maduixeres

Flors, plantes, horts...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

maduixeres

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 26, 2016 12:45 pm

el meu sogre té unes quantes maduixeres i l'any passat li vaig demanar que em guardés alguns estolons per plantar-ne aquest any i ahir me'ls va portar! >.-<: estaven en potets de iogurt així que els vaig trasplantar i ara a veure si tiren! (encara no sé si les acabaré posant en torretes grans o en una jardinera que ara no faig servir...)

DSC_0035.JPG


la planteta de dalt a la dreta està mig seca ?-) aquesta no crec que avanci... però la de sota a la dreta és un estoló de l'estoló o-o:) (es veu la branqueta que les connecta no? ) així que una compensa l'altra :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: maduixeres

EntradaAutor: MarionCole » dt. jul. 26, 2016 5:48 pm

Ostres, tinc una veïna que em va dir que em passaria estolons de maduixeres, i que havia de començar-me a moure al gener... i ara m'he estressat! Haig de plantar els estolons ja??
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: maduixeres

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 26, 2016 6:22 pm

ostres al gener? ni idea, em penso que els estolons els treuen ara a l'estiu les plantes, i des de que s'enganxen a la terra fins que arrelen pot passar un mes o així... no crec que t'hagis d'estressar, encara hi deus ser a temps no?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: maduixeres

EntradaAutor: ametista » dg. ago. 28, 2016 6:19 pm

doncs ja no tinc maduixeres :-:) :-:)

d'un dia per l'altre es van posar totes com la de dalt a la dreta... pensava que ja havia fet de les meves (regar-les massa o massa poc per exemple) però el meu sogre (que té les plantes mare) ahir les tenia totes igual! i ell també em deia que no sabia què els havia passat... potser alguna malaltia? ....en fi, l'any que ve ja ho tornarem a intentar :-o00m
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Plantes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::