Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Lanana » dv. juny 09, 2017 12:10 pm

Hola!
Estic embarassada de 22setmanes i és el nostre primer fill. He passat un primer trimestre dur amb les nauseas que, encara ara, algun dia apareixen de forma intensa. La veritat és que tenir un dia bo és complicat i em sento mentalment cansada per això.
Des de fa una setmana he començat a pensar amb el part i tinc molta por, especialment de com gestionar el dolor o, fins i tot mareig (veig que moltes acabeu vomitant en el part), durant en trajecte de casa a l'hospital.
Jo visc a Mollet i pariré a l'hospital de Barcelona. En principi el trajecte és d'uns 30minuts. Sé perfectament que al cotxe no pariré, això no em fa por, em fa por com portar el tema asseguda en un cotxe en moviment. Segurament la meva por és absurda però, no sé com gestionar-la i sé que és absurd pensar amb això però és que em ve al cap. Li vaig dir a la meva gine i em va dir que les contraccions que tindré en el trajecte seran com dolors de regla però altra gent m'ha dit que realment el trajecte es fa dur.
Tema nauseas i mareig van juntament amb les contraccions? Algú té experiència en parir a l'hospital de Barcelona? A mi m'atendrà la llevadora de la meva gine i la meva gine però mentres el personal que hi hagi a l'hospital de qual, sempre que hi he anat n'he sortit molt contenta. L'epidural es pot demanar quan vols? És que a alguns llocs he llegit que fins els 3-4cm no la posen i, en canvi, sé de dones que els hi van posar estan d'1cm.
A veure si explicant les vostres experiències i coneixements sé com gestionar les pors que han començat ben aviat (crec que és així perquè no.acostumo a trobar-me bé i penso que el part encara serà més dur i jo no aguantaré el tiron i em posaré molt nerviosa). Gràcies!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: crunchi » dv. juny 09, 2017 1:34 pm

Hola Lanana!!!

Jo no he passat encara per un part, no sé què dir-te. Però et volia donar ànims i dir-te el que ens ha dit la comadrona a les classes prepart, per si et tranquilitza una mica.

Ens va dir que hem d'anar mentalitzades que les contraccions de part fan mal, son doloroses. El que hi ha dones que ho porten millor que altres, que depèn molt de l'umbral de dolor de cadascuna. Però que el més important és estar tranquiles, saber que tot i el dolor hem de seguir respirant, i que ens hem de focalitzar i centrar en la nostra respiració. A les classes prepart ja t'ho explicaran però bueno... Ens va dir que és important saber-nos relaxar, tot i el dolor. Que la ment és molt important, perque si entrem en pànic no respirarem bé i llavors no arriba l'oxigen al bebé.

Ja sé que és fàcil de dir i dificil de fer, però a mi em va agradar que ho digués, perque he pres consciència. Crec que té molta raó.

Jo no sé quant patiré, potser moltissim, segurament. Però vull anar ben mentalitzada, i saber que és un tràmit pel que he de passar. Jo ho enfoco aixi i m'ajuda molt. De fet ja tinc ganes que arribi el dia per treure'm el tema del part de sobre.

El tema cotxe no sé què dir-te, serà molest segurament, però crec que si mantens la calma i et centres en la teva respiració, doncs tot ajuda.

No t'hi capfiquis massa, perque no val la pena, no sabem que passarà. Potser arriba el dia i no tens contraccions i t'indueixen el part i tu arribes a l'hospital "tan campante". O potser toca fer cessàrea i arribes també tranquila, amb dia i hora. No se sap.

Anims bonica, i anims amb aquests simptomes. Jo sempre dic que la part mental és la que més m'ha costat personalment passar durant l'embaràs. Pel tema pors i paranoies meves de si tot anirà bé i tot això. Sé que és dur. I si a sobre tens un desgaste físic, encara més. Pero ja estàs a mig camí. I personalment ara ja tot avança molt més ràpid. Ja veuràs com tot anirà bé.

Aviam que et diuen les companyes.
:-()-)
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: airuni » dv. juny 09, 2017 2:03 pm

T'explico la meva experiència però primer de tot cada part es totalment diferent.
El tema trajecte, jo crec que en un part normal mig hora no és molt, les primeres contraccions son soportables, per mi lo pitjor va venir a l'hospital amb oxitocina, fins que no em van possar oxitocina es podia anar aguantant.
Que algunes dones vomitint no vol dir que en passi a totes jo per exemple no vaig vomitar si que em vaig marejar però va ser quan ja portava una estona amb oxitocina i em costaba respirar.
Sobre el tema pors ja se que és impossible però per molt que pensis no pots saber que passarà ni com anirà, a mi em feia pànic que em punxessin la epidural, la episiotomia i els punts i en canvi les contraccions no em feia tanta por i va ser totalment al reves, també pot acabar en cessarea i totes les pors no hauran servit de res.
I sobretot pensa que el final és tant bonic que al sortit del paritori hauria tornat a entrar una altra vegada.
Ànims!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: dolly » dv. juny 09, 2017 2:18 pm

Hola Lanana,

Just estava pensant en contestar gairebe el mateix que la Crunchi, jo tampoc he passat per un part encara, i tambe hi tinc una mica de por al trajecte.. pero crec que el millor es que ens concentrem en saber canalitzar l'energia que tenim atraves de les respiracions un cop comencin les contraccions.

Fas yoga? o faras les classes de preparacio al part?
En qualsevol de les dues opcions t'ajudaran o explicaran exercicis de respiracio per poder aguantar les contraccions, calmarte i no posar-te mes nerviosa del que calgui.

No t'agobiis encara per aixo, ves pas a pas i disfruta del embaras! ja veuras q en un no res estas de cami a l'hospital!
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: madame3 » dv. juny 09, 2017 3:32 pm

Hola guapa!

Jo he après d'un llibre que m'estic llegint que la por contrau, provoca rigidesa. Per tant, si tens por ja pots imaginar-te com anirà tot…

Bé, doncs el següent pas seria eliminar la por. Com es fa? Informant-te de com pot ser un part. I després ja de forma més personal, tractar el tema pors perquè si tens por al part també deus tenir por a altres coses en la vida quotidiana. Per exemple, jo personalment tinc molta tendència a voler controlar-ho tot i no poder-ho fer em deixa sense referents, i imagina't en el teu part on tothom és protagonista menys tu, que ets la que pareixes. Per això he decidit que pariré en un lloc íntim, tan íntim que només hi haurà la meva doula, el meu marit i la llevadora que passarà a estones. La resta, ho viuré sola, tranquil·la, amb tot el que em vingui de gust fer. Per suposat sense exploracions on només fan que posar més pressió per a què dilatis més, però amb pressió no es dilata més, al revés… Llum tènue…

El llibre aquest que llegeixo és molt interessant: diu que tots els mamífers busquen un lloc íntim per a donar a llum. I he recordat la meva gateta que va donar a llum a dintre l'armari, i si hi ha sorolls, persones al voltant, es posa nerviosa i vol fer fora a tothom.

Després s'ha de cultivar el tema respiracions i confiança en una mateixa. La Naturalesa és sàvia i si ens escoltéssim més sabríem com actuar. Les respiracions profundes, la no negació al dolor, confiar i saber que tot anirà bé perquè estem bé i ben ateses, tot això contribueix a dilatar. Però si es medicalitza tot el part perquè es té por a patir… en aquí ja no puc ajudar-te perquè no és el que jo faria.

Mira aquest article https://lobamaterna.com/2016/02/10/la-i ... -de-parto/

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: neuetes » ds. juny 10, 2017 2:09 pm

Els consells de les companyes són molt encertats i t'animo a posar-los en pràctica. També t'animo a llegir sobre el procès del part i encara que no vulguis tenir un part natural mira videos de parts naturals perquè veguis com és i què et pots esperar. T'ajudaran a tenir estratègies per encarar el dolor i reduir l'ansietat. Però el més important és ser conscient que un part fa mal, les contraccions són doloroses perquè l'uter és un múscul que ha de fer molta feina amb poc temps.

Tema epidual, te la posen a partir dels 4 cm. Abans no. Tinguis en compte que no a totes les dones els hi fa la mateixa reacció la epidural i no es innocua. Pot fer baixar la pressió, reduir les contraccions, que implica mes instrumentalització del part (oxitocina, episotomies, forceps, kristellers i demés perletes). També ho has de saber.

Jo vull parlar-te del trajecte en cotxe que veig que et preocupa força. Jo visc a les terres de Lleida i l'hospital mes aprop el tenim a mitja hora de cotxe i inclús hi ha mares que decideixen venir a Barcelona, que implica una hora i quart (sense trànsit) de camí. Jo vaig parir els dos cops a l'hospital que tenim a mitja hora. El primer cop, va ser de matinada i el trajecte va ser força tranquil encara que estava dilatada de 6 cm. També tenia nausees però no vaig vomitar en cap moment i no havia trencat aigües. Al cotxe vaig preparar una tovalola i una gibrelleta per si de cas ho necessitava.
El segon cop, va ser mes pesat. Em feien tant mal les contraccions que era incapaç d'estar lligada amb el cinturó i em vaig posar a la part del radera d'esquena a la marxa abrassada al respaldo del seient. Va ser una imprudència però la veritat que no podia estar assentada ni lligada. El trajecte se'm va fer etern. Vaig arribar de 8 cm i vaig tenir un part natural.

Ànims!
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: RapaNui » ds. juny 10, 2017 3:44 pm

Lanana, jo tenia molta por al part i em va anar molt bé visitar les sales de dilatació de l'hospital on vaig donar a llum. Conèixer l'espai em va fer estar més tranquil·la durant el part.
Crec que el pla de part és un tema molt delicat i personal. A mi em va costar moltíssim quedar-me embarassada i, amb 39 anys no volia córrer cap risc. Per mi era primordial que hi hagués una UCI neonatal a l'hospital. Entenc que hi ha dones que volen un part natural i sense instrumentalització. Però també entenc que després d'un camí tan llarg, com en el meu cas, no es vulguin córrer riscos. Que no necessàriament ha de passar res, però de vegades passa i jo m'estimava més minimitzar els riscos.
El meu trajecte a l'hospital era una mica més curt però les contraccions em feien tant de mal que cada cop que venia una m'arquejava completament al cotxe. Havia vomitat a casa. Puc dir-te que sóc un exemple que l'epidural la posen, si vols, dilatada de només 1cm. Dec tenir un llindar del dolor molt baix... Van avisar-me que la cosa aniria per llarg si em punxaven tan aviat. I no va ser cert. Dues hores després de punxar-me neixia el meu fillet. En tot moment vaig notar com sortia ja que la sensibilitat no la perds. I puc dir que aleshores vaig sentir dolor. Podia moure les cames i posar-me en la postura que trobés més còmoda. Em va costar concentrar-me en la respiració però vaig poder estar molt activa en l'expulsiu. I no van haver de posar-me cap punt.
Per mi va ser també molt important comptar amb una pediatra durant tot el part.
Aquesta és la meva experiència, espero que et serveixi, almenys per veure que cada dona, cada situació i cada embaràs és diferent. Però que decideixis el que decideixis serà el correcte perquè ho hauràs triat tu.
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Lanana » dl. juny 12, 2017 12:26 pm

Gràcies per les vostres respostes i comparir experiències.
Sóc conscient que cada part és un món i que potser acabo amb un part programat o cesaria perquè mai se sap.
El dia que vagi a fer visita guiada a l'hospital preguntaré com funcionen amb alguns protocols i segur que les classes prepart m'ajuden i més si diueu que ensenyen a com respirar per controlar el dolor.
Amb el meu company hem dit que quan arribi el dia i és un part espontani anirem amb taxi a l'hospital, que potser així fem el trajecte més tranquils. No sé, fa uns dies que no sento tanta por, potser, poc a poc, vaig agafant confiança.
Moltes gràcies!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: jellwill2 » dl. juny 12, 2017 2:13 pm

Hola,

jo vaig donar a llum per cesària els meus dos fills a l'Hospital de Barcelona. Tema contraccions i marejos no et puc ajudar, van ser programats per motius que no discutiré ara. A l'hospital va ser tot genial. Estic més que contenta, tant abans com durant i en l'estada.

En primer lloc, comentar-te que ja saps que pots visitar l'hospital, sobretot la sala de dilatacions i parts i rebre explicacions. La única cosa és que si que quedes amb elles, però si tenen molts parts no poden estar per tu, òbviament. A nosaltres ens van rebre molt amablement i van respondre a totes les nostres preguntes. Vam sortir molt contents.

En segon lloc, el dia del part, molt bé, des que vam ingressar fins la cesària, inclosa, que tot i ser una intervenció, van aconseguir fer-ho prou bé com per poder tenir el meu fill al meu costat, agafat per la llevadora, molta estona. Després el van rentar allí, i vam pujar els tres a l'habitació a fer la recuperació. I se'l van endur uns minuts a fer-li un parell de proves i ens el van tornar. No vam passar per la sala de reanimació ni ens van separar, cosa d'agrair, perquè no me'n volia separar pas. I a la intervenció, l'anestesista va estar molt atent al meu estat i em van explicar com anava tot.

En tercer lloc, infermeria de la planta de maternitat, genial. Supermaques, superatentes i molt comprensives i molt respectuoses. Ens van atendre fantàsticament, i a sobre, amb les facilitats que donen, les calces postpart, tovalloletes, alcohol i la resta de material per les cures del melic, bolquers..... una cosa menys que has de pensar.

I per últim, potser et marxen les nàusees i els marejos, a mi cap al final em van marxar, potser era ja el tercer trimestre. Amb l'emoció i els nervis d'anar de part, no crec que en tinguis massa. És complicat no pensar-hi, millor si focalitzes esforços en preparar les quatres coses del bebé que calen i en fer els exercicis i estar en forma (en la mesura que puguis).

Ànims, com a mínim has triat un bon lloc per anar a donar llum. Si tens dubtes sobre l'hospital, envia'm un privat.
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: dolly » dl. juny 12, 2017 2:58 pm

Lanana ha escrit:Gràcies per les vostres respostes i comparir experiències.
Sóc conscient que cada part és un món i que potser acabo amb un part programat o cesaria perquè mai se sap.
El dia que vagi a fer visita guiada a l'hospital preguntaré com funcionen amb alguns protocols i segur que les classes prepart m'ajuden i més si diueu que ensenyen a com respirar per controlar el dolor.
Amb el meu company hem dit que quan arribi el dia i és un part espontani anirem amb taxi a l'hospital, que potser així fem el trajecte més tranquils. No sé, fa uns dies que no sento tanta por, potser, poc a poc, vaig agafant confiança.
Moltes gràcies!


Lanana, desconeixo com esta el tema taxi a mollet/Barcelona.
On jo visc a a Holanda com estiguis de part no et vol cpa taxista, aixo ens ho han comentat varies vegades la llevadora, a noser q etsiguis al taxi i de casualitat trenquis aigues, pero si saben q vas de part no et volen, apart de q no estan preparats per qualsevol cosa (tipus pelicula) tampoc els hi fa gracia q embrutis el cotxe al trencar aigues o un cop trencades..

Jo la veritat q estaria mes tranquila si condueix el meu marit q no pas un taxista, pero aixo com tot, es questio de triar.

Anims, :)
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Lanana » dl. juny 12, 2017 4:32 pm

Ostres, Dolly! No ho havia pensat! Ja pot ser, ja que aqui sigui igual. Ja m'informaré.
Sabeu si hi ha hospitals, en concret el de barcelona, si es pot anar quan les contraccions són cada 15minuts o cal anar quan són cada 5minuts?
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: petipe » dt. juny 13, 2017 11:00 am

Lanana, en teoria quan et poses de part has de trucar la teva llevadora i informar-la de com estàs i ella et diu què has de fer. Segurament si li dius que tens contraccions cada 15 minuts et dirà que t'esperis a tenir-les més seguides.

Una altra opció que tens és començar a anar cap a l'hospital i quedar-te per allà fent voltes, caminant... etc... perquè si vas massa d'hora també corres el risc que et diguin o que te'n vagis a voltar o que te'n tornis cap a casa. Bé, en el teu cas, si véns de Mollet, no ho sé pas...

En el meu primer part jo vaig anar asseguda al seient del copilot i cap problema. Per mi eren suportables. En el segon, molt més ràpid, estava molt apurada i només vaig poder anar al seient de darrera i estirada perquè no suportava cap altra posició.

Jo no he tingut mai ni nàusees ni mareig ni durant el trajecte ni durant el part.

I el tema taxis, jo diria que a Barcelona sí que hi ha gent que va amb taxi a l'hospital. Em sona de parelles que tot i tenir cotxe, prefereixen fer-ho així. D'altra banda, un taxista es pot negar? I s ino tens cotxe o familiars aquí que t'hi puguin portar? O bé, la persona que t'hi ha de portar té un imprevist o el que sigui...? Que no et deixin pujar a un avió ho entenc, però negar-te a dur algú a l'hospital és com negar assistència mèdica, no? Ho trobo molt greu.
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Blue Moon » dt. juny 13, 2017 12:36 pm

Hola! Nomes volia comentar el tema del taxi... Son autonoms i el taxi es seu normalment, aixi que si es poden negar... Tambe es poden negar a dur animals en transporti o objectes que puguin embrutar, pensa que si taques el seient de liquid amniotic han d'anar a netejar-lo a algun lloc professional i aixo costa diners i temps, i aquest temps que triguen es temps que no factura... El millor si voleu anar en taxi es dur empapadors o algun coixi gros i aixi potser algun us accepta.
L'ideal es demanar-lo per telefon i avisar de la situacio, almenys qui arribi ja sap el que hi ha!
Us parlo des de l'experiencia, el meu pare i el meu tiet son taxistes autonoms... Be, el meu pare ja esta jubilat pero es igual jeje.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: dolly » dt. juny 13, 2017 1:13 pm

Hola noies,
sobre el tema taxi, desconec com funciona a Barcelona, no volia pas obrir cap debat..
Nomes he comentat q a Holanda (on jo visc) m'han avisat que el taxistes es neguen la gran majoria, i que en teoria el fet de fer-ho no es "omissio de socors"
Pero, que si tu et trobes mes tranquila i comode per la rao q sigui si et porta un taxi al hospi, endevant.
Jo personalment crec q em posaria mes nerviosa.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: petipe » dt. juny 13, 2017 3:05 pm

Doncs no és per generar debat però crec que és una cosa que cal saber. He estat mirant per Internet i he vist una mica de tot, però dins la normativa d'una associació de taxistes de Bcn hi deia que no es podien negar i també he llegit notícies de denúncies per no voler portar dones en situació de part, perquè en alguns casos pot tenir conseqüències greus tant per a la mare, com per al nadó com per a tots dos, així que no sé què diu la normativa oficial però vaja ho trobo fatal, ni que els taxistes s'hi trobessin cada setmana amb casos així... I ja entenc el punt de vista del taxista particular però si et trobes un ferit a la carretera o algú a qui has d'auxiliar i vas sagnant també perds temps i diners i si et testimoni d'un accident també, etc etc...
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Lanana » dt. juny 13, 2017 8:28 pm

Gràcies, de nou a totes.
Lo dels taxis trucaré als de mollet i preguntaré. Pel tema que han de netejar si trenques aigües no veig clar que és neguin perquè també poden agafar una persona i queque vomiti dins, per exemple. No sé són coses que poden passar quan transportes a gent. Ho consultaré.
Nosaltres ho havíem pensat perquè, potser, pel fet que ell estigui amb mi em tranquil.litza, si és que em poso nerviosa.
Una altra opció és traslladar-nos a casa els meus sogres que viuen molt aprop de l'hospital però aquí el tema és que mai és tant còmode com estar a casa i que si no em poso de part haurem d'anar a mollet a fer els controls.
I l' altra opció (preguntaré quan fem la visita a l'hospital) és anar a l'hospital quan no estigui tant apurada perquè potser t'accepten encara que no tinguis contraccions cada 5minuts i siguin més espaiades.
Està clar que fins que no s'acosti el moment no sabrem què farem però tenir opcions sempre està bé i tenir informació és de gran ajuda.
Gràcies!!!
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Lanana » dc. juny 14, 2017 10:53 am

Hola,
He trucat als taxis de Mollet i la noia que s'ha posat al telèfon quan li he preguntat si portaven embarassades estan de part i s'ha posat a riure. M'ha dit que per suposat que en porten i m'ha preguntat perquè preguntava això. Potser, depèn de la cooperativa de taxistes o del taxista en concret perquè realment és un servei privat i deuen poder fer el què volen.
Gràcies!!!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Trajecte de casa a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Blue Moon » dj. juny 15, 2017 9:00 am

M'alegro lanana, per aixo es millor trucar i al demanar un taxi explicar el cas, si els busques pel carrer i no paren es molt pitjor i en moments de nervis no ajuda.
El tema ferits i accidents que jo sapiga paren i truquen una ambulancia, o si es un tall o coses aixi cobreixen be la ferida per evitar sang (aixo ho dic perque m'hi he trobat)... Tema vomits no es pot controlar, els accidents passen i mira, es el que hi ha!
Al ser com heu dit privat poden fer el que vulguin, les cooperatives al tenir uns quants taxis si que poden tenir una normativa general per tots, aixi es mes facil :p-)
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::