia ser una eco de ronyo com eco dun futur nado. Al ser segon embaraç no li he donat massa importancia. Pero de cara al part voldria informar-me be. sabeu com trobar info dels criteris que tenen?? Estic pensant sino canviar a sant pau que tambe ho tinc aprop, la maternitat per ubicació i tenint en compte que pel primer vaig haver de correr nose si arribaria a temps! Moltes gracies!!!!
cranc
Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 16, 2016 12:38 pm

Re: Parts recents a l'Hospital del Mar?

EntradaAutor: cranc » dj. maig 24, 2018 4:04 pm

Hola, Laia!

Has trobat alguna informació? És que estem exactament igual que tu. Ara estem de 33 setmanes, ens toca també l'Hospital del Mar però no trobem informació ni coneixem ningú que hi hagi parit recentment. De fet, ens queda més a prop Sant Pau, i allà sí que vam poder assistir a una xerrada informativa que ens va agradar força, per això dubtem :miko:
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Parts recents a l'Hospital del Mar?

EntradaAutor: Sunyer » dj. maig 24, 2018 4:49 pm

L'Hospital del Mar és el hospital emblema de l'Ajuntament de Barcelona. Les noves instal·lacions, equipaments, personal tècnic i ubicació amb vistes amb al mar és immillorable. Jo no ho dubtaria.
cranc
Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 16, 2016 12:38 pm

Re: Parts recents a l'Hospital del Mar?

EntradaAutor: cranc » ds. maig 26, 2018 10:06 am

Hola, Sunyer!

Gràcies per la resposta! Sí, ja ens dit això de les noves instal·lacions, i té unes grans vistes, i tant! però més aviat buscàvem algú que ens pogués parlar de la seva experiència, perquè realment no en trobem o_O

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::