Induccio setmana 37

Experiències i pors del moment més desitjat.

Galaxia
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 9:36 am

Induccio setmana 37

EntradaAutor: Galaxia » dj. feb. 23, 2017 8:27 am

Hola noies! >.-<:

M'hauran de provocar el part a la setmana 37 , per motius medics ben justificats . Sera a l'Hospital Sant Pau de Barcelona.

M'ajudara molt coneixer com us va anar tot el proces a les que tambe hagueu passat per aixo :)

Com us vau sentir ? Que us van fer ? Quant va durar ? Etc.

Gràcies !! :-)(-:
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: Induccio setmana 37

EntradaAutor: Maryla » dj. feb. 23, 2017 10:57 am

Bon dia!

Aporto la meva experiència, em van induir el part a les 41+3 perquè no em posava per mi mateixa. La meva gine em va donar una pastilla de prostaglandines, la vaig partir i em vaig posar un quart a casa al dia següent a las 6:30 del matí. Em va recomenar tornar al llit 1 horeta més i desprès dutxa, esmorçar i a les 9 a la clínica.

Vaig pasar el matí a la habitació amb contraccions poc dolorosas i no vaig dilatar més que 1cm. Em van intentar posar una segona dosis de prostaglandines a mig matí però no la vaig tolerar, vaig fer una contracció uterina mantinguda i me la van retirar. La llevadora em va donar una mica més de temps per veure si avançava per mi mateixa. A les 2 em va mirar de nou i només 1.5-2cm, amb contraccions més rítmiques però no molt efectives. La llevadora va anar a buscar a la gine per decidir si trencar la bossa o posar oxitocina. Quan va sortir de l'habitació s'em va trencar la bossa i llavors vaig començar amb contraccions cada minut, força dolorosas i vaig dilatar a 3cm. Vaig pujar a la sala de parts i vaig demanar epidural que la posaven a les 3 més o menys. Vaig dilatar força ràpid i a les 4:58h ja tenia el meu petit las braços.
Em van fer una petita episio (3 puntets externs) i em van ajudar amb ventosa perquè el meu petit no baixava correctament i va fer bradicardia.

En resum, vaig tenir un molt bon part malgrat la por que tenia a l'inducció i a acabar en cesárea.

Molta sort!! i molts ànims!! :ok:
ImatgeImatge
Galaxia
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 9:36 am

Re: Induccio setmana 37

EntradaAutor: Galaxia » dj. feb. 23, 2017 2:02 pm

Gràcies Maryla ! El teu relat m'ha animat !! Va anar tot prou bé i ràpid :ok:

A veure si trobem més bones experiències. Merci x compartir ! :-)(-:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::