Orientació oest

Flors, plantes, horts...
lilalila
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

Orientació oest

dg. abr. 07, 2013 5:29 pm

Bones!
volia consell..som bastant dolents amb les plantes...
tenim una terrasseta orientació oest (tota la tarda sol) i no sabem quines plantes posar-hi. Han de ser plantes que aguantin força i que no necessitin moltes atencions..a veure si així ens hi aficionem una mica ja que ens agraden molt i trobo que donen molta vida.
moltes gràcieees
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Ubicació: Pirineu
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm

Re: Orientació oest

dg. abr. 07, 2013 6:28 pm

El meu balcó està en idèntica situació, amb molt sol durant tota la tarda, i sempre l'he tingut ple de geranis, tant dels que pengen com dels que es fan força alts en un test. Per mi són les plantes més sofertes. Ja les he tret ara, tot i que aquests dies fa fred, i les torno a entrar a casa, aprofitant el celobert que tenim, cap al novembre. Durant l'època de calor les rego cada dia al vespre i tinc el balcó preciós i florit fins ben entrada la tardor. I no els cuido excessivament, la veritat!
lilalila
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

dg. abr. 07, 2013 6:54 pm

Doncs ho provarem, gràcies!!
karruxina
:: papallona
:: papallona
Ubicació: Vic
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am

dg. abr. 07, 2013 8:27 pm

Hola, a part de l'orientació el q has de tenir en compte es el clima, jo soc d'osona, clima fred i ara a la terrassa i tinc hortensies fant molta flor, tulipans, lliris, una pasiflora, un rodorendo, un roser, gerberes. M'agraden molt perque totes fan floretes.
KaRRuXiNa

Torna a “Plantes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: