Mini invernader

Flors, plantes, horts...
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Mini invernader

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. març 06, 2020 11:17 pm

Doncs com deia en un altre post avui he anat al lidl i m'he flipat comprant coses de jardinera, i he comprat un mini invernader pensant que potser era d'ajuda per acabar de fomentar el gust per les flors a les nenes.

I ara penso, a part de la grana que ve en el kit, què es pot fer més amb un mini invernader? Plantar esqueixos? Normalment és per fer planter de coses de l'hort?

Abans no l'enceti i no el pugui tornar a veure si li veig utilitat real o he de tornar-lo jejeje

Teniu mini invernader? Si és que sí què hi feu i quan (tot l'any?)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: ametista » dg. març 08, 2020 8:20 pm

jo diria que el que has dit (esqueixos i planter d'hort) i també planter de flors, o sigui, plantes que vulguis fer créixer a partir de llavors i que al mini invernader estaran més protegides fins que ja facin algun centímetre

si te'l quedes ens l'ensenyaràs? :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. març 09, 2020 11:16 pm

Hola Ametista,

De debò em demanes si posaré una foto? Crec que fa anys te'n dec una d'una alocacia... :ufs: :ufs: O les fotos tenen massa pes i no les puc posar, o no trobo el temps de fer-ne de noves... Pel mini invernader em sortirà més a compte, de moment posar-te l'enllaç a lidl... jejeje si finalment l'utilitzo i creix alguna cosa ja en faria de fotos, però de moment segueix sense encetar.

No sé, al ser així mini em va fer molta gràcia perquè a les meves filles també els hi agrada el tema floretes i vaig pensar que potser seria maco que veiéssin com creien les flors des de llavors (tot i que crec que a escola ho fan també), però també penso que en realitat a elles els hi fa gràcia el primer dia, i llavors ja ni se'n recorden de les flors, ni l'invernader ni res...

Sigui com sigui em resisteixo a tornar-lo jajaja no sé penso que serà un trasto més per casa, però alhora no em decideixo a desfer-me'n...

Bé, de moment deixo l'enllaç com he dit:

https://www.lidlonline.es/es/mini-inver ... ZTEALw_wcB
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: ametista » dj. març 12, 2020 9:33 am

Jomateixa82 ha escrit:De debò em demanes si posaré una foto? Crec que fa anys te'n dec una d'una alocacia... :ufs: :ufs:

:-D :-D :-D

sí que fa gràcia així mini i penso que amb les nenes hi pots fer cosetes i tant! >.-<:

sobre que després se n'oblidin... ja pot ser :r) però bé, també depèn de l'edat que tinguin... pots posar-los alguna responsabilitat en plan tal dia rega una, tal dia l'altra... i que ho vagin agafant com una rutina, no? i amb el temps potser hi aniran pensant! (i ho dic jo que justament, que m'oblido de regar sempre :content: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. març 17, 2020 11:48 pm

Hola Ametista,

Doncs de moment, la gran (4,5 anys) va cada dia a mirar si ja ha crescut alguna cosa jajajaja a veure si té paciència suficient per anar a mirar-ho fins que creixi de debó.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: ametista » dc. març 18, 2020 7:25 pm

que bé, a veure si continua igual! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. març 27, 2020 11:34 pm

Doncs ja han crescut molt!!! Excepte els pebrots, que crec que no arribaran a sortir la resta ha brotat tot, i no poc! D'un dia per l'altre fan una bona crescuda! A veure si puc fer i penjar-vos la foto!!

Ara bé el dilema. Suposo que ho he de trasplantar ja ben aviat a un test... A veure d'on trec tants testos en el confinament!! Crec que en tinc d'arraconats en algun lloc, creuaré els dits perquè no siguin ni massa grans ni massa petits.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 07, 2020 3:15 pm

>.-<: >.-<: les has trasplantat?

jo ara em trobo una mica igual, el petit va voler plantar llenties (allò del cotó al pot de iogurt..) i estan creixent a tope, aviat tocarà trasplantar-les i el meu problema és que no tinc terra! :r) (tinc sempre un sac al terrat però just es va acabar abans del confinament i ja no vaig estar a temps d'anar a comprar-ne un altre) així que res... reciclarem algo de terra que quedi en algun test vell... i que passi el que hagi de passar :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. juny 16, 2020 11:47 pm

Mini invernader3.jpg
Hola!!

Avui de casualitat he passat pel fòrum de plantes i he vist aquest fil que vaig obrir jo i he vist que ha tingut gairebé 17000 visualitzacions!!!!!

Em sento "obligada" a compartir una foto real del mini invernader i la plantació que vaig fer!! Adjunto algunes fotos. De l'invernader quan el planter començava a sortir i de quan ja estava el planter trasplantat a testos. He de dir que a part del mini invernader es veuen com unes bossetes de plàstic que venien preparades directament així.

Entre una cosa i altre em van sortir més de 75 tomateres!!! Algunes no van acabar sobrevisquen després de trasplantar al test (algunes ho vaig haver de fer en jardineres perquè no sabia on posar-ho tot ja!!). Quan ja portaven dies als testos els vaig donar al meu pare perquè quan fos l'hora els trasplantés al seu hort perquè vaig pensar que algunes carbassoneres, tomateres, etc realment semblava que podien ser viables i jo no tenia literalment espai per trasplantar-les a terra.

Si us sóc sincera no sé com estan actualment!!! No li he preguntat mai més al meu pare sobre aquest tema!! Quin desastre jajajaja. Vaig quedar tan abrumada amb la gran quantitat de tomateres que van sortir que no sé si repetiré l'experiència o guardaré el mini invernader per petits esqueixos de flors!

Les nenes em van ajudar a fer el trasplantament i després de l'èxit em vaig animar a comparar eines de jardi/hort tamany infantil però resistents, guants de jardineria i una carretilla petita per cada una i estan encantades quan anem a remenar pel jardí.
Fitxers adjunts
Planter a testos3.jpg
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mini invernader

EntradaAutor: ametista » dj. juny 25, 2020 12:40 pm

quina productivitat! :r) :r) :r)

doncs sí, esqueixos o plantetes que vulguis fer créixer des de llavor ;-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Plantes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::