Cessària Dexeus: alguna experiència?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Pinchulin
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. ago. 16, 2014 11:03 am

Cessària Dexeus: alguna experiència?

EntradaAutor: Pinchulin » dg. abr. 30, 2017 2:55 pm

Hola maques,
Estic embarassada de 38 setmanes del nostre segon fill. A l'igual que em va passar amb la primera, torna a ser un bebé molt gran i els ginecòlegs no s'ho han pensat dues vegades: cessària. Estic una mica trista perquè pensava que la segona vegada podria tenir un part vaginal, però ells ho veuen tan clar que, francament, ni em plantejo insistir en anar per la via normal.
A la nena la vaig tenir a l'Hospital General, i vaig quedar molt contenta. Al nen he decidit canviar d'hospital i vaig a la Dexeus. Alguna de vosaltres té experiència en cessària a la Dexeus? M'han dit que fan el pell amb pell, que el pare pot entrat a quiròfan, etc...
Agraïria molt els vostres comentaris!
Una abraçada
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cessària Dexeus: alguna experiència?

EntradaAutor: shyla » dg. abr. 30, 2017 8:51 pm

Se que potser et semblara massa tard pero pots demanar opinio a un altre centre. Realment un nadó gran pot neixer perfectament per vía vaginal. Sort! Encara ets a temps!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Cessària Dexeus: alguna experiència?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. abr. 30, 2017 10:06 pm

Hola guapa!
Conec dos casos de noies que han parit via vaginal un bebè de més de 4 kilos!
Intenta demanar informació guapa, sempre podem arribar a la cesàrea, per mil raons, però almenys que no s'hagin esgotat totes les possibilitats.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Cessària Dexeus: alguna experiència?

EntradaAutor: garota » dl. maig 01, 2017 5:13 pm

Jo personalment tb buscaria una altra opinió o si més no parlaria amb el.gine. Una amiga meva es va plantar quan li van dir, i va ser un part vaginal d'un nen de 4kg550, i només dos puntets ella. Això de les cesàries pq venen grans...... ah i a ella li deien q faria 3kg 900 imagina't la.diferència....
Per altra banda si et decantes per la cesària a la dexeus, conec un.parell de casos i bé! Estaven contents.. sigui el queq siguide quee vagi, genial i moltes felicitats!!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::