Part a Vall hebron

Experiències i pors del moment més desitjat.

Elisabethbfk
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 06, 2017 8:36 am

Part a Vall hebron

EntradaAutor: Elisabethbfk » dl. nov. 06, 2017 10:37 am

Hola tinc un fill de 2 anys que va néixer per privada. Te una cardiopatia i ara el porten a Vall Hebron. Estic de nou embarassada i aquest el porto per la vall. Vaig llegir que la maternitat estaba reformada i ara les habitacions són individuals. Però l'altre dia la llevadora em va dir que només hi ha 2 individuals i son per casos especials. Algú ha tingut el seu fill aquí aquest any? Jo no me separat mai del meu fill gran i m'agradaria poder estar amb ell en intimitat quan arribi la petita, si no pot ser no pasa res l'important és que vagi tot be, però penso molt en el meu nen gran i com ho passarà aquests dies.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Part a Vall hebron

EntradaAutor: beren » dt. nov. 07, 2017 1:03 pm

Jo he tingut un nen al setembre a la Vall d'Hebron. A la visita d'acollida ens van explicar que hi havia 2 plantes de maternitat, una amb habitacions individuals i l'altre amb dobles. Ens van dir que les individuals les prioritzaven pel programa d'alta precoç i si s'havia de fer control més estricte del nen.
A mi em va tocar habitació doble. volia fer alta precoç perque tinc una altra nena petita però no va poder ser. La meva habitació era bastant petita per 2 llits, els bressols, algú de visita ... Tmbé patia per la meva nena perquè només té 2 anys, encara fa pit per dormir ... i al final ho va portar bastant bé. Només van ser 48 hores d'ingrés.

El meu primer part també va ser a la privada i tot i que l'habitació era individual, gran, amb sofà-llit per dormir acompanyant ... si hagués de tornar a parir triaria Vall d'Hebron sense dubtar
Elisabethbfk
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 06, 2017 8:36 am

Re: Part a Vall hebron

EntradaAutor: Elisabethbfk » dc. nov. 15, 2017 12:15 pm

Gràcies per la teva resposta. A mi no em preocupa compartir més bé que el meu fill tb es petit i encara pren pit i em fa molta pena que potser no pugui estar amb mi tant con vulgui...No se coses de mama i de les hormones . També se que miraran a la petita que naixerà per els antecedents de cardiopatia a la família, potser tenim sort i tenim més intimitat. Jo també prefereixo la vall Hebron a la privada quan les coses no van be amb el nadó t'acaben derivan a la pública i ho vaig passar malament. Jo a un hospital i el bebé a un altre.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Part a Vall hebron

EntradaAutor: beren » dj. nov. 16, 2017 11:59 am

La meva filla gran tenia 2 anyets acabats de fer quan va néixer el seu germà i també fa pit, mai s'havia adormit a la nit sense el pit. Durant els 2 dies d'ingrés va venir cada dia a l'hospital però ni l'habitació ni el moment (visites, jo acabada de parir, el nadó, ella una mica descolocada ...) no afavorien la intimitat. Potser a una habitació individual és més fàcil.
Nosaltres patiem molt per la nit i el moment de dormir i es va portar com una campiona. Preguntava per la mava però va acceptar bé que no hi era. Es posava al llit amb el papa i s'adormia ràpid. Són molt llestos i s'adapten ràpidament. Al tornar a casa continuem com sempre, fa pit per dormir cada dia.
No sé si la meva experiència s'assemblarà a la teva però a mi em va demostrar que moltes vegades anticipem l'angoixa per coses que no podem controlar i després la realitat és completament diferent. Pel que patiem va ser molt senzill i en canvi coses que pensàvem que serien fàcils ens estan costant bastant. Així que dia a dia. :love:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::