Cremalleres dels xinos?

Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Cremalleres dels xinos?

EntradaAutor: Castanyeta » dc. nov. 07, 2012 11:19 am

Què tal són les cremalleres dels xinos?
L'altre dia vaig llegir per aquí que la cremallera sola, per fer l'armilla, a no sé qui li havia costat més de 4 euracus... i jo ahir vaig veure'n als xinos per 1 euro el paquet de quatre cremalleres petites, de dents de pàstic (ideals per fer bossetes i plumiers) i 0,75 una de més llarga amb dents metàl·liques. Són de fiar o què?

És que m'estic pensant lo d'animar-me a fer l'armilla, i com que tinc el 'mode costurera ON', ara quan vaig pel món m'assalten dubtes que fins ara no m'havien passat mai pel cap...
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Cremalleres dels xinos?

EntradaAutor: nessy » dc. nov. 07, 2012 11:44 am

Ostres, les metáliques no sé, però a mi la Fuzztoon me'n va passar un fotimer de les del xinos perquè practiques a cosir cremalleres, ja que segons ella, només serveixen per això, per pracicar a cosir-les ja que son una porqueria i la llengüeta es trenca de seguida.

A vere si algú te'n diu quelcom més.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Cremalleres dels xinos?

EntradaAutor: Ponioleta » dc. nov. 07, 2012 11:52 am

Castanyeta ha escrit:Què tal són les cremalleres dels xinos?
L'altre dia vaig llegir per aquí que la cremallera sola, per fer l'armilla, a no sé qui li havia costat més de 4 euracus... i jo ahir vaig veure'n als xinos per 1 euro el paquet de quatre cremalleres petites, de dents de pàstic (ideals per fer bossetes i plumiers) i 0,75 una de més llarga amb dents metàl·liques. Són de fiar o què?

És que m'estic pensant lo d'animar-me a fer l'armilla, i com que tinc el 'mode costurera ON', ara quan vaig pel món m'assalten dubtes que fins ara no m'havien passat mai pel cap...


jo vaig ser la dels 4 euros i mig la cremallera (de dents metàl.liques!).

Jo no m'arriscaria perquè si després es trenca la cremalleta a la tercera setmana et farà una ràbia... :ufs: :ufs:

El que jo sí que compraria són cremalleres que trobes a vegades als encants o llocs així, que són "restos" de tendes, fàbriques etc, que són barates per això, però la qualitat és normal.

En tot cas fes la prova en algo senzill, un estoig per exemple, a veure què.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Cremalleres dels xinos?

EntradaAutor: Majka » dj. nov. 08, 2012 7:33 am

Jo ho compro tot a la merceria, però per exemple ahir mateix vaig comprar une genolleres pels pantalons del nen i els hi faltava el color texà. Així que desprès de molt buscar vaig anar al xino i era la mateixa marca que les de la merceria i 0,25 € més barates.
Respecte a les cremalleres els packs aquests deuen ser més dolents però pensa que l'última fàbrica de cremalleres catalana va tancar i actualment totes les cremalleres que s'utilitzen per la roba i venen a les merceries estàn fetes a la xina.
elena8
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 1:18 pm

Re: Cremalleres dels xinos?

EntradaAutor: elena8 » dj. nov. 08, 2012 9:19 pm

Heu provat a anar als encants de la plaça de les glòries? Allà, hi ha varies botigues de material. Hi ha una que fa cantonada, just quan baixes les escales que tenen un bar amb una font (entrant per plaça de les glòries), que vènen 10 a 1 euro i de diferents llargàries de manera que pots comprar-ne per diferents projectes, els packs d'agulles de cosir a 50 cèntims i els fils també. Ella es diu Mariló i és molt simpàtica. Si hi aneu fe-hi una ullada segur que sortireu carregades, aixó sí no digueu: Qué barato!!! perqué sinó ens paujaran els preus ;p.
Espero haver ajudat

elena

http://www.etsy.com/shop/allmythreads?ref=si_shop
http://allmythreads.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cremalleres dels xinos?

EntradaAutor: Castanyeta » dv. nov. 09, 2012 9:38 am

Quin fantàstic xivatassu. Gràcies, Elena!! :ok: >.-<:
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
fiona84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 10:38 pm

Re: Cremalleres dels xinos?

EntradaAutor: fiona84 » dc. feb. 06, 2013 4:26 pm

Ahir justament vaig comprar unes a la merceria i em van costar 0,80 cadascuna, la veritat es que jo confio molt més de les merceries que dels xinos!!

Torna a “Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::