Part prematur? Coll de l'úter

Experiències i pors del moment més desitjat.

paulaapujol
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 02, 2018 2:44 pm

Part prematur? Coll de l'úter

EntradaAutor: paulaapujol » dl. juny 04, 2018 9:15 am

Hola,
A la setmana 35 el coll del meu úter media 25mm(mesura normal) i a la 34 media 18mm (també mesura normal).
Però vaig començar a tenir contraccions poc doloroses per rítmiques (cada 10-15min) des dl vespre fins l'endemà, que vam decidir anar a urgècies per què també vaig començar a tacar una mica marró.
Efectiament, tenia contraccions i el coll s'ecurçava a 14mm amb les contraccions. Em van donar primer 2 pastilles d'Adalat. Al cap d'una estona, com que no paraven , una altra, i al final una més, en total 4. Suposo que hi havia risc que em posés de part i estava de 34+6. L'endemà em van fer control i el coll seguia a 18mm.
Em van dir que em podia posar de part abans per què el bebè està molt avall i fa pressió, i que si em tornava a passar ja no l'aturarien per què estaria de més de 35 setmanes.
Em sorgeixen alguns dubtes:
- és normal haver-me donat 4 pastilles tant seguides? Elles em deien que sí, i vaig confiar, però vaig tenir la sensació de sentir-me desinformada en aquest sentit.
- és normal que el coll canvii tant duna setmana a l'altra? (De 25 a 18mm) vol dir alguna cosa?
- ara no tinc tantes contraccions, però en vaig tenint, i alguna dolorosa (suportable). Podria posar-me de part abans? Estic de 35+2
A veure si alguna pot compartir la seva experiència o ajudar-me...
Gràcies a totes per l'acompanyament!
Gemma82
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 7:49 am

Re: Part prematur? Coll de l'úter

EntradaAutor: Gemma82 » dl. juny 04, 2018 5:55 pm

Hola Paula, et responc laguna cosa
sí que pot ser que hi hagi diferència en poc temps, a mi se'ma va escurçar 1 cm en menys de dues setmanes. El que vol dir és que les contraccions són efectives i si és molt aviat ( en el meu cas era setmana 25) s'ha de vigilar.
Jo estic en repòs relatiu de s de la 17 per contraccions que escurcen el coll i ja em va dir que a la 35 em donava "lalta" perquè si et poses de part no és greu...
JO crec que si tens moltes dinàmiques d'aqesues, i més si les contraccions fan feina i escurcen el coll si que podria ser que s'avances una mica...però ves a saber...tinc conegudes que han estat igual i al final els hi han hagut d'induri a les 42 setmanes!

ja veuràs com tot anirà bé molts ànims
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::