espatifil·li

Flors, plantes, horts...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: espatifil·li

EntradaAutor: ametista » dv. oct. 14, 2016 1:20 pm

doncs després de no fer cap floreta durant l'estiu ara n'està fent... però directament de color verd! ?-)

no sé si s'aprecien a la foto:
e1.jpg


aquí potser es veuen millor
e2.jpg


el que també està fent és treure molta fulla nova per sota...

seguirem veient què fa :content:

els vostres com estan?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: espatifil·li

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. oct. 23, 2016 10:46 pm

El meu també ha fet alguna flor, però també directament verda.

I sobre el fullatge, no sé si és que en té més, jo més aviat crec que es que les fulles que tenia han crescut molt de tamany perquè el veig cada vegada més gran!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: espatifil·li

EntradaAutor: ametista » dl. oct. 24, 2016 12:01 pm

ja pot ser que hagin crescut molt les fulles, de fet em penso que és una planta que es pot fer força gran!

així la teva també treu directament flors verdes? ...he llegit en algun lloc que pot ser que siguin les últimes que fan abans del repòs de l'hivern.... doncs au, ens avisa, no? (se suposa que quan fan repòs a l'hivern se les ha de regar molt poc)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: espatifil·li

EntradaAutor: ametista » dg. nov. 12, 2017 5:18 pm

us poso foto de com han crescut els meus espatifil·lis:

DSC_0750.JPG


la gran, després de molt de temps, ha fet una floreta blanca!!!

però està molt atapeïda, crec que hauré de dividir-la altre cop...

com estan els vostres?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: espatifil·li

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. nov. 12, 2017 10:48 pm

Hola Ametista!!

Carai, teniem el tema flors ben oblidat!! Tot i així i he anat pensant perquè recordo que us vaig dir que penjaria la foto d'una marquesina; que curiosament fa unes setmanes em va fer una flor (i diuen que és super raro que en facin!). No ho he fet, i he estat bastant "passota" amb el tema flors. Tot i així no se m'ha mort cap eh!!

Concretament l'espatifil·li, que és el que tracta aquest post aquest any no m'ha fet ni una trista flor... Reconec que no li ha tocat gaire el sol i no he estat massa constant al regar-lo. Té alguna punta seca, i crec que a més, la gata l'ha estat rossegant una mica. Tan que em va semblar que creixia l'any passat aquest any diria que no ha crescut gens... Però contenta puc estar que no s'hagi mort, perquè com dic he passat bastant d'ell.

A veure si un dia m'entretinc a fer fotos, potser si que ha canviat i no en sóc conscient!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: espatifil·li

EntradaAutor: ametista » dl. maig 28, 2018 12:50 pm

sí que tenim el tema flors oblidat! a veure si ara amb el bon temps i les floretes ens animem una mica no? >.-<:

i el tema fotos va molt bé per adonar-t'en de com creixen eh? perquè clar, les vas veient cada dia i no en som conscients :ok:

jo finalment he dividit altre cop la gran perquè estava molt apretada i també perquè se li estaven posant les fulles grogues...... i resulta que era perquè estaven les arrels completament xopes!!!! i mira que no la regava massa, potser un cop a la setmana o cada dos...... total, que ara d'una planta n'he fet dues i encara no les he regat, m'esperaré a que les fulles els quedin una mica caigudes que vol dir que necessiten aigua... i a partir d'ara les regaré sempre així, només quan elles "m'ho demanin"! (amb l'altra, la del test vermell, ja ho faig així perquè està al bany i amb l'humitat que hi ha allí ja va fent, només la rego quan "m'ho demana" per por a passar-me d'humitat)

WP_20180525_12_09_04_Pro.jpg
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: espatifil·li

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. juny 01, 2018 10:59 pm

Som-hi, a valorar el meu espatifil·li!! jejeje.

L'any passat 0 flors, a veure aquest any què tal anirà, estic optimista. Fa unes setmanes estava com "decaigut", estava a punt de tirar la tovallola (com amb el croton que finalment ha mort) i la meva mare em va aconsellar que ara que venia bon temps el traiés a fora a un lloc arraserat però que li toques el sol. Doncs l'he tret a la finestra de la cuina i té les fulles ben dretes!!

Com ja he dit en altres posts tinc pendent (De fa molt de fet) de fer fotos i intentar penjar-les. Viam si la setmana vinent és més relaxada que aquesta per mi hi penso en algun moment.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: espatifil·li

EntradaAutor: ametista » dt. maig 21, 2019 11:27 am

el meu espatifil·li (el gran) té una floreta a punt! blanca! >.-<:
és veu que toca una cada dos anys :content:

WP_20190521_10_49_01_Pro (3).jpg
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Plantes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::