Tutorial per fer un pouch?

Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Tutorial per fer un pouch?

EntradaAutor: artemis » dv. jul. 09, 2010 1:27 pm

Aquí teniu el meu pouch!!!! M'agrada molt, el que passa és que o sóc jo que no me'l sé col.locar bé o és que en Nil encara és molt petit i no hi va còmode. Seguirem practicant!!!

L'ha fet la meva mare que és una artista!! Ara falta començar amb la bandolera d'anelles i el mei tai.
Espero que us agradi!
DSCN5031.JPG
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Tutorial per fer un pouch?

EntradaAutor: marta_mum » dv. ago. 06, 2010 4:00 am

artemis ha escrit:Aquí teniu el meu pouch!!!! M'agrada molt, el que passa és que o sóc jo que no me'l sé col.locar bé o és que en Nil encara és molt petit i no hi va còmode. Seguirem practicant!!!

L'ha fet la meva mare que és una artista!! Ara falta començar amb la bandolera d'anelles i el mei tai.
Espero que us agradi!
DSCN5031.JPG


T'ha quedat molt bonic, ja pots felicitar la teva mare! >.-<:
El problema que deus tenir perque no hi vagi còmode potser és perque la tela aquesta d'ikea és molt gruixuda i potser no s'adapta massa a la teva espatlla i a l'esquena del nen, perque no poses una foto posat i potser et puc dir què deu passar...

per quan facis la bandolera... la tela ha de ser mes prima, sinó no et passarà bé per les anelles. :ok:

Petonets!
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Tutorial per fer un pouch?

EntradaAutor: piruleta » dc. ago. 11, 2010 8:23 am

"bueno" noies crec que em vaig a barallar amb un pouch, em sembla que començaré amb un de mida remini per regalar.li a la meva neboda per Sta. Maria que sa mare el fa servir molt amb la germana.
Desprès en tinc un d'elàstic pendent per a mi!!! (A la meva filla li he cosit un mini mei-tai, suposo que quan vegi el pouch també en voldrà un).
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Tutorial per fer un pouch?

EntradaAutor: artemis » dc. set. 01, 2010 9:43 pm

Marta_mum, fins ara no he vist el missatge, Quin desastre!!!

No he fet la foto perquè de moment en Nil és massa petit i no s'hi vol estar, provarem d'aquí uns mesets. PRenc nota de lo de la roba per quan fem la bandolera!

Ara la tinc fent-me una MArsupi personalitzada jejeje com un Mei tai, però amb els velcros de la MArsupi!! A veure què ens surt!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...

Torna a “Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::