Acretisme placentari, algú s'hi ha trobat?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Tiritiri
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. juny 08, 2008 10:49 pm

Acretisme placentari, algú s'hi ha trobat?

EntradaAutor: Tiritiri » dj. ago. 10, 2017 9:18 pm

Bona nit maques, alguna de vosaltres ha passat per un acretisme placentari? Una vegada ha nascut el nadó, la placenta no surt perquè està adherida parcialment o totalment a l'úter, llavors te l'han de treure manualment i això provoca una hemorràgina post part considerable.
A mi em va passar en el 1r embaràs i ara em plantejo anar pel 2n i clar...va ser durillo. Transfusió de sang, embolització, primera nit a la UVI, etc.
Ja em direu!
Gràcies!
Buscant dsd Març '12
9/13: 1a.FIV: 7 folis - 4 òvuls madurs-3 fecundats - n'evolucionen 2 que transferim. Beta negativa.
11/13: Test ERA
12/13: Test positiu: Receptiva a +7.
2/14: Iniciem 2a. FIV. 3/14: Punció: 8 folis - 5 òvuls - en descarten 2 - 3 fecundats - n'evolucionen 2 - congelats a +2 dies
7/14:Transf. 1 embri, l'altre no supera descong. Beta -
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Acretisme placentari, algú s'hi ha trobat?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. ago. 12, 2017 9:37 am

Bones,

A mi em va passar... La placenta no sortia, van estirar manual... I ja no recordo res. Em van fer un legrat d'urgència i, afortunadament, l'hemorragia va parar i no va caldre transfusió (vaig quedar al límit).
Als 2 mesos, continuava amb molts loquis i van veure que encara tenia trossos de placenta "vius". Novament legrat. Després, van quedar restes calcificades, vaig fer abortius i res. Als gairebé 3 anys em van fer una histeroscòpia quirúrgica per treure'ls.

Estic en "recerca passiva" de l'embaràs, se que a l'hora del part estaria nerviosa, però com a mínim, ja saben que hi ha la possibilitat i suposo que actuarien en conseqüència. Aniria a la mateixa gine que em va atendre.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Acretisme placentari, algú s'hi ha trobat?

EntradaAutor: madame3 » dt. ago. 29, 2017 2:36 pm

Hola!

Jo vaig donar a llum el dia 14 d'aquest mes i també em va passar això. La ginecòloga va dir que tenia una hora per treure la placenta i aquesta no sortia. Jo estava tan super cansada que em negava a que em fessin res més, així que em van anestesiar completament per a treure-me-la, i tot això que comenteu de trossos de placenta encara a dintre no m'han dit res, però li comentaré a la meva matrona. Van insistir moltíssim que havia de buidar sovint la bufeta per a què la matriu pogués reduir-se, que havia de ser capaç de buidar-la i estant encara a l'hospital van venir un dia a fer-me eco per comprovar que la bufeta es buidava del segur, i sí que la buidava bé.

Vaig perdre 800 ml de sang, i em vaig quedar molt dèbil. En dos dies em van fer infu de ferro (no de sang) i ara estic forta i enèrgica com abans de l'embaràs. Només que tinc ganes de fer alguns exercicis per treure'm la carn fofa que m'ha quedat, i no m'atreveixo per allò d'esperar la quarentena. Crec que faré petits exercicis que no impliquin abdominals.

Per la resta, per a això jo no em preocuparia. Avui en dia tenim un equip mèdic al nostre abast que ja haurien volgut les nostres àvies. Si ens passa això fa 100 anys hagués estat un problema seriós, però ara no tant, no?

Gràcies per compartir l'experiència, això em fa apuntar a la llista de preguntes al gine pel tema restes i possible futur embaràs.

Salut!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::