Parella i Cesaria programada a l'arnau de vilanova

Experiències i pors del moment més desitjat.

Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Parella i Cesaria programada a l'arnau de vilanova

EntradaAutor: Luciria » dl. jul. 03, 2017 12:12 pm

Hola!! Soc una noia de Lleida, estic de 37 semanes i el meu bebe ve de cul aixi que quasi segur hem faran cesaria programada. Algu hem pot dir si deixen entrar al pare al ser programada? I quan de temps en separen del nen, hem podrieu dir les vostres experiencies? Gracies
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Parella i Cesaria programada a l'arnau de vilanova

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 03, 2017 2:20 pm

Hola Luciria, estem les dos de 37s!!!! :-())

Hauries de preguntar al teu hospital, però al meu hospital per exemple a les cesarees NO pot entrar la parella ni cap acompanyant. I fins que a la mare es desperta de l'anestesia i tot, és el pare qui fa el pell amb pell pel nadó. Crec que és el que se sol fer a tots els hospitals, però pregunta-ho millor al teu hospital per si de cas.

Et convido a que et passis pel post Mares Juliol 2017 que estem allà totes, per si t'hi vols passar. viewtopic.php?f=85&t=51857

Que vagi tot molt be!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: Parella i Cesaria programada a l'arnau de vilanova

EntradaAutor: Luciria » dl. jul. 03, 2017 2:44 pm

Gracies. Ara hem pasare per el foro!! :-()-)
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Parella i Cesaria programada a l'arnau de vilanova

EntradaAutor: jellwill2 » dl. jul. 03, 2017 4:35 pm

Hola,

a l'Hospital de Barcelona, de mútua, el pare va entrar en les dues cesàries. I no ens van separar en cap cas, els tres juntets en tot moment. La reanimació la vam fer a l'habitació, els tres i algunes infermeres entrant i sortint a controlar que tot estés bé. No sé si hi ha més hospitals que ho facin, però segur que algun altre més. Pregunta a l'hospital. Al que vaig anar jo, es podia anar a visitar les instal.lacions i fer preguntes. Sinó truca-hi.

Ànims, ja queda molt poc!!!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Parella i Cesaria programada a l'arnau de vilanova

EntradaAutor: glorieta » dt. jul. 04, 2017 9:07 am

A l'hospital general de Catalunya a St Cugat, el pare va estar tota l'estona amb mi, en el moment que sortia la nena van baixar el llençol per que jo pogues veure com sortia i de seguida me la van posar al pit. Vam sortir de quirofan amb l'abril al pit i ens van dixar a la sala de dilatació fins que jo vaig voler (això suposo que es pq hi havia lloc de sobres), amb el bolquer, gorro uns mitjons I tapada amb una manteta. Només ens vam separa el moment de mirar que tot esigues bé, per pesar-la I medir-la I ho van fer al meu costat.

Parla amb l'hospital, però entenc que potser que entri el pare si no ho fan no ho podràs demanar pero que no et separin de la nena si, no els hi implica res a ells....
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: Parella i Cesaria programada a l'arnau de vilanova

EntradaAutor: Luciria » dt. jul. 04, 2017 9:41 am

Si, parlare amb l'hospital havere que hem diun. Moltes gracies a totes.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::