I els BONSAIS què?

Flors, plantes, horts...
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8489
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

I els BONSAIS què?

dc. maig 09, 2012 10:30 am

En teniu?
Us agraden?
A mi em fascinen i n'he tingut uns quants però no m'acaben durant massa... :ufs:
Ara pel meu aniversari me'n van regalar un de preciós, és un om i espero que aquest cop em sobrevisqui, pobret. Ja fa un mes i mig que el tinc :love:
A veure si per aquí hi ha algú més que li agradin, que n'entengui i juntes podem anar aprenent més sobre com cuidar-los.
ImatgeImatge Imatge

Imatge
lluneta23
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 10:14 am

Re: I els BONSAIS què?

ds. maig 12, 2012 10:24 pm

Hola Raqueleta!!

Nosaltres també tenim un om des de Reis! Ha passat moments crítics, com una caiguda gairebé total de fulles, i fa poquet, es va assecar molt...ara està creixent i pendent de podar! Jo no hi entenc massa, és la meva parella qui ho porta...i és el primer...ja veurem quan dura!

Com el regues tu?
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8489
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: I els BONSAIS què?

dg. maig 13, 2012 10:44 am

Jo el poso sota l'aixeta i li tiro un bon raig d'aigua i després el deixo a la pica per a que vagi gotejant... I el rego cada cop que la terra està seca. Els primers dies encara no li tenia el punt amb el reg i se li van començar a caure molt les fulles, ara està preciós.
Hi han alguns bonsais que es reguen per immersió, ficant-los en un cubell amb aigua i deixant-los una estoneta dins, crec que l'om no és d'aquests...
ImatgeImatge Imatge

Imatge

Torna a “Plantes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::