PART A LA SAGRADA FAMILIA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Abril2018
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 12, 2018 1:57 pm

PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: Abril2018 » dl. març 12, 2018 2:08 pm

Bon dia!!!
Algú recentment ha donat llum a la clínica sagrada família?
Els comentaris de fa anys són una mica negatius i em preocupa.
Es pot fer el pell amb pell?durant quanta estona? s'emprorten el nadó en algun moment? com són les llevadores? a mi em toca la irene blanco i la carmen abad.
Gràcieees!!!
Meera
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 14, 2018 6:37 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: Meera » dj. març 15, 2018 11:29 am

M'interessa molt perquè el metge que em porta fa els parts allà i la llevadora és la Irene Blanco. Com bé dius, només he llegit experiències negatives, però de fa anys. M'agradaria, també, una visió actualitzada.
irinamrt
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 20, 2017 1:15 pm

EntradaAutor: irinamrt » dg. març 18, 2018 8:41 am

Bones noies!! Vaig tenir la meva filla al juliol del 2014 a la sagrada familia el meu part el va portar la Carme Abad i no en tinc cap queixa, aixo si eee a no ser que la cosa hagi fet un canvi molt gran res de part humanitzat noies :( de fet en un parell de setmanes en teoría ha de neixer el meu segon fill i tot i estar molt contents amb el gine que teniem a la sagrada familia hem fet un canvi de gine i el Marcos neixera a la clinica CIMA , una clínica amb protocol de part natural i un respecte impresionant!! Nose si us serveix de algo la meva experiencia!! Un peto aqui estic per qualsevol cosa!!
Martalexander
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 18, 2018 6:05 pm

EntradaAutor: Martalexander » dt. abr. 24, 2018 10:09 am

Noies, em sap greu no poder dir res bo de la Comadrona Irene Blanco. El meu fill va néixer el setembre del 2017. La meva mare va ser la persona que em va acompanyar durant el procés del part doncs la meva parella era fóra. Ens va tractar i parlar molt maleducadament tant a mi com a ma mare. A part d'això, em va forçar en una posició en la que em feia molt mal en el coll per a que em posessin l'anestèsia. Se'ns va venir la tensió abaix tant a mi con Al meu fill i va desaparéixer de la sala deixant-nos soles. Va mentir del que havia passat al ginecòleg i ens va acusar de mentir a nosaltres, qualsevol pregunta que li vaig fer va rebre com a resposta: "lo que tenga que durar", o "como cualquier parto". És a dir, al final va ser tot al contrari del que hauria d'haver estat i m'havien explicat a les classes de prepart: una persona amb qui no et senties a gust, que ni vigilava pel teu bé ni et feia partícep de res, sinó tot al contrari. Ja li vaig comentar al ginecòleg que és una llàstima que amb lo bo i professional que és ell, estigui acompanyat d'una persona així. Si tingués un altre fill no el tindria en aquesta clínica. Va conseguir que un dels moments més bonics a la vida d'una persona es convertissin en un malson. Sincerament, no hauria d'acompanyar ni de dirigir parts. No li desitjo a ningú la seva presència. Val a dir que nosaltres vàrem pensar que passava per un mal moment a la seva vida personal i que no podia evitar reflectir-ho en la professional, fins que he vist que era un patró normal seu.
eveve
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

EntradaAutor: eveve » ds. set. 15, 2018 7:57 am

Hola noies!!

Alguna altra pot explicar la seva experiència amb la clínica? Jo estic molt contenta amb el meu gine i fa els parts a SF. Tot i que com que llegeixo males experiències tinc por i estic pensant de portar doble control per la SS i més endavant decidir on donar a llum...

Expliqueu la vostra, porfa!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: