Alguna ha tingut el nen a la Clínica Sagrada Familia recentment???

Experiències i pors del moment més desitjat.

Rocío
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 15, 2017 5:13 pm

Alguna ha tingut el nen a la Clínica Sagrada Familia recentment???

EntradaAutor: Rocío » dg. oct. 15, 2017 8:35 pm

El mes que ve hem toca tenir el nen a la Clínica Sagrada Familia i el que he llegit no m'ha agradat gens però els comentaris son de fà més de dos anys. Alguna l'ha tingut fà poc aquí? Hem preocupa que no et deixen fer el pell amb pell i s'emporten el nen una o dues hores només nèixer. També que no son molt pros de la lactància materna i de seguida li enxufen el bibi. També parlen molt malament de les llevadores... Això continúa sent així?? M'amoïna molt aquest tema i hem plantejo anar a Sant Joan de Deu de BCN que és on hem toca si vaig per la SS i allà si que ho respecten Tot això.
Moltes gràcies!!!!
AManu
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. juny 14, 2017 8:55 am

Re: Alguna ha tingut el nen a la Clínica Sagrada Familia recentment???

EntradaAutor: AManu » dl. oct. 16, 2017 9:03 am

Bon dia,

Jo no et puc ajudar amb la Clínica, però sí que et puc dir que vaig tenir al meu segon peque a Sant Joan de Déu i més encantada no puc estar¡
No sé per quan et toca, però de temps sempre n'hi ha per poder mirar hospitals i elegir-ne un.....
Mira, pregunta, compara, ..... només puc dir-te que és preciós poder tenir al teu peque sobre teu, sentir-lo, mirar-lo, conéixe'l

Molts ànims i estem per aquí per qualsevol cosa¡
roxie
Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 13, 2017 7:56 am

Re: Alguna ha tingut el nen a la Clínica Sagrada Familia recentment???

EntradaAutor: roxie » dl. nov. 13, 2017 8:08 am

Hola!

El ginecòleg que em porta també atèn a la Sagrada Família i les opinions que he llegit no m'agraden massa, també és veritat que són de fa anys...

Com et va anar el part? Et van deixar fer el pell amb pell?
En un principi m'agradaria un part respectat i no sé si és el protocol de la clínica... és que ens estem plantejant canviar de clínica per anar a donar a llum i m'agradaria saber la teva experiència a la sagrada família.

Moltes gràcies!
irinamrt
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 20, 2017 1:15 pm

Re: Alguna ha tingut el nen a la Clínica Sagrada Familia recentment???

EntradaAutor: irinamrt » dc. des. 20, 2017 1:26 pm

Buenos días! Yo tuve a mi hija en julio del 2014 en la clínica Sagrada Familia y todo fue genial!! Ahora estoy embarazada y para el mes de abril tendré a mi bebé en el mismo sitio con el mismo equipo médico, creo que el equipo médico que te lleva es lo importante, aún que creo que las comadronas son las mismas! En mi caso Carmen Abad se portó en todo momento genial!! Depende del turno de ellas también atiende Irene Blanco y por los comentarios de una amiga también genial! Nose si te he podido ayudar espero que si!! A por cierto la lactancia materna genial y la verdad que me ayudaron bastante.
Irina

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::