Cosim plegades

Fuzztoon
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Cosim plegades

dj. març 22, 2012 9:16 am

Doncs si us semlba bé fer dos projectes simultanis tirem paer aqui. Això si, procurem que un dels dos sigui fàcil de fer per a tothom. Que a vegades passa el que diu la nessy, que fem el més dificil i el més fàcil no ho sabem fer.
Llavors jo faria publicació de projectes mensuals. Cada més 2 projectes. Que la gent trii quin vol fer, o si no en vol fer cap, o si vol fer els dos!

Per això torno a demanar, a les persones que han proposat els projectes o que han de fer els tutorials, que em passin el nivell de cada projecte per a pode-lo posar a la primera pàgina i aixi sigui més fàcil poder decidir projectes.

De moment quedaria pel mes que be, els pantalons que està fent la piruleta (nivell fàcil) i el kimono de la nacristai (nivell intermig).

Per l'altre mes fariem l'armilla (que no tenim qui fagi el tutorial....) i s'hauria de triar un projecte fàcil. Sembla que va agradar força la idea del nino de la Lalona... proposeu...

Penseu que com mes abançades portem les votacions, millor es podran organitzar el temps les noies que han de fer els tutorials.

Si a tothom li sembla bé aquest canvi de rumb del post, digue-ho, que canviaré les coses al primer post per tindre-ho més ordenat.
Dolo
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 2:34 pm

dj. març 22, 2012 9:38 am

Ostres noies m'encanta.. m'encanta .. i estic encantadíssima!
Jo també m'apunto, això si.. al meu ritme! pq sempre vaig de bòlit, suposo que com totes!!
Jo sóc principiant i més.. penseu que fa uns mesos no m'agradava GENS cosir i ara tot el dia tinc al cap idees per anar fent.. je je! tot just fa un parell de mesos que tinc la màquina de cosir i encara m'hi barallo.. però vaig fent!
He fet algun pitet mocador, alguna aplicació amb samarreta i he arreglat un davantal... res de res, i ho he fet a la meva manera pq ningú me n'ha ensenyat, entre internet i vosaltres!

jo voto, per fer dos projectes com dieu.. un de més fàcil i l'altre més difícil, així totes podem anar seguint, si no, les noies com jo no arribarem a fer res, ni apendrem res no?

A mi m'agradaria saber fer algunes coses ben senzilles, us poso unes quantes idees d'acord?
-una bosseta per el berenar amb un cordill (http://cristina-unaaficioelpatchwork.bl ... bel/bosses)
-una bosseta-motxilla de roba amb les dos nances per penjar a l'esquena
-algun cistellet que he vist amb dos nances de roba
-un "alfileter" per posar-hi les agulles i un guarda-tisores (http://yolandabalorios.blogspot.com.es/)
-una corona aniversari (http://cristina-unaaficioelpatchwork.bl ... el/Corones)
-bossa per anar a la platja
-una bosseta per desar-hi les bosses de plàstic que es treguin per sota
-una panera
... bufa.. no segueixo pq si no us atabalaré..!!
Són projectes que imagino que per vosaltres són ben fàcils però a mi em faltaria un bon tutorial per anar seguint les instruccions. Llavors com a més complicat, una camisa tipus davantal per la meva nena... com la que va posar la Irina.
Per cert, m'encantarà la idea de poder fer uns pantalons al meu nen, ja tinc la roba i tot!!

Fuzztoon el teu tutorial súper genial!! de debò, a la primera m'he enterat de tot!!! Ets fantàstica!!

gràcies noies!!
Dolo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 9:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Ítaca
:: dinosaure
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm

dj. març 22, 2012 9:41 am

piruleta >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
M'encanten aquests pantalons!!! De fet, quan es va proposar fer uns pantalons, d'entrada vaig pensar fer-li amb tela de lli! :ok: :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Momo
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

dj. març 22, 2012 10:09 am

Ostres Dolo, quantes propostes! :ok: :ok:

Jo he fet bosetes de berenar (nivell fàcil) i el porta bosses de plàstic (nivell fàcil). Si voleu puc fer-ne un tutorial. :ok:
Pensant-hi també puc fer el tutorial del porta rotllos de paper del vàter (nivell fàcil) que tinc pendent de penjar al bloc. :ok: És molt fàcil. :ok:
A part, et diria que el top que vaig proposar també es podria considerar nivell fàcil. :ok: Tot i que te'l pots complicar tant com vulguis. :-:)
bipa
:: zebra
Contacta:
Ubicació: Maresme
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm

dj. març 22, 2012 10:19 am

A mi també m'encanten els pantalons Piruleta >.-<: >.-<: >.-<: ja tinc la roba !!! :ok: :ok:

I em sembla bé la idea de fer els dos tutorials al mes, si voleu que en faci de senzills compteu amb mi! i potser més endavant ja no caldrà fer-ne dos...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
nacristai
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

dj. març 22, 2012 10:24 am

a mi també em sembla bé el fer 2 projectes cada mes, jo puc fer el portadocuments com a projecte senzill o les bosses per dur bolquers, ara n'estic fent l'entrada al blog. El kimono seria per dintre de 2 mesos, no?? que necessito temps, que no ho he fet mai!!! ja em direu!! estic baixant de resolució les fotos del dou-dou en 20 min les tinc i penjo!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

nacristai

dj. març 22, 2012 10:54 am

100_4609.jpg
la tela minky

Les fotos del dou-dou! m'encanta el resultat! Fuzztoon el tutorial està genial!!!

100_4607.jpg
la part de teixit
Imatge
Imatge

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

dj. març 22, 2012 11:05 am

A mi em sembla perfecte fer dos projectes per mes!!! Però me vais a liar i no sé quan faré altres coses, jajajaja :ok: :ok: :ok:

Nacristai genial, m'encanta!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

dj. març 22, 2012 11:32 am

Però quin ritme porta aquest poooooost!!!

Em sembla molt bé que hi hagi 2 propostes de diferents nivells! :ok:

Dolo que xula la corona, saps com es fa? m'agrada!

Nacristai t'ha quedat molt maco i les teles són precioses, ja l'heu estrenat? segur que li agrada molt al teu petit! :love:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Momo
Contacta:

dj. març 22, 2012 11:44 am

Nacristai, m'encanta!!!! T'ha quedat genial.
Ja saps que jo també estic enamorada del minkee (i de Londres), però no sé on trobar-lo... On l'has comprat???
nacristai

dj. març 22, 2012 11:59 am

Un dia de casualitat a la fil d'or de st andreu, miraré si en ténen i t'en pujo quan et vingui a veure!
Imatge
Imatge

Ítaca

dj. març 22, 2012 12:18 pm

nacristai, >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

dj. març 22, 2012 12:25 pm

Nacristai nena, t'ha quedat preciós!!! M'encanta la tela!!!!

Momo, jo vaig comprar una vegada en aquesta web i molt bé. http://minkyfabrics.co.uk/shop

Després amb calma em poso a catualitzar els projectes, que mira que n'heu dit aquest matí, eh!!!!!
nessy
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am

dj. març 22, 2012 12:36 pm

A vere Fuzz, que no sé per quin set sous no em deixa enviar un privi ara,

El MEI TAI jo diria que tot i lo complicat que sembla, tira més a nivell intermig, ja que un cop tens les peces tallades (totes rectes) només és fer un puzle. Jo però em vaig complicar la vida soleta ja que com pots verue a la foto a la cintura no vaig posar tires llargues per fer un nus sino que qui faig col·locar el "catxarro" aquest perqué més mes fàcil de cordar i perquè al seure no em molesta a l'esquena.

Com ja el tinc fet, per fer el tutorial hauria de buscar fotos a internet (vaja a altres tutorials o d'on ho vaig treure jo) i posar-hi el meu granet de sora, amb les dificultats que hi he trobat.

Ja direu el què.

(per cert, la foto del meu MEI és a Cosim a màquina: projectes)

Nacristai: m'encanta el Doudou, i la tela aquesta és com la d'una manteta que té el Biel que, quan era més petit no dormia si no era amb ella (s'hi va acostumar a la peixera o-o:) )
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
angelina
Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm

dj. març 22, 2012 1:12 pm

bones!segur q mentres jo he obert la finestre i fer mil coses ja heu dit 40 coses mes :content:
Pero bueno, res dir que a mi em sembla molt bé els dos projectes mensuals! amb dos nivells!
JO aviam si em poso a treballar amb els blogs i els actualitzo una mica!!! que estan els dos...
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Ítaca

dj. març 22, 2012 1:15 pm

Jo farà cosa d'un any també em vaig liar amb un mei tai... i a veure, difícil difícil tampoc és! l'únic, és q s'ha de tenir en compte d'acolxar moltíssim les cintes (sobretot si el nen ja té un pes :-D ), pq la Txell sí q fotia unes clapades monumentals, però la mama acabava destrossada...
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
piruleta
:: lleona
:: lleona
Ubicació: Granollers
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am

dj. març 22, 2012 1:20 pm

Totalment d'acord amb convinar projectes, encara que alguns semblin més dificils del que són, segur que seran més llargs que d'altres.
I tb va bé de tan en tan fer coses sense cimplicacions i ràpides!!!
Tinc els pantalons de l'Albert ja començats, amb moooltes fotos... Ara m'haureu d'instruir com penjar-ho aquí, sóc una autèntica negada.
De totes maneres habia pensat posar-ho al blog tb, que aixi asseguro que es pugui veure.
I no patiu que els pantalons son molt més fàcils del que semblen i desprès ja es poden complicar tant com vulgueu, amb butxaques, pedaços.....
Momo
Contacta:

dj. març 22, 2012 1:34 pm

Fuzztoon ha escrit:Momo, jo vaig comprar una vegada en aquesta web i molt bé. http://minkyfabrics.co.uk/shop

Gràcies guapa! :-()-)

nacristai ha escrit:Un dia de casualitat a la fil d'or de st andreu, miraré si en ténen i t'en pujo quan et vingui a veure!

Ets un :***: :***: :***: :***: neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
A veure quan podeu pujar... si no hauré de baixar jo a coenixer al meu cibernebot! :love:
No sé perquè però últimament ja tinc mono de repetir l'esmorzar del novembre. Igual us dono una sorpresa un dia d'aquests... sshhhh és un secret de moment :ok: :content:
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

dj. març 22, 2012 1:57 pm

Bones noies!

Primer moltes gràcies si la idea de la fotos us ha agradat! Al final pel meu blog he agafat la segona imatge, però podeu triar cadascú la seva.

Pos eso, he actualitzat el blog amb una nova entrada dedicada al Cosim plegades

Pels projectes, fer-ne dos (ara ens faltarà temps) em sembla perfecte. fer una bossa pel berenar em va perfecte com a projecte senzill!

Fuzz: t'envio un privat amb les dificultats que li veig als que he proposat.
esquimal
Contacta:
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm

dj. març 22, 2012 2:02 pm

Ostres aquest post va tant ràpid que em perdo i tot.

A mi el que proposeu m'està bé, intentaré seguir el que pugi.

Fuzztoon les banderoles que vaig proposar crec que són nivell senzill. I també he fet bosses d'aquestes que estires amb cordill http://capsetademusica.blogspot.com.es/ ... duixa.html i http://capsetademusica.blogspot.com.es/ ... emory.html, puc fer tutorial si voleu.

Nacristai m'encanta el dou-dou, i la tela preciosa.

Torna a “Projectes de Costura”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: