s'acosta el carnestoltes!

nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

s'acosta el carnestoltes!

EntradaAutor: nuscka » dc. gen. 13, 2010 10:12 am

ahir el meu fill es va llevar, i em va dir: "mama, per caltesoltes em vull disfishar de sant joldi!"

o sigui que ja em teniu aqui, cosint una capa vermella que faci força goig, perque sant jordi no era un qualsevol! és el patró de catalunya! i estic intentant fer alguna cosa que quedi a l'alçada.
La idea és, amb una samarreta de màniga llarga ben grossa, de color blau elèctric, posar-li una creu de sant jordi amb feltre, la capa i un casc de de foam (em sembla que es diu així...)
alguna idea de com fer la llança o l'espasa?
recordeu que té tres anys, i millor que no punxi gaire, que el nano és un pelet de res cafre...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: s'acosta el carnestoltes!

EntradaAutor: Jalina » dc. gen. 13, 2010 10:26 am

Hola !!

A l'escola, un any que vam fer la representació de la llegenda de Sant JOrdi, vam fer gairebé tots els "extres" dels personatges amb paper maché. Queda molt maco i a més no és gens perillós pels nens, a part que és molt manejable. Et deixo un enllaç perquè vegis com es fa, però ja veuràs que a part de marranot, no és gens difícil: http://www.jouscout.com/taller9.htm. A més, fins i tot ell t'hi pot ajudar. El que sí que hauries de fer, potser, és pernsar en una base (potser un tall de cartró i prou) que et permeti enganxar el paper tranquil·lament i donar-li la forma i la mida que vulguis.

Després ho pintes amb temperes i et pot quedar una espasa preciosa !!!

Torna a “Disfresses i Complements”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::