Manresa: Clínica o Sant Joan de Déu? - Què em recomaneu - Les vostres esperiències

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Ire1987
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

Re: Manresa: Clínica o Sant Joan de Déu? - Què em recomaneu - Les vostres esperiències

EntradaAutor: Ire1987 » dt. gen. 17, 2017 2:59 pm

Hola Carme,
Mira jo sóc de les que vaig preguntar fa poc, jo també tinc el mateix dilema.. jo tinc mutua pero molta gent jove m'aconsellava anar a Sant Joan en canvi la famili em deien la clínica.. jo crec que depen del part que busquis.. si vols un part que sigui natural i un hospital mes ben preparat en instalacions et diré que vagis a Sant Joan de Deu, La clínica és mes petita i no tenen moltes instalacions.. aixó fa que arrisquen menys.. i si no ho veuen clar van mes al gra en el tema cesaria.
Jo crec que acabaré a la clínica perque m'agrada el gine que em porta, que es de l'equip del Lletjos. El meu consell es que vagis a veure les instalacions dels 2 llocs i decideixis.
Que vagi molt bé.
Irene
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé
alelgi
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. nov. 27, 2016 8:50 pm

Re: Manresa: Clínica o Sant Joan de Déu? - Què em recomaneu - Les vostres esperiències

EntradaAutor: alelgi » dj. gen. 19, 2017 8:40 pm

Hola,
Jo només dir-te que he tingut les meves dues filles a la Clínica i n'estic molt contenta, tant dels professionals com de l'atenció rebuda mentre vam ser allà. La meva segona filla va nèixer el juny passat i havien reformat la sala de parts des k hi havia estat fa quatre anys per la primera, jo em vaig sentir molt recolzaden tot moment, ara, això és molt personal, jo només puc aportar-te la meva experiència, si hi hagués de tornar repetiria segur. Espero k tot et vagi mbé i k triïs el k triïs eb puguis tenir un bon record.
Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Re: Manresa: Clínica o Sant Joan de Déu? - Què em recomaneu - Les vostres esperiències

EntradaAutor: Niss » dv. maig 26, 2017 9:35 am

Hola!

He estat en la mateixa situació les dues vegades que he estat embarassada...

Jo tinc mútua. En el primer embaraç vaig fer seguiment doble. Un pal! No ho recomano. Per un cantó la meva gine (de Lletjós, també), m'encanta! Però em feia por parir a la Clínica pel tema cesàries i intervencions. Jo volia un part natural o el menys intervingut possible i al final vaig decidir parir a l'Hospital (si vols llegir la crònica, la tinc aquí: https://mamadetres.cat/el-nostre-primer-part/). Va ser un part llarguíssim i molt dolorós, però que finalment va ser vaginal i sense instrumentalizar. Així que, dins del que cap, en vaig quedar prou contenta. Penso que potser a la clínica, pel que et deien abans de que no hi ha tants recursos, tantes sales, ni tants anestesistes, la cosa hagués acabat diferent. Però això no ho sabré mai...
Vaig compartir habitació, però amb la sort que la parella amb la que vam estar eren amics del poble i vam estar super a gust. Si no hagués sigut així, hagués sigut un pal... Les habitacions són força petites i les visites agobiants... Jo vaig demanar-ne una d'individual però no n'hi havia... Pel que em van dir, és extrany que hi hagi habitacions lliures.

En el segon embaraç vaig tornar a tenir els mateixos dubtes... Aquesta vegada no vaig fer el seguiment doble, només pel privat, però al final de l'embaraç vaig demanar la derivació a la SS, perquè ens vam decidir a tornar a l'hospital. Tot va ser mooooolt diferent. Un part rapidissim de 5 hores (el tens aquí: https://mamadetres.cat/el-nostre-segon-part/). Tenia la intenció de tornar a intentar provar un part natural, de fer servir la sala de parts naturals, cordes, banyera, etc... Però no hi va haver temps de res... Va ser arribar i parir. Vaig tenir la gran sort de trobar-me a la meva gine fent una guàrdia a l'hospital, així que al final vaig parir amb ella! (Si m'hagués decidit per la clínica, ella no hi hagués estat!)
Vam tornar a demanar habitació individual i ens van dir que haviem tingut la sort de que la última habitació que quedava fós individual!

Així que, si tens intenció d'anar a per un part natural i el menys intervingut possible, jo et recomanaria l'hospital. Si pel contrari, no vols patir dolor i prefereixes que el teu gine t'acompanyi, vés a la clínica. El tema habitació... Sense cap dubte és molt millor la clínica, clar. Però si vols part natural, crec que val la pena dos dies "d'incomoditat" i poder gaudir de les instal·lacions que tenen a l'hospital en el moment del part.
És una elecció molt personal... Ja ens diràs què tries ;)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::