Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: aiguablava » ds. juny 11, 2016 8:20 am

Fa temps vaig fer una sessió amb uns fotògrafs que es diuen Lluna de paper i ho vaig trobar una passada de car i a més no em van voler donar en un USB les fotos del meu fill. Mai més, naturalment. Era el 2013 això, ara no sé què fan, però naturalment no hi hem tornat.

Ens van regalar una sessió amb Airada i molt bé, una fotògrafa molt trempada, professional i amb una casa (prop de Camallera) que té un estudi i un entorn per fer exteriors molt maco. A la web surten els preus, ens va agradar però jo no sé el preu de la sessió que vam fer perquè era un regal.

També he sentit a parlar de la Fotocoach o Gemma Isal, conec gent que hi ha fet fotos, són maques, però poc variades, es veu que quasi mai trepitja un estudi.Una amiga meva una sessió d'una hora i mitja li va costar 250 euros, es veu que paguen un plus si hi ha algun element d'atrezzo. A una altra, li van cobrar 150 per 1 sessió i n'està molt contenta.

I en Rafael Moyano de Figueres? Al principi m'encanten les seves fotos però després veig que molt d'atrezzo. Potser és el que més m'agrada però les veig massa d'atrezzo, massa "guarnides". Els preus m'han dit que molt i molt cars.

En coneixeu d'altres? Em podríeu explicar experiències? Parlo de fotografia no només de nens, també familiars o d'adults. Reportatges bonics a Girona o a rodalies.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: capseta » ds. juny 11, 2016 9:08 am

T'envio un privat.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: ner » ds. juny 11, 2016 7:28 pm

Hola,

Nosaltres vàrem fer un reportatge amb Serenó fotograf que té l'estudi a Torroella de Montgrí. La web és:
http://www.serenofotograf.com/
La fotògrafa és la Montse, fa moltes sessions per nens i té atrezzo. A nosaltres si que ens va donar les fotos amb un CD, però crec que ens va fer pagar algo addicional. I el preu depèn del que vulguis: si vols fer sessió a exteriors o a estudi, si vols còpies en paper, àlbum etc. Nosaltres n'hem fet varies. Una va ser a finals d'any varem aprofitar les fotos per fer la felicitació de Nadal i com a regal de Nadal pels avis i una altra va ser més a l'estiu i vàrem fer-la a l'exterior amb bales de palla.
Imatge
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Re: Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: banyolina » dt. juny 14, 2016 8:27 am

Recomano la Norma Grau.http://photolovegraphy.com/ ó Nathan Sans. Son de Barcelona ...
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: kabbisa » dt. juny 14, 2016 9:40 am

Nosaltres vam fer la sessió amb la Gemma Sivill. http://gemmasivillfotografia.com/

vam quedar molt contents. Va venir ella a casa, va fer servir coses nostres i les fotos van sortir molt xules! Fins i tot les de família vam quedar tots be. Això va ser al 2012, i el nen ja tenia uns mesos (em sembla que 6). No recordo que tingués estudi llavors. Ara em sembla que sí que en té.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Socatchick
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

Re: Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: Socatchick » dc. juny 15, 2016 8:33 pm

Hola!! Nosaltres la setmana passada vam fer la segona sessió amb la CRIS BABY (la trobareu així a fb) i genial!! Una noia molt agradable i les dues vegades ens ha fet sentir molt còmodes i ens ho hem passat molt bé. Tenim clar que repetirem de nou :love:
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: aiguablava » dj. juny 16, 2016 5:53 am

Gràcies, molt interessants les aportacions.

La Gemma Sivill, la Cris BABY, Serenor fotògrafs... quins preus tenen? Sé que deuen ser variats segons si es fan a l'estudi, a fora, si hi ha desplaçaments, si dura 30 min, 1 hora, o més... però podeu donar algun exemple?
felicitat7
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 06, 2016 7:07 pm

Re: Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: felicitat7 » dt. juny 28, 2016 6:34 pm

Nosaltres vam regalar un paquet que era embaràs+sessió del bebé, amb una fotògrafa que ens havien recomenat, i la veritat es que nomes puc dir coses bones.
Ella fa les sessions a l'aire lliure, va on la criden, viatja moltíssim, viu a l'Ametlla del Vallès, pero va allà on la cridin.
Les sessions de bebés les fa a casa del client, súper còmode! Això em va encantar, així la meva amiga, no es van haver de desplaçar. Em van dir, que ella no mira la hora, es a dir, que no te pressa, i fa les fotos de manera espontanies.
Jo, ho tinc clar quan em quedi, me les farà ella! Es diu Brenda Abril Photography, la seva web, si no m'equivoco es brendaabril.com Si vols envia' m un privat i comentem.
gemmaisal
Entrades: 1
Membre des de: dl. ago. 12, 2019 12:30 pm

Re: Airada, Gemma Isal, Moyano... quins fotògrafs em recomaneu?

EntradaAutor: gemmaisal » dl. ago. 12, 2019 12:39 pm

Molt bones,el preu dels reportatges varien segons l´atrezzo,de si és un reportatge familar,o només de criatures,i del tipus de sessió contractada.Sempre practico les sessions en plena natura,en localitzacions escollides,segons època de l any i horaris,sempre prioritzant el benestar de les persones.
Només faig estudi per Nadal,quan tenim previsions metereològiques adverses i evidentment per als nounats,on practico un tipus de fotografia molt natural i pell a pell.amb una mínima manipulació del infant.

Torna a “Fotografia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::