Disfressa mar

Avatar de l’usuari
Africa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Disfressa mar

EntradaAutor: Africa » dc. gen. 18, 2012 8:52 pm

Hola!

La meva petita té 8 mesos i aquest any a l'escola bressol toca disfressa del mar...La veritat és que no sóc molt manetes i vaig una mica perduda...De què la puc disfressar?: estrella, pop, gamba??? Encara no camina però és un belluguet i va molt per terra, per tant hauria de ser alguna cosa que no li tallés massa la movilitat

A veure si em doneu alguna bona idea i fàcil de fer...

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

Re: Disfressa mar

EntradaAutor: susaneta » dj. gen. 19, 2012 8:44 am

ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Disfressa mar

EntradaAutor: Sibil·la » dc. gen. 25, 2012 2:26 pm

Quan tenia 12 o 13 anys la meu mare em va fer una disfressa de sirena.
Potser no cal currar-se-la tant però per anar de "mar" podries fer el següent.

Buscar una tela de color blau (brillant, la que més t'agradi) i li fas a la nena una mena de túnica.
No cal que tingui mànigues així serà més fácil per ella. Li vas sense mànigues i li poses una samarreta blava o blanca a sota, o verda o lila. Que se la pugui posar pel cap i que li vagi un xic llargueta.
Llavors, sobre la tela blava hi pots cosir, dibuixar, fer la forma amb lluentons, qualsevol cosa de temàtica marina: peixos, curculles, coralls, etc... També podries fer això amb cartolina i enganxar-ho o cosir-ho al a túnica.

Quan vaig anar de sirena, la meu mare em va sobre cosir a la túnica un cos de sirena (la silueta). Em va fer una perruca de llanes de tons blaus i verds, de cabell ben llarg, i ja va estar.
Un altre any, ja tenia 17 any, amb les companyes de classe ens vam inventar d'anar de "Reines de les profunditats" i bàsicament també era una túnica amb mànigues, fins a terra, de color blau i platejat. LLavors ens vam fer un coll que ens posàvem per sobre i li vam enganxar tot de tires super llargues de diferents tons de blau i verd. Era tul i gasa. La idea era que fossin algues. Va quedar "resulton" :--=-)
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Disfressa mar

EntradaAutor: nurdeu » dc. gen. 25, 2012 2:58 pm

Al cole del meu fill aquest any el tema del carnestoltes també és el mar, i ell anirà disfressat de musclo. Si t'interessa t'explico com ho farem.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Disfressa mar

EntradaAutor: edae » dc. gen. 25, 2012 3:43 pm

Jo la vestiria de color blau, i hi cosiria peixos, estrelles i caballets de mar fets en feltre. Fàcil i econòmic! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Disfressa mar

EntradaAutor: Nime » dj. gen. 26, 2012 2:17 pm

Al final ja saps què faràs? ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Africa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Re: Disfressa mar

EntradaAutor: Africa » dl. feb. 06, 2012 9:34 pm

Hola noies!!

Al final vaig trobar aquesta disfressa de pop per internet i l'estic adaptant...no em digueu que no és una xulada!!

http://www.pequeocio.com/disfraz-casero/
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Disfressa mar

EntradaAutor: nessy » dt. feb. 07, 2012 1:49 pm

edae ha escrit:Jo la vestiria de color blau, i hi cosiria peixos, estrelles i caballets de mar fets en feltre. Fàcil i econòmic! :ok:

Tot i que la disfressa de pop és molt xula, èssent tant menuda la teva nena, jo et recomanaria el mateix que la Edae, serà com qualsevol altre dia pel que fa a la comoditat i fins hi tot pots fer 2 jocs (2 samarretes i 2 pantalons) per si hi ha un "inident" que requereixi canviar-la (a mi amb el peque em pasa sovint ultimament).

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Disfressa mar

EntradaAutor: Raqueleta » dt. feb. 07, 2012 3:25 pm

Africa ha escrit:Hola noies!!

Al final vaig trobar aquesta disfressa de pop per internet i l'estic adaptant...no em digueu que no és una xulada!!

http://www.pequeocio.com/disfraz-casero/

Jo l'any passat la vaig disfressar de pop adaptant aquesta mateixa disfressa que has posat tu aquí però com t'ha dit la Nessy potser no li resulta el més còmode, la meva nena ja caminava llavors, la teva només deu gatejar i per a gatejar no li resultarà gens còmode i quieta no s'estarà tota l'estona, això ja ho saps! neu:-D

Torna a “Disfresses i Complements”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::