MAMIfit a Barcelona

Avatar de l’usuari
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

MAMIfit a Barcelona

EntradaAutor: DarthVero » dl. juny 03, 2013 8:05 pm

Hola noies!
Doncs, mireu, avui he trobat això: http://www.mamifit.es Es una organització on hi ha grups de dones o bé embarassades, o bé que ja son mamis, i es troben a algún lloc per fer esports plegades i amb els nens.
Jo em trobo que tinc una nena de set mesos i tinc ganes de fer algun tipus d'esport per posar-me una mica "a tono", trobo que és una bona manera de fer esport sense haver de deixar els nens sols i a més a més amb altres mamis per poder xerrar una estoneta també i no haver d'anar-hi sola, l'exercici el guia una entrenadora professional i es paguen 30€ per sessió, a repartir entre les mamis assistents.
Jo visc a Sant Andreu, a Barcelona, si hi som quatre o cinc podríem formar un grupet i així fer-ho més a prop, a Sant Andreu, Sagrera, Clot... vinga, va, a veure qui s'hi anima!!!
Noname
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAMIfit a Barcelona

EntradaAutor: Noname » dt. juny 04, 2013 3:21 am

Hola DartVero!!
Per experiència, t'ho recomano. Jo vaig els dilluns al Parc Joan Miró i m'ho passo molt bé. Vaig començar fa mes i mig i fins que torni a treballar.
Jo només hi vaig 1 vegada a la setmana però hi ha mamis que van 2 o 3.
Si pots, apunta't!!
Avatar de l’usuari
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Re: MAMIfit a Barcelona

EntradaAutor: DarthVero » dt. juny 04, 2013 1:19 pm

Doncs sí que ho probaré, però segurament aniré al parc de la ciutadella, que em vé millor. Gràcies!!

Torna a “Webs, Blocs, Fires, Cursos, Tallers, Trobades...”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::