sansevièria trifasciata

Flors, plantes, horts...
ametista
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: sansevièria trifasciata

EntradaAutor: ametista » dg. nov. 12, 2017 5:11 pm

i ostres les altres sansevièries..... no sé què ha passat però les Golden Hahnii se'm van morir :-:) i la Laurentii (la llengua de sogra :content: ) casi casi!!!

no sé què els va passar, els hi van començar a caure les fulles... però no seques sinó com si es podrissin... i prometo que no em vaig passar regant! més aviat el contrari, les regava poc, com sempre... no sé :-:)

curiosament a la Laurentii li va sobreviure una fulla... i així està:

DSC_0753.JPG
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de juliol llegim:
EL NOSTRE LLIBRE Nº50!!!!! que serà:
Leer Lolita en Teherán, d'Azar Nafisi
T'apuntes?
Jomateixa82
:: conillet
Entrades: 370
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. nov. 12, 2017 10:57 pm

Les meves sansevieres també han anat creixent, en vaig comprar una i vaig separar fillets perquè no interferissin en el creixament de la gran, i també vaig plantar una fulla suelta i de moment tot sobreviu i va fent. Això sí, no han fet filletes noves, no sé si se suposa que en fan cada any o no...

De nou he passat bastant d'elles, vaig de bòlit últimament, i crec que tan les rego tirant a massa poc, com massa, depèn de com em pilli l'època a mi... Tot i així aguanten. És ben bé que són plantes tot terreny.
ametista
Entrades: 4884
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dl. maig 28, 2018 12:35 pm

sí, aguanten molt bé els despistes :content: :content:

estic contenta perquè de la laurentil (la llengua de sogra :-D ) que només li quedava una fulla li està creixent una filleta!

WP_20180426_12_59_56_Pro.jpg

es veu?

a veure si tira endavant.... (jo crec que encara que diguin que aguanten poca llum al meu rebedor hi tenia massa poca llum... ara està al menjador amb molta més llum i si ha fet una filla és que deu estar-hi bé, no?

a les golden hahnii encara no sé què els va passar perquè semblaven podrides tot i no regar-les gaire.... de totes maneres estaven en una habitació on hi acostuma a haver humitat i potser amb l'ambiental ja en tenien prou! :content: és que una de les superba la tinc al bany i encara no l'he regat! MAI! i està esplèndida! imagino que amb l'humitat pròpia del bany i el vapor de les dutxes ja en té prou... i veient el que els va passar a les hahnii no m'atreveixo a regar-la, ja està bé com està! :content:

l'altra superba és la que no parava de fer filles, i ara sembla que ha decidit centrar-se en ella mateixa i crèixer una mica:

WP_20180426_13_00_56_Pro.jpg

ah, i l'altre al dia al garden vaig decidir provar amb una altra hahnii (aquest cop no golden, tota verda)

WP_20180525_12_47_22_Pro.jpg

però no la penso regar!! :content: (està la mateixa habitació on estava la que es va morir...)
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de juliol llegim:
EL NOSTRE LLIBRE Nº50!!!!! que serà:
Leer Lolita en Teherán, d'Azar Nafisi
T'apuntes?
Jomateixa82
Entrades: 370
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. juny 01, 2018 11:12 pm

Doncs jo vaig reunir de nou les meves sansevieres al mateix test aprofitant que les trasplantava a un de més gros perquè tenia overbooking de plantes, i les que vaig separar no acabaven de créixer (bé, créixer sí, però sense filles, i quedava el test una mica trist). La meva creix, sí, però no molt ràpid i no ha fet més filletes des que la vaig adquirir... Potser és que no li toca prou llum!!! De fet la tinc a un replà de l'escala perquè vaig pensar que aquesta ho aguantava tot i era la única que podia col·locar allà. Potser tampoc és el lloc adequat per ella en realitat :ufs: .

Que curiós això de no regar la flor MAI!! Jo tinc zones amb molta humitat a la casa, ja que tenim una paret enganxada literalment a la terra d'una muntanya que tenim darrera (així es feien les cases fa 100 anys :ufs: ) i realment sovint tinc molts despistes (molt llargs, de setmanes o mesos...) i m'aguanten! I a vegades està la terra humida i tot. Ja deu ser això, la humitat ambiental, que encara que no me n'adoni n'hi deu haver.

Amb la superba et refereixes a la gloriosa superba que fa flors vermelles? He buscat per internet perquè no la coneixia i és mooolt xula!! Fa temps que no entren flors noves a casa jejeje. Però tinc el problema que hi ha una part de la casa que no hi toca massa llum durant el dia i els llocs bons per plantes estan ja ocupats.
Vannion
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » ds. juny 02, 2018 3:10 am

ametista ha escrit:sí, aguanten molt bé els despistes :content: :content:

WP_20180525_12_47_22_Pro.jpg

Aiiiii! Estava cotillejant el post, ja que tinc modicament 0 plantes a casa, tot i que m'encanten! I quan he vist les primeres m'han recordat a una, que em van regalar amb 9-10 anys (ara en tinc 30), i que actualment tota la familia en te filles ( a saber on para l'original) i son indestructibles (jo en tenia una de les filles, pero els gats si van ser capaços de destruirles) I era exactament aquesta! M'ha fet mola iluuuu!

Torna a “Plantes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: