Aprendre a fer punt

Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Danu » dg. nov. 27, 2011 4:38 pm

Hola, us voldria demanar si alguna de vosaltres coneix un lloc on facin cursets de punt de mitja per principiants absoluts... (a Barcelona, per les tardas-nit o caps de setmana).
La meva àvia era professora de costura, i va tractar d'ensenyar-me, però la pobra era molt gran (95 anys!!), i després de la primera lliçó, al poc s'oblidava de tot el que m'havia dit i volia començar des del principi... era com el Dia de la Marmota, sempre aprenent a fer el primer punt! Ara ja no hi és... així que aprendre seria com rendre-li un homenatge...
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Fuzztoon » dg. nov. 27, 2011 6:29 pm

Jo vaig anar a apendre a All you Knit is Love. Fan dos cursos, un per a principiants i el nivell II. Ho fan els dissabtes al mati, el curset consta de 3 dissabtes, dues hores cada classe i val 40 €. Jo n'estic molt contenta a part que en Miquel i la Jennifer (els amos) són molt macos. Jo ho vaig trobar per internet i hi vaig anar al maig i ara els hi faig una visita al mes segur.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Danu » dg. nov. 27, 2011 7:24 pm

Què interessant, moltes gràcies!! Ho miraré a veure :ok: :b-)))
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Ítaca » dl. nov. 28, 2011 9:38 am

Fuzztoon ha escrit:Jo vaig anar a apendre a All you Knit is Love. Fan dos cursos, un per a principiants i el nivell II. Ho fan els dissabtes al mati, el curset consta de 3 dissabtes, dues hores cada classe i val 40 €. Jo n'estic molt contenta a part que en Miquel i la Jennifer (els amos) són molt macos. Jo ho vaig trobar per internet i hi vaig anar al maig i ara els hi faig una visita al mes segur.


Ostres, pensava q seria més car! :ok:
Potser m'ho penso! pq jo a part de fer alguna bufanda, poca cosa més...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. nov. 28, 2011 10:17 am

Aneu-hi que us agradarà. No es que em paguin per fer publicitat però de debò que son una gent molt maca i tenen unes llanes precioses. A part que si compres la llana, t'ajuden amb els projecte i dimecres a la tarda hi ha tricoteca, o sigui que pots anar allà a fer punt i fer petar la xerrada.
Us adjunto la pàgina web: http://allyouknitislove.com/blog/
Aqui podreu veure en el calendari els cursos que fan, les dates i els preus.
Si hi aneu ja em direu que tal. Per mi va ser tota una descoberta i ara no paro de tricotar com una possessa!!!! :content: :content: :content: :content:
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Xana » dl. nov. 28, 2011 10:30 am

oooohhhh és un dels meus projectes per quan torni a tenir temps!!! :-:)

Jo vaig anar a apendre a All you Knit is Love. Fan dos cursos, un per a principiants i el nivell II. Ho fan els dissabtes al mati, el curset consta de 3 dissabtes, dues hores cada classe i val 40 €. Jo n'estic molt contenta a part que en Miquel i la Jennifer (els amos) són molt macos. Jo ho vaig trobar per internet i hi vaig anar al maig i ara els hi faig una visita al mes segur.


M'encanta el nom... em sembla boníssim :b-))) (ara, a canturrejar tot el matí :-:) ).
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Danu » dl. nov. 28, 2011 10:31 am

He estat mirant i crec que el darrer curset de punt per a principiants el van fer a l'agost, he enviat un mail per si tenen pensat obrir una nova convocatòria, a veure què em contesten! :p-)
Danu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 28, 2011 10:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Danu » dl. nov. 28, 2011 10:33 am

Ai què tonta, he mirat millor, a calendari, i veig que fan gairebé cada mes, però que el proper disponible serà al febrer... els altres estan tancats. bueno, doncs hauré d'esperar... però crec que segurament m'apuntaré.
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Helia » dl. nov. 28, 2011 11:50 am

Danu, jo en vaig aprendre mirant vídeos a internet! :r)
Mira't aquesta pàgina, està molt i molt bé!! http://www.guiaparatejerbien.com/
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: esquimal » dl. nov. 28, 2011 2:23 pm

Ostres a mi m'encantaria apendre'n. Em rumiaré això de les classe, de moment quan tingui temps miraré la pagina de l'helia.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Ítaca » dl. nov. 28, 2011 2:31 pm

De fet, les 4 coses bàsiques q sé, les he après com l'Hèlia! Mirant aquesta web o vídeos pel youtube!
Jo he estat sempre una mal aprenenta... la meva iaia, en sabia.. pfffffffff! Feia maravelles, i quan m'havia intentat explicar alguna cosa jo passava i ara que m'agrada tot això, ja no la tinc pq m'ensenyi... però vaig heretar totes les seves agulles i fils...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Danu » dl. nov. 28, 2011 2:33 pm

Helia ha escrit:Danu, jo en vaig aprendre mirant vídeos a internet! :r)
Mira't aquesta pàgina, està molt i molt bé!! http://www.guiaparatejerbien.com/


Ei, gràcies!! Buscava quelcom així desde fa temps!! A veure si se'm dóna bé ser autodidacta :ok: :b-))) Quan pugui ho miro bé.
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: 123martri » dc. nov. 30, 2011 3:25 pm

hola, la veritat es que m'encanta la mitja però mai trobo el moment ....aquestes web son genials.
Al meu poble a la botiga on venen les llanes si compres allà les llanes i etc... et guien gratis, tinc entes que ha moltes botigues de manualitats ho fan. També pots preguntar si n'hi ha alguna aprop de casa teva. oi?
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Danu » dc. nov. 30, 2011 3:35 pm

Uf, és que jo visc tocant la Zona Franca ara mateix... com no sigui al Gran Via II...
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: FloR » dv. des. 02, 2011 9:27 am

Danu jo també!! I estic boja buscant botiguetes d'aquestes o de patchwork i no trobo res!! Al final acabo marxant a Esplugues, que és d'on sóc o al centre de bcn!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: Danu » dv. des. 02, 2011 11:06 am

Ei!! Jo també vull mudar-me a Esplugues, al març!! Estic buscant pis de lloguer per allà (amb moolta tranquilitat) :content: :content: :content: :content:

Edito: m'he emocionat, però ara que ho llegeixo bé veig que dius que te'n vas a Esplugues a buscar botigues de punt i Patchwork, no definitivament :-:) :-D
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Aprendre a fer punt

EntradaAutor: FloR » dv. des. 02, 2011 11:52 am

Doncs mira crec a viure no hi tornaria, he estat 26 anys! Però reconec que si està bé, i la cabra tira al monte no? jeje

Tinc la meva família :ok: :ok:
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge

Torna a “Webs, Blocs, Fires, Cursos, Tallers, Trobades...”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::