PART A LA SAGRADA FAMILIA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Meia_sj
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 16, 2019 9:35 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: Meia_sj » ds. feb. 16, 2019 9:48 pm

Jo us comento la meva experiència.

Em van assignar l'Irene com a llevadora, jo no sabia qui era. A una revisió del ginecòleg, l'infermera em va dir que era una mica seca però que era una gran professional amb molta experiència. Vaig buscar-la per google i la veritat és que tot el que vaig llegir em va espantar molt...

La realitat és que la meva nena va néixer aaa l'agost 2018 a la Sagrada Família amb l'Irene i super bé. Vaig fer tot el que em va dir i amb mi va ser com una mare estricta, de les que et manen però dolça.

El meu consell és que li feu cas del que us digui i tot anirà perfecte!
NEREAMS
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 17, 2019 10:07 pm

EntradaAutor: NEREAMS » dg. feb. 17, 2019 8:18 am

Me n'alegro per tu que t'anes be,però no crec q sigui la solució, no es ella qui ha de decidir com ha de neixer el teu fill si no nosaltres.Ella a de vigilar i cuidar el procés però nodaltres com a mares hem de decidir si volem o no fer el pell a pell, aixecar-nos, etc.
sba82
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 16, 2019 9:55 am

EntradaAutor: sba82 » dj. maig 16, 2019 10:11 am

Hola noies,

Jo vaig donar a llum a la Sagrada Família al 2016 i vaig tenir molt bona experiència. La llevadora que em va tocar va ser la Alba Lladó i va ser un encant i molt professional. El ginecòleg també molt bé. Ara torno a estar embarassada i em toca al novembre, li vaig comentar al gine i em va dir que l'Alba tot just acaba de marxar de la Sagrada Família... Jo també he sentit males crítiques d'alguna llevadora de la Sagrada Família pel tracte i suposo que deu ser tot just aquesta llevadora que comenteu, la Irene Blanco... No dubto que deu ser una gran professional i per això hi treballa allà, però m'amoïna que sigui tan seca... Si em toca procuraré seguir els teus consells Meia_sj

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: