Vestit de castanyera

Avatar de l’usuari
Velvet
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 4:39 am

Vestit de castanyera

EntradaAutor: Velvet » ds. oct. 20, 2012 8:21 am

Hola noies,
Necessito la vostre ajuda, ahir la nena em va portar un paper del cole que el dia 31/10 tenen que anar vestides de castanyeras (faldilla i mocador). On puc trobar-ho? en una botiga de disfresses???
Demà marxem de viatge i només tinc aquesta tarda per poder trobar-ho.

Gràcies
Avatar de l’usuari
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: Vestit de castanyera

EntradaAutor: karruxina » ds. oct. 20, 2012 1:35 pm

Holaa!! Pots possar-li una faldilla marro, una camisa blanca i un mocador al cap. I ja ho tens!! :))
KaRRuXiNa
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Vestit de castanyera

EntradaAutor: mireiafor » ds. oct. 20, 2012 2:17 pm

O bé aprofites el que tens per casa o ho pots comprar tan a botigues de disfresses, com merceries, i també en algunes botigues de joguines com ja ho saben per aquestes dates venen vestits de castanyer i castanyera.

Per les nenes: faldilla llarga marró o a quadres, davantal negre si pot ser i un mocador al cap.

Per als nens hi ha diferents versions ;-) pantalons marrons, jo li poso com faixa negra però hi ha gent que li posa davantal, a sobre una camisa a quadres, jo li poso armilla però hi ha gent que no, i també li poso una boina negra, i al cole li pinten barba i bigoti >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Re: Vestit de castanyera

EntradaAutor: Akanne79 » ds. oct. 20, 2012 2:24 pm

No se d'on ets però jo sé d'una botiga al barri de Sant Martí de Bcn (Gran Via) que en tenen mocador i davantal, però dissabte tarda crec que tancan.Si vols enviam un privat i et passo el telefon
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Vestit de castanyera

EntradaAutor: neuetes » ds. oct. 20, 2012 3:09 pm

O si no pots agafar un llençol vell i gastat i retallar-lo. Fas un devantal i un mocador pel cap. Li posses una camisa o jersey blanc a sota i una faldilla marró o de quadres.
Avatar de l’usuari
Velvet
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 4:39 am

Re: Vestit de castanyera

EntradaAutor: Velvet » dg. oct. 21, 2012 6:55 am

Finalment, ja l'he trobat. A la botiga de joguines del poble, encara no els hi havia arribat, pero ho he deixat encarregat per quan torni just abans de la castanyada.
La veritat es que teniu molt bones idees, pero no tenia res, cap faldilla ni mocador...
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Vestit de castanyera

EntradaAutor: Sibil·la » ds. set. 14, 2013 11:53 am

Hola! Com que he començat tímidament a cosir alguna coseta fa molt poc, m'agradaria preparar amb temps les disfresses per la castanyada.

La meva filla fa dos anys que tira amb un vestit marró amb com puntets blancs. De fet és un vestidet finet d'estiu sense mànigues per noia gran però li poso a sobre d'una samarreta fosca i mitges fosques i que li faig aguantar a la cintura amb un davantal.
Fins ara anava amb un davantal negre i una mantilla del meu vestit de catalana de quan era petita però ara ja no li anirà bé.
Així que el meu projecte serà fer-li un davantal i un mocador per les espatlles. Compraré tela de farcell marró o negre. I m'agradaria fer-li aplicacions al davantal, d'unes castanyes i fulles de tardor.
I pel cap, li faré un mocador negre o gris.

El nen normalment va amb pantalons de pana i una camisa de quadres.
Espero que l'armilla negra del Nadal passat encara li vagi mig bé, sinó li'n faré alguna. I sinó potser un davantal, també.

Per fer un davantal de només la part de baix (sense pit) no cal pas tutorial, no?
I per l'armilla?
Teniu alguna web per recomanar? O idees que hagueu fet vosaltres? Jo també buscaré

Quelcom com això:
Fitxers adjunts
davantal1.jpg
davantal1.jpg (13.99 KiB) Visualitzat 15331 cops
davantal2.jpg
davantal3.JPG
davantal3.JPG (15.82 KiB) Visualitzat 15331 cops
idea.jpg

Torna a “Disfresses i Complements”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::