Parir a l'Hospital de Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Parir a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Maybe » ds. feb. 25, 2023 8:46 am

Bones! Sempre havia pensat que pariria a un hospital públic pq m'agradaria tenir un part respectat i, si és possible, natural. Miraré la Maternitat i Sant Joan de Déu.

Però soc d'Assistència i he vist el protocol de l'Hospital de Bcn i sembla que s'han posat les piles. Algú hi ha parit recentment? Heu provat la sala de part natural? Va ser una bona experiència?

Moltíssimes gràcies!!!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Parir a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: petipe » dj. abr. 20, 2023 8:24 am

Jo vaig parir a la sala de part natural ja fa més de 5 anys i l'experiència va ser molt bona. No sé com haurà canviat en aquests últims anys... Respecte el primer part (fa més de 10 anys, quan no hi havia sala de part natural i em van posar oxitocina sense avisar-me), la diferència ja va ser avismal. Així que entenc que ara, encara millor.
Vam estar el meu marit i jo sols a la sala de part natural, una sala àmplia, amb la música que vam portar nosaltres, pilota, butaca, banyera, llum regulable, cordes penjades del sostre (que jo no vaig fer servir)... La banyera només per dilatar, no s'hi podia parir, ara no ho sé, però per minimitzar els dolors mentre dilatava, va ser genial.
L'únic tema que hi havia quan vaig parir jo és que només hi havia una sala de part natural i si, quan tu hi vas, ja hi ha una altra noia i està ocupada, doncs pots demanar part natural però clar, ja no tens accés a aquesta sala específica. Jo no vaig tenir cap problema però tampoc sé si ara ja està molt sol·licitada. En aquell moment, era molt nova. Sort!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::