Alocasia

Flors, plantes, horts...
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Alocasia

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. set. 19, 2016 11:08 pm

Hola de nou!

Us deixo la foto d'una planta de la que us vaig parlar en un altre post, Ametista si no recordo malament vas dir que no sabies a quina em referia. Es diu Alocasia, però també se la coneix com a Orella d'elefant, Marquesa, entre d'altres.

Aquesta me la va donar la meva mare perquè en té una de gran que li ha fet filles, ara mateix ella en té tes o quatre més grans que la meva però les seves fulles no tenen tan bon aspecte.

La veritat és que no acabo d'entendre aquesta pobre planta! Quan me la va donar la meva mare l'hivern passat tenia dues fulles i semblava que li agradava el lloc on la tenia però no acabava de créixer. La meva mare em va dir que la traiés fòra quan fes bon temps i així ho vaig fer i ha estat tot l'estiu amb una sola fulla i cada vegada que li sortia una altre la primera es moria :ufs:

Total la donava per perduda i de cop i volta ha fet dues super fulles, ben gran i maques, d'un verd súper intens. A veure si per fi li he trobat el lloc (una terrassa humida i amagada, no sé quan arribi l'hivern què n'hauré de fer) que li agrada!

A veure què us sembla l'Alocasia! No us sé recomanar cada quan s'ha de regar etc perquè ho faig quan hi penso, sóc negada per aquestes coses :-o00m

Aix, no em deixa penjar la foto, per més que la retallo té massa megues, a veure si li faig una altre foto aviat i us la puc ensenyar.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Alocasia

EntradaAutor: ametista » dt. set. 20, 2016 2:30 pm

a veure quan pots posar la foto, ja tinc curiositat! :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Alocasia

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. abr. 27, 2019 10:27 pm

Ufff dec aquesta foto encara!!! Que malament per part meva!!!!

D'aquesta no n'he fet foto, i segueix visquent!! Un any va florir i tot, cosa que diuen que passa molt de tan en tan... La foto florida no sé si la podré penjar, però a veure si aconsegueixo adjuntar-ne alguna de les fetes amb el mòbil (intentaré fer-ne una d'aquesta demà!)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Alocasia

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 28, 2019 6:15 pm

vinga va! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Plantes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::