Ajuda urgent i experiències: NO vull parir al meu hospital de referència

Experiències i pors del moment més desitjat.

GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Ajuda urgent i experiències: NO vull parir al meu hospital de referència

EntradaAutor: GuiRit » dc. ago. 16, 2017 2:12 pm

Hola,

Vaig obrir ja un fil semblant en una altra part del fòrum però l'obro aquí a veure si em podeu ajudar una mica.

En resum:
Estic de 32 setmanes, faig el seguiment de l'embaràs per SS i no vull parir al meu hospital de referència sinó al Sant Pau pel seu protocol de parts normals (o "naturals"). Tinc dret a fer-ho i segons tinc entès, he d'aconseguir que m'hi derivin per poder fer el seguiment a partir de la setmana 35 ja a l'hospital.

En la darrera visita a la llevadora (fa un mes) ja li vaig comentar i em va dir que ella no podia fer una derivació automàtica des de l'ordinador perquè li podien retornar. Em va dir que a la propera visita ho tornés a demanar. Entremig jo he anat a la xerrada informativa del Sant Pau i em van dir que demanés els papers de la derivació impresos (en lloc que des del CAP la fessin per ordinador) i la portés als mostradors del Sant Pau i que me l'acceptarien. I avui que tenia visita doncs m'han tornat a dir el mateix... El meu problema és que per excedències i vacances ja he tingut 4 llevadores diferents (i el proper dia una 5a...) i així és impossible fer res. La d'avui m'ha dit un altre cop que a la propera visita és on fan la derivació i és en aquella on hauria de dir-ho. Però és que la propera visita ja és el 13 de setembre, a la setmana 36... i estic ben preocupada de no poder-ho tenir lligat fins llavors.

Conec altres noies que es visiten al meu cap i pariran al Sant Joan de Déu pel mateix motiu que jo i els han fet la derivació sense problema, ja tenen el pla de part fet, i les seves derivacions acceptades...

Per això us pregunto sisplau si algú té una experiència semblant, com ho ha fet... no entenc com altra gent al meu mateix CAP ho ha pogut fer i jo no. Depèn només de la llevadora que et toqui??? Com ho faig? La setmana 36 no és massa tard per començar a visitar-te a l'hospital? Quin merder. No estic gens tranquil·la i això que pel part no tenia gens de por. :ufs: :ufs:

Gràcies!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Ajuda urgent i experiències: NO vull parir al meu hospital de referència

EntradaAutor: neuetes » dj. ago. 17, 2017 7:08 am

Et parlo de 5 anys enrera, però... a mi em va passar quelcom semblant, em feien passar en raons per voler canviar-me d'hospital de referència per parir (a mes, que volia anar a un d'una altra província).
Finalment vaig enviar mail als serveis territorials de salud i en un dia vaig tenir el canvi fet. Si truques al 012 et donaran l'adreça.
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Ajuda urgent i experiències: NO vull parir al meu hospital de referència

EntradaAutor: Beikost » dj. ago. 17, 2017 11:32 am

Ostres, no et preocupis, GuiRit, ja veuràs com es solucionarà! La trucada que indica la companya és molt bona idea, sempre és millor saber que hi ha algú a l'altre costat que t'escolta. Llavors, entenc que no t'han arribat a donar els papers de la derivació? A mi me'ls van donar al demanar-los en una de les visites a la llevadora, els vaig presentar a Sant Pau i efectivament em van trucar per fer una visita, ara, no va ser immediata la trucada (a Sant Pau em van dir "ja et trucaran" i no et quedes tranquil·la), jo no esperaria a properes visites per moure fitxa.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::