Part Respectuós-Dubte Hospitals

Experiències i pors del moment més desitjat.

SteffiFri
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 11, 2020 12:04 pm

Part Respectuós-Dubte Hospitals

EntradaAutor: SteffiFri » dj. juny 11, 2020 12:27 pm

Bon dia,
Estic de 28 setmanes i estem dubtant sobre l'hospital on tenir al petit.
Tenim clar que volem apostar per un part natural i respectat. Tinc mútua, i si anés per privat em tocaria l'Hospital de Barcelona...però no tenim clar si un Hospital privat serà respectuós amb el tipus de part que volem.
Les altres opcions que valorem són el Taulí de Sabadell o la casa de parts de Martorell...
En teniu experiències?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Part Respectuós-Dubte Hospitals

EntradaAutor: Gustineta » dj. juny 11, 2020 3:12 pm

Hola SteffiFri!

Primer de tot, enhorabona per l'embaràs!

Pel que fa a l'hospital de BCN no sé com van els parts, però si és com la unitat de reproducció assistida, estaràs en bona mans.

Jo sé segur que a St. Joan de Déu i a la Maternitat hi ha un bon programa de part respectat. I, en el cas de la Maternitat, que és on vaig tenir jo el meu fill, va ser així per mi. Jo apostava també per un part natural (no medicalitzat) respectat.
Al final no va poder ser natural i me'l van haver d'induir (bossa trencada amb aigües brutes no perilloses a la s.41 i el part no es va desencadenar). Però en tot moment es van respectar les meves decisions i no em van forçar a res. Em van posar l'epidural només quan jo ho vaig demanar i al final de l'expulsiu me la van treure amb el meu consentiment (la millor decisió que podíem haver pres).

Tingues en ment també que una cosa és el que vulguis i l'altra, la que acabarà passant. Ment oberta i flexible :). L'important, crec jo, no és tant que sigui natural, sinó que sigui respectat i tu i la teva parella (si en tens) estigueu còmodes.

Molta sort! Si tot va bé, el part és una experiència preciosa.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::