Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: GuiRit » ds. abr. 29, 2017 6:29 pm

Hola noies,
Espero el meu primer fill/a l'octubre de 2017, fa alguns mesos que sóc pel fòrum i encara em sorprenc que hi ha subfòrums i fils desconeguts fins ara!

Total, que he trobat el de costura i m'he posat a tafanejar una mica. Jo tinc un nivell 0 patatero. Tinc màquina de cosir (la famosa del LIDL) i una germana que en sap molt i al seu costat he fet un parell de bosses de roba i poc més. M'he topat amb un fil interessant que recollia enllaços a projectes, blogs, tutorials, patrons gratuïts, etc. però he trobat uns quants inconvenients per això he decidit escriure aquest tema nou:

- el fil és de 2012 (les últimes entrades de 2014) i potser per això hi ha molts dels enllaços que porten a errors, pàgines que ja no existeixen, etc.
- ja no està actiu i per tant és difícil trobar noies que em puguin respondre o que tinguin nens encara petits.
- m'he trobat que molts dels tutorials són de roba per a nens més grans (samarretes, faldilles, pijames, pantalons...).
- per últim, i això ja reconec que és qüestió de gustos personals!, trobo que alguns blogs i patrons estan una mica "passats de moda" i que ara es fan coses molt més xules, modernes, maques, etc.

Per tot això, pregunto:

Alguna cosidora novata o experimentada com jo que s'animi a seguir aquest fil aportant enllaços a projectes fàcils xulos i actuals? I sobretot... que siguin de nadó (per ara...)? He pensat exemples de tovalloles de nadó amb caputxa o sense, arrullos, mantes, i si ens atrevim, alguna cosa de robeta com algun bodie, pijama, etc.

Què us sembla? Alguna s'hi anima?


Començo i aniré afegint aportacions:

TUTORIALS O PROJECTES CONCRETS:

Cambiadors "de viatge" per dur al bolso:
http://undiainspirado.com/cambiador-para-bebe/
http://ilovekutchi.com/blog/2017/04/07/ ... ador-bebe/

Tovallola o "capa" de nadó (amb caputxa):
http://eltallerdelascosasbonitas.com/toallas-bonitas-para-bebes-y-ninos/
http://www.creativaatelier.com/como-hacer-una-capa-de-bano-de-bebe-diy/ MOLT ben explicat, amb fotos del pas a pas!

Bodys:
http://www.smalldreamfactory.com/2014/05/free-pattern-baby-onesie.html

Blogs en general, no necessàriament patrons, per agafar inspiració...:
https://filsanddraps.wordpress.com/2013/06/23/toalla-capucha-para-bebe/
GuiRit l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 10, 2017 11:13 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: crunchi » ds. abr. 29, 2017 9:03 pm

:-()) bones!! Jo tb tinc la famosa maquina de cosir del Lidl ;-))) pero no l'he fet servir mes que per cosir 4 vores als pantalons :-D
M'interessa el tema! M'agradaria fer bosses, portaxumets de tela, pitets, etc. Coses que es fan ara, rollo LittleLia de la Beth i aixi XD crec que per mi, per començar, seria el mes senzillet.
Jo segueixo al Ig una noia que es diu OhMotherMineDIY que fa coses tipo bodys i peces de roba mes difiicls... ho has vist? Te canal a youtube tb...

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. abr. 30, 2017 12:03 am

Hola!!

Jo no sé cosir, tot i que fa anys em vaig plantejar fer ganxet. La meva mare me'n va ensenyar però al no posar-ho en pràctica se m'ha oblidat. Escric en aquest fil perquè sé que a facebook hi ha grups de moltes coses, entre elles un d'amigurumis (amigurumis and crazy) on es comparteixen patrons gratuits i es donen consells entre els membres. Si a més de costura feu ganxet us pot anar bé perquè hi surten patrons de mooolts peluixos de ganxet; sino, sempre pot ser una idea buscar un grup similar al facebook.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. abr. 30, 2017 12:05 am

He obert ara el facebook, i només posant costura al cercador del facebook surten varis grups. Són grups tancats, has de fer petició d'amistat i que t'acceptin però potser us interessa fer un cop d'ull i enviar sol·licitud d'amistat!!
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: GuiRit » dg. abr. 30, 2017 10:27 am

Oh, que bé que hi ha bona acollida de moment! I més octubreres!

Penso que el que podríem anar fent és enviant enllaços de blogs o projectes concrets que ens agraden i jo em comprometo a anar-los ordenant editant el primer missatge. Podríem posar com a "condicions" perquè som principiants que siguin blogs entenedors (amb prou fotos o ben explicats), projectes fàcils...

I si veiem que en tenim ganes i això s'anima, podem fer el que feien les noies del fil "Cosim plegades" fa temps que era escollir projectes senzills a la vegada i seguint el mateix patró anaven compartint els dubtes que tenien (sense pressa, cadascuna al seu ritme!)

Jo després actualitzaré el primer missatge amb alguns patrons crec que fàcils per començar.

Adéu!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: Anna Maria » dg. abr. 30, 2017 8:37 pm

Hola guapes!
A veure, jo quan treballava en la residència, com que havia de fer forces manualitats, estava subscrita a diferents webs, que t'envien al correu electrònic les novetats. Entre elles, jo havia tret idees de la pàgina facilisimo.com, secció de manualitats:
http://manualidades.facilisimo.com/
La pega (sempre hi ha quelcom dolent...) és que si us subscriviu els correus són diaris i és repeteixen els temes, però jo el que feia era guardar-me en un excel els enllaços que m'interessaven i quan buscava alguna cosa tirava del document.
No en recordo cap més, si em ve alguna cosa ja us la diré!
Ah, per cert, jo vaig voler fer-me un collar de lactància i no me'n vaig sortir pel tema trobar materials explícits i tal, però si voleu fer LM és una de les coses que podeu provar!
https://www.google.es/search?q=diy+coll ... 80&bih=909
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: GuiRit » dl. maig 08, 2017 8:04 pm

Hola noies,
Com veieu he anat editant la primera entrada del post per anar afegint enllaços a blogs que m'han semblat interessants.

N'aniré afegint més sempre editant la primera entrada del fil perquè siguin fàcils de localitzar. Si vosaltres en trobeu, també els afegiré allà per centralitzar-ho tot.

Els aniré dividint per tipus de "projecte" i també un apartat de blogs més general... que potser no tenen patrons o explicacions però fan coses xules per agafar idees.

Jo acabo el curs d'aquí a 3 setmanes (estaré de 21 setmanes) i "només" treballaré, així que crec que podré començar a posar-m'hi!

Adéu!
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: vicky1983 » dl. maig 29, 2017 1:33 pm

Hola noies!!

Feia temps que no entrava al socpetit i no m'he pogut estar d'escriure en aquest fil!! jijiji
Sóc mare de 2 nenes de 2 i 6 anys i amb vici per la costura des de que la gran va neixer. Tinc blog (el teniu al peu de firma) i molts patrons, revistes i amigues blogueres amb patrons i tutos genials pels bebes i nens petits!!!!!
Pregunteu-me el que volgueu que us dic on trovar-ho! :ok:

No se si ho coneixeu pero els dilluns les blogueres publiquem al menuda inspiración, es un recull de inlinz amb les costures pels peques de la casa... És molt bon punt de partida, per si voleu tafanejar jejeje

Parlem!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: GuiRit » dg. juny 04, 2017 10:28 am

Oh!
Feia dies que no entrava al fil! Moltes gràcies, Vicky. A la tarda quan tingui un moment afegiré l'enllaç a la llista del primer post així ho tenim tot recollit allà. De moment sembla que no segueix gaire gent animada però jo sí, porto molta motivació! Estic esperant ara acabar el curs i crec que només treballant tindré temps per anar començant alguna coseta!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: crunchi » dc. oct. 25, 2017 12:35 pm

Noies com va????
L'altre dia navegant per IG vaig veure cosetes molt cukis i m'he animat a començar!!!! Com us deia, tinv la maquina d cosir del LiDl abandonada, pero d'aquest any no passa que m'hi fico!!! He pensat q podria fer inclús regals per nadal, pero clar, m'hi he de posar ja!!!
De moment vull intentar fer coses molt basiques, tipo bosseta de berenar pels nens, algun estoig o necesser per amigues... voldria fer detalls per mons pares, també, no sé. Alguna cosa sencilla.
Ara vull comprar les teles. Recomaneu alguna web?? He trobat la web http://www.Ilovekutchi.com que tenen teles infantils, no sé si probar a fer una compra online per aqui. Vosaltres on compreu??
Parlem!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: Anna Maria » dg. oct. 29, 2017 1:36 am

hola guapes!
Aquest dilluns al Lidl hi ha uns llibres de costura, us passo l'enllaç per si us interessa:
https://www.lidl.es/es/promociones.htm?articleId=13469

Ja de pas us dic per si no ho sabeu que podeu rebre les ofertes del Lidl dels dilluns i dijous si aneu a la seva web i us apunteu a la newsletter. no, no hi tinc accions ni descomptes ni hi treballo, jeje, però les ofertes del Lidl amb roba i tal sempre estan bé, sobretot la roba de nens que jo en tinc força d'allí!

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: crunchi » dg. oct. 29, 2017 9:26 am

Eiiiii siiii ho he viiiist!!!! :-D a mi tb m'agrada molt la roba de bebé del Lidl, en solc comprar quan surt!! I em consta que agrada a moltissima gent pq a 1a hora ja hi ha moltissima gent barallant-se per agafar un pack de bodys :-D

Noies m'apuntaré a un curs de costura, aviam si així agafo coneixements jejejej ja us niré explicant!! :ok:
Imatge

Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: GuiRit » dj. nov. 30, 2017 10:45 am

crunchi ha escrit:Eiiiii siiii ho he viiiist!!!! :-D a mi tb m'agrada molt la roba de bebé del Lidl, en solc comprar quan surt!! I em consta que agrada a moltissima gent pq a 1a hora ja hi ha moltissima gent barallant-se per agafar un pack de bodys :-D

Noies m'apuntaré a un curs de costura, aviam si així agafo coneixements jejejej ja us niré explicant!! :ok:



Crunchi! Ja tinc la petita aquí i feia temps que no entrava. Sobre webs per compar teles la que comentes d'I love kutchi tenen coses molt xules i el que està súper bé són els tutorials del seu blog. Jo durant l'embaràs només havia anat fent coses molt senzilles (tot i que m'he sorprès a mi mateixa! Canviador de viatge, algun pitet i bandana, bossetes i uns leggins amb ajuda de ma germana...) però els tutorials estan tan bé que m'estic atrevint amb una bossa tèrmica que han penjat. Això sí... cada dia un pas, perquè amb la nena...!!!

Altres webs on he comprat: naturtelas i Cal Joan, en aquesta última tenen de tot i botiga física a Martorell.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 30, 2017 4:18 pm

Eiiii com va Guirit??? Siiii aamb els bebes costa tenir temps jejeje pero bueno, mica en mica....

Vaig fer una manteta sensorial, secababas, un peluche en forma de pop. I ara vull fer-li un cub sensorial d'aquests.... mica en mica, la veritat és que la màquina enganxa!!!! :oset:

Merci per les adreces Guirit!! De moment ho vaig comprant a la merceria on faig les classes i m'estalvio els gastos d envio, pero bueno, tinc ganes de fer algun pedido :-D hi ha slowtaller.com que em tenta molt també :content:

Que us expliqueu la resta, com van ls projectes???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: Noves costureres? Projectes i patrons per a nadó!

EntradaAutor: Elantris » dt. març 20, 2018 10:35 am

Jo tibo de Pinterest, és una bogeria!!

El problema són les teles, que o ho compres online o la tela de jersei costa de trobar. I estampats tipus nòrdic ja no et dic :(
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies

Torna a “Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::