Part a l'hospital Sant Joan Reus

Experiències i pors del moment més desitjat.

primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Part a l'hospital Sant Joan Reus

EntradaAutor: primerenca83 » dc. ago. 23, 2017 11:27 am

Hola! Estic embarassada del meu segon fill i voldria repetir experiència i parir a l'hospital st joan de Reus. Algú q hagi parit recentment sap com estan els protocols en cas de cesària? Si el pare pot entrar, si la mare pot fer pell amb pell....

D'altra banda, sabeu si anant per la SS hi ha llit per l'acompanyant?

Merci!
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Part a l'hospital Sant Joan Reus

EntradaAutor: Flop » dc. feb. 14, 2018 3:15 pm

Hola,

Suposo que ja has tingut la criatura i la informació ja no et servirà, però contesto per si li pot interessar a algú que vulgui fer el part al Sant Joan de Reus.
Jo hi vaig tenir la nena al novembre de 2015. En aquell moment, si et feien cesària el pell amb pell el feia el pare, ja que la sala de reanimació on et porten després de l’operació és compartit amb altres postoperatoris i no es recomana tenir-hi un nadó. Jo vaig tenir part natural i no m’hi vaig trobar, però em va semblar que un hospital tan nou com aquest hauria d’incorporar elements de part respectat com aquest...
Per la SS no hi ha llit per l’acompanyant, hi ha la butaca extensible.
Tot sovint fan xerrades que estan anunciades a la pàgina web de l’hospital. A mi em va ajudar anar-hi.
Adeleta84
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 20, 2018 10:16 pm

Re: Part a l'hospital Sant Joan Reus

EntradaAutor: Adeleta84 » ds. set. 29, 2018 6:41 am

Bon día!
I alguna por explicar ultimament la seva experiencia en aquest hospital?
Respecten les decisions de la mare?
T' ajuden amb la lactancia?
Com es l' estada a l' hospital?
Gracies!
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Re: Part a l'hospital Sant Joan Reus

EntradaAutor: primerenca83 » ds. set. 29, 2018 7:46 am

Fa un anu casi va néixer la meva segona filla allà. Dels dos parts ( cesària i PVDC) estic molt contenta. Evidentment, de la cesària hi ha moltes coses a millorar pel que fa a protocols però en general bé. El segon va ser genial, súper respectat i perfecte. Hi ha grans professionals. Sobre la LM, és un hospital que trobo que aposta molt per l'alletament matern, tenen xerrades mensuals i un grup de suportt individual molt bo amb una gran professional (Tere Godall) però també és cert que amb el primer em vaig trobar 1 enfermera pro bibe molt punyetera. Conclusió propia: a tot arreu et pots trobar amb professionals de tot tipus.... A vegades és una mica loteria. Les instal·lacions perfectes, tot és molt nou, habitacions individuals a maternitat, entre setmana pots triar menú... Jo estic encantada. Espero haver-te ajudat i molta sort :)
Adeleta84
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 20, 2018 10:16 pm

Re: Part a l'hospital Sant Joan Reus

EntradaAutor: Adeleta84 » ds. set. 29, 2018 9:31 pm

Moltes gracies per explicar la teva experiencia!
Estem buscant 3er embaraç i fa un any que ens hem traslladat a un poble a prop de Reus.. la veritat es que estem força perduts en referencia al hospitals de la zona...
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Re: Part a l'hospital Sant Joan Reus

EntradaAutor: primerenca83 » dg. set. 30, 2018 6:58 am

Per mi és un gran hospital. També fan xerrades sobre el part i les instal·lacions cada mes, ho podeu veure a la web

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::