Busco mares emprenedores recents per colaborar a Sant Jordi.

Avatar de l’usuari
Carimu
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 9:05 am

Busco mares emprenedores recents per colaborar a Sant Jordi.

EntradaAutor: Carimu » dg. març 03, 2013 2:00 pm

Hola, soc una fotografa mare d'una nena de 16 mesos i fa poquet que he començat a dedicar-me a la fotográfia.

El cas es que m'encanta el día de Sant Jordi, i l'any passat vaig estar en un event d'una botiga i em va agradar l'idea per fer algo semblant.

Volia llogar, un espai, local, lloc, aula, lo que sigui per el dia de sant Jordi nomes. Millor a Barcelona. Encara estic a la recerca del lloc. L'ideal seria en un lloc bastant transitat aquell día. El que vul fer es "el día de princeps i princesses" invintar a que vingui la gent i vinguin a dornar llibres per a una ONG. Que vinguin amb els seus fills als que els disfrassariem de princeps i princesses i els fariem un parell de fotos jugant que despres enviariem. Pel fet de donar un llibre entrarien en una serie de sortejos, un sería una sesió de fotos familiar feta per mi. 

Que busco? Vull colaborar aquest día perque tot nen o nena desfavorit pugui tenir llibres. Busco mares o pares emprenedors que estiguin començant, ja sigui que fas roba, que fas manualitats, joies, etc Lo que sigui. El que es faria es tambe sortejar algo de lo que fas. El fet de fer el sorteig faria que vingues mes gent. Possariem l'anunci als blogs i a les págines de facebook per que vingui mes gent i aixo ens donaria mes a coneixer, per aixo m'agradaria que fos gent com jo que esta començant i amb ganes. També podries portar part del teu treball i expossar-lo allí per veure si vens algo. 

Si t'interesa lo que estas llegint i vols mes informació enviam un email a cristinamejutofoto@gmail.com
Imatge
Imatge

Torna a “Webs, Blocs, Fires, Cursos, Tallers, Trobades...”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::