Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

Experiències i pors del moment més desitjat.

GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

EntradaAutor: GuiRit » dl. oct. 09, 2017 5:10 pm

Hola a tothom!

He estat buscant fils sobre exercicis per ajudar a desencadenar el part i la veritat és que no els he trobat. Sí que he anat llegint cròniques de parts, etc. però no específicament sobre això.

Per això us volia preguntar: a banda dels famosos i qui sap si gaire científics trucs (com menjar xocolata calenta, les infusions de fulles de gerds, canyella...) i caminar i pujar escales que ja ho intento fer prou, coneixeu exercicis específics que teòricament ajudin a desencadenar el part de manera natural? Amb pilota, per exemple, o que es puguin fer a casa...

He arribat just avui a la meva DDP i bé, doncs intento mantenir el tipus perquè ja sé que hi ha un 80% de possibilitats de posar-me de part abans de la 41 però no negaré que ronda pel meu cap la idea de la inducció i tinc una mica de por! He pensat molt en el part i tot i que ja sé que cadascun és diferent, que una no és més o menys mare o heroïna per parir d'una o altra manera, sempre m'he imaginat un part que s'iniciés de manera espontània amb contraccions... i bé, sento que si puc fer alguna cosa per posar de la meva part, que no sigui per mi!

Qualsevol cosa em serà d'ajuda: enllaços de vídeos, experiències pròpies, i demés!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

EntradaAutor: airuni » dl. oct. 09, 2017 7:52 pm

Jo el que he escoltat que va molt bé i no has dit es el sexe. Ho pots provar tampoco perds res :-D
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

EntradaAutor: shyla » dl. oct. 09, 2017 9:07 pm

Realment el que millor va arribats a aquest punt es una mica mes de paciencia...la criatura es qui decideix quan arriba el moment.
Lo del sexe es diu perque el semen conte prostaglandines que es una de les hormones que es fan servir per madurar i estovar el coll de l'uter i aixi induir el part, però no hi ha suficient evidencia cientifica.
Anims!!
Imatge Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

EntradaAutor: GuiRit » dt. oct. 10, 2017 12:07 pm

Gràcies a les dues! Sexe també ho sabia i la veritat és que per sort no tinc gaire panxa i em trobo perfectament així que en cap moment de l'embaràs hem aturat les nostres relacions.

I pel que fa a la paciència, jo no tinc cap pressa! El problema és la pressió de l'entorn i les llevadores que t'atenen, que sembla que en tinguin sempre una mica més que nosaltres...! Jo deixo fer però si puc fer alguna cosa per contribuir que tot flueixi una mica més, ho faré!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

EntradaAutor: garota » dt. oct. 10, 2017 1:13 pm

Felicitats per l'embaràs!!!!
Jo tb sóc de les que creu q tot plegat és un mite, i el nadó surt quan ha de sortir....vaig llegir un estudi que ara no trobo, sobre que lo del sexe és fals.. a veure si el localitzo!
Moooolta paciència i intenta fer "oidos sordos", als impacients del teu voltant..fer
Els meus van néixer a la 40 en punt, i 39+6, sense fer absolutament res de res. Així que molta calma, intenta parlar amb el bebé de que ja estàs a punt per rebre'l i molts ànims!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

EntradaAutor: giuletta » dt. oct. 10, 2017 1:55 pm

Aquesta no és gaire científica tampoc, però tinc una amiga que es va posar de part a la setmana 36 després d'un viatge en tren de 3 hores... ;-))) ;-))) ;-)))
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

EntradaAutor: crunchi » dt. oct. 10, 2017 2:12 pm

Jo tb crec que és un mite, el bebé sortirà quan vulgui...

Jo per ex. Duia com 3 o 4 dies sense sortir de casa quan em vaig posar de part. I ma mare, en canvi, el dia abans de tenir-me a mi es va fer una caminata de mes de 2 hores... sempre em deia que anés a caminar, però jo no tenia ganea ni moral de sortir de casa. Entre la calor asfixiant que ha fet aquest estiu, la panxa grossa, la sensació de agobio i vulnerabilitat que jo tenia... i vaig parir el dia 38+6.

Aixi que ja veieu, a saber.

Anims Guirit, segur q ja queda poc!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Desencadenar el part de manera natural? (40 setmanes!)

EntradaAutor: Arya82 » dt. oct. 10, 2017 5:16 pm

Doncs jo això del sexe no sé si és un mite o no, però a mi una amiga em va dir que li havia recomanat la llevadora! Li va dir que l’orgasme provoca contraccions i pot ajudar. Però ves a saber!

Jo com que tinc un embaràs d’alt risc, el sexe pràcticament no l’he vist, o sigui que a la que arribi a les 38, farem tot el que no hem pogut fer aquests 9 mesos ;-))) Ja us diré si funciona!

Ànims GuiRit, que segur que ja no et queda res!!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::