Part a l'hospital de Vic

Experiències i pors del moment més desitjat.

eveliinn1
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 21, 2018 10:19 am

Part a l'hospital de Vic

EntradaAutor: eveliinn1 » dc. març 21, 2018 10:29 am

Bon dia noies.

Estic embarassada de 20 setmanes (encara em queda perquè arribi el gran dia) y vull saber com funciona el part a l'hospital de Vic. Tant per SS com per privat. I de pas que em conteu la vostra experiència. :)
etosha
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 5:12 pm

Re: Part a l'hospital de Vic

EntradaAutor: etosha » dg. març 25, 2018 3:38 pm

Hola!

Jo vaig parir a l'hospital de Vic el juny del 2016. La meva experiència va ser bona, em quedo sobretot amb el tracte rebut per part de tot el personal: un 10, almenys en el meu cas. D'altra banda, les instal·lacions són noves, estàs a la mateixa sala tant per dilatar com a l'hora de parir (tu sola amb la persona que decideixis que t'acompanyi). Les llevadores/personal mèdic van passant per anar controlant i si les avises, vull dir que tens privacitat, i estàs tranquil·la. El meu part va ser llarg, i no recordo que em molestessin més del compte si jo no demanava res. A totes les sales hi ha bany i pilota, i algunes sales també tenen banyera, no totes (a mi no em venia gens de gust ficar-me a l'aigua amb les contraccions, i quan em van dir que em tocava sala sense banyera, ja em va estar bé). Les habitacions de planta un cop tens el nadó també estan molt bé: habitació individual, espaiosa i nova. Jo vaig anar per SS, no sé com deu funcionar per mútua, però les instal·lacions són les mateixes. Si mai tinc un altre fill, suposo que tornaré a l'hospital de Vic. :-)

Espero haver-te ajudat una mica!

Edito per afegir que cada mes fan una xerrada per als futurs pares en què t'ensenyen les instal·lacions en una presentació (abans les ensenyaven "en directe", però per motius obvis --pot ser que les sales estiguin totes ocupades en aquell moment--, ara ja fa temps que ho fan així). La xerrada està prou bé, i si tens l'oportunitat t'aconsello d'anar-hi. A mi me'n van informar al CAP del poble.
Abril85
Entrades: 2
Membre des de: dj. abr. 05, 2018 4:15 pm

Re: Part a l'hospital de Vic

EntradaAutor: Abril85 » dj. abr. 05, 2018 4:49 pm

Hola !

Vaig parir a l'Hospital de Vic l'estiu de fa 2 anys. Tracte excelent. Vaig fer molta feina a casa: de les 8 del mati a les 8 del vepre Vaig anar tenint contraccions. Vaig trencar aigues i cap a l'hospital. A l'arribar vam entrar Per urgencies i de seguida ja estava amb la llevadora (un encant, Quin angel! ) A la sala de parts Hi ha de tot com diu la companya. A l'arribar estava de 3cm , eren les 21h. Em van fer tacte i monitors. Em van posar vía Per si de cas i me la van tapar. Vaig demanar part natural. M'ho van respectar 100%. Vaig anar alternant banyera amb caminar per la sala. Vaig posar música i la llum tenue. La llevadora entraba i sortia. El meu company amb mi. Jo al meu mon del part, sentint cada contracció, vivint l'experiencia. Al seguent tacte estaba de 6cm. La llevadora em va animar. Vaig continuar igual, estones a la banyera, estones caminant... De cop estava de 9cm. I el bebé s'havia adormit i ell encara havia de baixar estava força amunt. Em van injectar Sucre Per la vía. em van dir que camines i camines Per ajudarlo a baixar. La llevadora em Deia que ho feia molt be, em va fer sentir segura i capaç. Va marxar i em va dir : quan necessites apretar, avisam. I al cap de poc tenía una necessitat vital imperiosa d'apretar amb totes les forces. El meu company la va avisar. Va entrar, va acompanyarme a la cadira de parts. Vaig seure. Vaig apretar Com mai. Vaig negociar una no-episiotomia. Em va respectar. Vaig parir. Una experiencia memorable !!!!!!!

No tinguis por , tot anira be. :)
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Part a l'hospital de Vic

EntradaAutor: shyla » dj. abr. 05, 2018 10:27 pm

Bones, jo sento ser la nota discordant, he tingut els meus dos fills a Vic i en els dos casos el tracte ha sigut de pena. Conec noies que com t'han explicat abans un tracte immillorable i d'altres d'autentic terror. Així que només et puc dir que es una loteria i que depen de qui estigui treballant en aquell moment. T'animo a que t'informis bé de les opcions que tens ja que vas amb temps.
Pel fet d'anar per ss o mutua no afecta al moment del part, nomes al anar a planta que estas a una planta diferent de l'hospital, ja que n'hi ha una per mutualistes.
Imatge Imatge
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: Part a l'hospital de Vic

EntradaAutor: rakele » dg. set. 01, 2019 1:19 pm

Hola, algú sap amb quines mutues hi ha conveni per parir a l’Hospital de Vic?
Merci
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::