COSINT A MAQUINA: PROJECTES

Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: bipa » dv. jul. 04, 2014 11:32 am

Ponioleta si d'Arenys fas algun dia una escapada a Mataró et recomano que vagis a una botiga que hi ha al Cami Ral davant del Jutjat (fa cantonada amb el C/Pizarro) és de roba de dona i es diu Waipai però dins, on hi ha els emprovadors tenen robes de punt que venen al metre força bé de preu i a vegades trobes estampats que estan bé (no infantils) i val la pena donar-hi una ullada doncs son tipus de roba que costen de trobar. Allà mateix a sobre en un pis hi ha també la botiga de Jan et Jul que tenen coses de Patchwork xules però jo darrerament hi faig boicot per motius personals (és filla de l'ex-director de Laietana que tants patiments ha portat a la comarca). Dissabtes a la tarda tanquen però suposo que al matí està obert...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dl. jul. 07, 2014 11:24 am

bipa ha escrit:Ponioleta si d'Arenys fas algun dia una escapada a Mataró et recomano que vagis a una botiga que hi ha al Cami Ral davant del Jutjat (fa cantonada amb el C/Pizarro) és de roba de dona i es diu Waipai però dins, on hi ha els emprovadors tenen robes de punt que venen al metre força bé de preu i a vegades trobes estampats que estan bé (no infantils) i val la pena donar-hi una ullada doncs son tipus de roba que costen de trobar. Allà mateix a sobre en un pis hi ha també la botiga de Jan et Jul que tenen coses de Patchwork xules però jo darrerament hi faig boicot per motius personals (és filla de l'ex-director de Laietana que tants patiments ha portat a la comarca). Dissabtes a la tarda tanquen però suposo que al matí està obert...



Ostres, hi aniré!!! :ok: :ok: I al mercat o alguna banda hi ha alguna tenda de teles en plan barat? turisme textil!!! :-D
Jan et Jul la conec i he comprat alguna vegada algo per internet. Però és carota.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Amal » dc. jul. 23, 2014 10:27 pm

Ponioleta m'encanta tot el que fas! Em declaro fan ;)

Hauré d'anar als Encants! Sóc molt patata per comprar i trobar. Fem una quedada un dia i "m'ensenyes"?

Jo estic cusint moooolt! Ja pujaré fotos.
Mentrestant al meu bloc.
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Merche83 » dj. jul. 24, 2014 6:33 am

si feu quedada pels encants jo també m'apunto!!! :ok: :ok:
jo també porto una bona temporadeta de cusir i es que pels blogs vaig trobant patrons gratuits per tot arreu i no puc estar-me de fer-los! ahir em vaig acabar un altre infinity i vaig començar la camiseta estiu de Mi Rincón de Mariposas :love: :love:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dj. jul. 24, 2014 12:28 pm

Amal ja t'he vist al Fb que no pares de cosir!!

A mi els Encants m'agraden molt. També haig de dir que a vegades hi vaig i no trobo res que m'agradi...
Si voleu quedar un dia, per mi genial, però haurà de ser al setembre...

Jo m'he fet els pantalons Junho de la Naii que no sé què coll*** vaig fer i eren com de pallasso (4 talles grans???). Total que vaig anar passant la overlock a sac, traient cm fins que han quedat posables, però em fan algunes arrugues rares. Però bé, súper còmodes i senzills. Intentaré treure el patró de la talla que toca perquè tinc un lli per fer-me'n uns altres.

I també em vaig comprar un patró de samarreta de tirants i me n'he feta una.

Les imatges són cutrilles però el Poniolet no és massa bon fotògraf o-o:) Porto les dues cose: Junho i samarreta.

Imatge
Imatge

La veritat és que m'he aficionat a comprar alguns patrons (no masses, i d'aquests de 5 euros aprox) perquè a vegades em fa por cagar-la, o no trobo el que busco... Ah, i avui he trobat al quiosc la Ottobre en castellà i clar, no he pogut evitar comprar-la. En la meva opinió val molt la pena (és la de nens). Hi ha molts models (de tardor) de nen i nena d'un estil que m'encanta. Em sembla que me l'enduré de vacances per anar calcant patrons i deixar-ho preparat pel setembre.

I què més... m'estic fent bastanta roba per mi, últimament. Li he perdut la por (sempre amb patró i de moment coses senzilles) i m'encanta. Haig d'anar acabant coses i fent fotos i ja us ho aniré ensenyant.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Amal » dl. ago. 04, 2014 12:06 pm

Genial Ponioleta!!!! M'encanta!

Els encants estan també els dissabtes? És que no he anat mai i no tinc ni idea dels horaris...


Alguna foto de cosetes que he fet últimament:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


Hi han més cosetes però per no saturar de fotos. Al meu bloc n'hi ha més :globus:

http://jgodrid.wordpress.com/
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: nessy » dt. ago. 05, 2014 7:28 am

Ostres Amal, quanta producció!
Ponioleta, com sempre, m'encanta tot el que fas.

Jo darrerament m'he fet una faldilla, pero la foto es de pena, així que quan en tingui una decent (que no bona, sortint jo :-:) us la ensenyo)
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
cabriolet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: cabriolet » dl. ago. 11, 2014 8:20 am

Noies, mireu quina "guia" sobre els Encants he trobat. Ponioleta, et sonen aquestes parades? N'afegiries/treuries alguna? Bé, si alguna pot afegir alguna altra info...

Tinc ganes d'anar als Encants, però ara per ara m'estic limitant a reciclar roba que ja no ens posem.

Visita guiada a los Encants de Barcelona
http://www.bulbo.com.es/
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: mcg » dl. ago. 25, 2014 8:31 am

Hola noies! quines creacions mes maques!!! volia fer-vos una pregunta, jo no tinc overlok i m'han dit que la roba de punt(tipus semarretes) nomes es pot cosir amb aquesta maquina, no hi ha cap punt per fer-ho amb la maquina normal? tambe em passa el mateix quan faig costures, la roba que qued se'm desfila, tinc entes que si faig zig-zag no passa, pero com ho haig de fer?tinc una alfa.
moltes gracies per la vostra ajuda!!!!!
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: primerenca83 » dl. set. 01, 2014 8:42 am

mcg ha escrit:Hola noies! quines creacions mes maques!!! volia fer-vos una pregunta, jo no tinc overlok i m'han dit que la roba de punt(tipus semarretes) nomes es pot cosir amb aquesta maquina, no hi ha cap punt per fer-ho amb la maquina normal? tambe em passa el mateix quan faig costures, la roba que qued se'm desfila, tinc entes que si faig zig-zag no passa, pero com ho haig de fer?tinc una alfa.
moltes gracies per la vostra ajuda!!!!!


Hola MCG!

No la necessites la overlook per això que dius... No sé quin model d'Alfa tens però a la meva Alfa hi ha unes puntades que marca SS (en color morat) que són per teixits elàstics com el punt de samarreta. Però t'he de dit que tampoc els faig servir. Faig servir la puntada normal. El que sí va molt bé és una agulla especial per aquest teixits (les pots trobar al carrefour mateix, són estàndar) i posa aguja jersei o algo així (la diferència és que tenen la punta arrodonida). Amb això jo cuso de conya.

El zig-zag és una puntada que trobaràs a casi totes les màquines i és per evitar que es desfili la roba (mira't les puntades que tens, el dibuix és precisament un zig-zag). Segur que la tens, fins i tot les màquines més bàsiques la porten ja que junt amb la puntada normal és la que més es fa servir :)
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: mcg » dl. set. 01, 2014 9:27 am

Moltes gràcies primerenca83!!! miraré l'agulla que dius i aixi ja estarà solucionat!!! lo del zig-zag si q tinc la puntada però no se si s'ha de fer molt al marge de la roba o una mica mes endins! jiijiji
ja tinc ganes de començar algun projecte nou!
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: primerenca83 » dl. set. 01, 2014 9:59 am

hola de nou!

per cosir amb puntada zig-zag has de posar la roba just al mig del prensateles, així, una puntada la farà a la roba i la següent fora... no sé si m'explico (sino a internet hi ha mil tutorials ;) )

:)

si busques projectes nous per fer, a Pinterest trobaràs moltes idees!

Aprofito per copiar-vos la meva pàgina de pinterest que penjo moltes cosetes de cosir i les coses que jo faig per al meu bebito que neixerà aviat :)

http://www.pinterest.com/mambita83/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dt. set. 02, 2014 12:25 pm

Hola boniques!!
he estat tot l'agost sense ordinador i no he passat per aquí...

Encants: ja havia vist aquella entrada. No sé què dir. Jo cada vegada que hi vaig faig una passada general. Perquè a més a vegades et trobes que han canviat una botiga de lloc o que n'hi ha de noves. De fet l'últim cop que hi vaig anar em va sorprendre la quantitat de botigues de teles o merceria que hi ha.
I el meu últim descobriment és una botiga que es diu Stock Textiles, al carrer Tànger 48 (al costat dels Encants), que també tenen parada als Encants. Aquesta tarda hi aniré a comprar tela de dessuadora. Ahir vaig enviar-los un missatge i em va dir que en tenia de molts colors i a 5 o 4€ el metre >.-<: També tenen sempre molta tela de samarreta en mil colors, a 3-4 € normalment.


Ottobre: heu vist que la revista Ottobre ara es publica en castellà i la tenen als quioscos? jo m'he comprat l'últim número, de roba de tardor de nens i hi ha molts models que m'encanten.
Val 11€ però per mi és molt aprofitable. Tinc ja uns quants models a mitges que us aniré ensenyant.

I ara ha de sortir el següent número, que es de dona. Ho he mirat a la seva web i no tinc clar si m'agraden massa els models. M'ho he de pensar millor i a veure si la compro o no.


La tela elàstica es cus amb puntada elàstica perquè sinó a l'estirar la tela (per exemple al passar-se una samarreta pel cap) es pot trencar el fil. La majoria de màquines tenen puntades elàstiques i sinó el zigzag també és elàstic. I no, no cal overlock per cosir tela elàstica.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dj. set. 04, 2014 10:01 am

Hola, torno a ser jo :love:

Penjo fotos d'una faldilla que m'he fet, mooolt senzilla i super resultona.
Estic preparant tuto, si puc per la setmana vinent. És el que en diuen faldilla semi-circular o de mitja capa. Que bàsicament consisteix en tallar mig cercle de tela, i unir els extrems :r)
Imatge

La vaig haver de desfer un cop feta perquè la tela era molt prima i se'm veien les calces a contrallum ?-) ?-) Vaig fer una faldilla igual una mica més curta amb la tela negra aquella del ikea tant barata i les vaig cosir les dues juntes. Això fa que tingui una mica més de cos i m'agrada bastant com queda.
Aquí es veuen les dues capes:
Imatge
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Memj
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: ds. nov. 29, 2014 11:57 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Memj » ds. des. 13, 2014 3:19 pm

Quina bona idea i quantes coses xules aquest xat!!
Hola jo li vaig fer aquesta corona al meu nen d'un any i les fotos ban sortir genials
Fitxers adjunts
CAM00363.jpg
:)
Imatge
Imatge

Torna a “Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::