Teknon, General de Catalunya o Sant Joan de Déu. Què em recomaneu?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Pitalasa
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 13, 2018 7:09 pm

Teknon, General de Catalunya o Sant Joan de Déu. Què em recomaneu?

EntradaAutor: Pitalasa » dg. maig 13, 2018 7:20 pm

Hola!!

M'acabo de registrar a sócpetit perquè estic de 23 setmanes i em trobo en aquest moment tant difícil d'haver de decidir a quin hospital vull donar a llum. He estat buscant informació i de tantes vegades que he entrat al fòrum, al final he decidit entrar-hi per veure si em doneu un cop de mà. Així també tindré una opinió actualtizada, perquè moltes són de fa alguns anys i no se sap mai si les coses poden anar a millor o a pitjor...

La meva ginecòloga és de mútua, però em pot atendre a la Teknon, a l'Hospital General de Catalunya i a l'Hospital Sant Joan de Deú. Quin em recomanaríeu?

He llegit que, a banda del lloc, una cosa molt important és l'equip que t'atén, ja que el ginecòleg no ve fins al final del part. Quina llevadora em recomanaríeu de l'Hospital General de Catalunya? Pel que fa a les instal·lacions, he anat llegint a diversos llocs que el General de Catalunya és una mica vell, és així avui? Algú hi ha parit fa poc?

És que no sé com posar-m'hi per anar descartant i poder escollir un lloc o un altre...

Espero que em podeu ajudar! :-())

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Teknon, General de Catalunya o Sant Joan de Déu. Què em recomaneu?

EntradaAutor: RedBerry » dc. maig 23, 2018 10:53 am

Bon dia bonica!!

Enhorabona per aquesta panxu! :-())
Jo vaig parir a la teknon l'any passat, i he de dir que encare que no vaig tenir cap problema i tinc molt bon record, avui dia pensant en fred es un part basant medicalitzat. Les infermeres si no preguntes t'andollen els medicaments sense dir-te res, el cuartets de dilatacio son "zulos" petits obscurs i amb uns llits bastant incomodes, i no tens res, ni pilotes ni contol de la llum ni res vamos, un llit i un wc. Vaig tenir sort perque va ser un part molt rapid, i la sala de parts eren molt modernes, pero es el que dius fins que no estas a la sala de parts apunt de parir els gines no venen. La estada a l'hospital va ser de 10, les infermeres son un sol, l'habitacio era bastant ample. A Sant Joan de deu crec que tenen mes recursos a les sales de dilatacio a veure si et poden ajudar les companyes.

Sort i que et vagi tot molt be.

:-()-) :-()-)
Pitalasa
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 13, 2018 7:09 pm

Re: Teknon, General de Catalunya o Sant Joan de Déu. Què em recomaneu?

EntradaAutor: Pitalasa » dv. juny 29, 2018 2:14 pm

Gràcies Redberry per la teva resposta, i perdona perquè he trigat molt en contestar-te. Al final he decidit anar a l’Hospital General de Catalunya, a Sant Cugat. Vam fer les visites tant a Sant Joan de Déu com al General, a la Teknon no perquè em van dir que no se’n feien, i després de pensar-ho molt crec que el General és el que fa més per a mi. La por de la Teknon és això que em dius, que sigui massa medicalitzat i que no t’informin prou ni et facin partícep de les decisions que s’han de prendre. Està clar, però, que no se sap mai... veurem quin equip em toca al General. Fins que no hagi passat no sabré ‘de veritat’ si he encertat o no en la meva decisió. Esperem que tot vagi bé! :anec:

Una abraçada!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::